Ucena

25 0 0
                                    

Novi dan počinje.Nisam spavala 2 sata kad se sve sabere.Celu noć razmišljam šta to ovaj kreten radi.Apsolutno odlučim da otkažem sve planove za danas i ulazim u auto.Ne znam kako ću da saznam ovo ali bar znam odakle da počnem.
.
Pogledam i ispred sebe ugledam veliki natpis "Sky".Ovde je sve počelo ovde ću i razjasniti neke stvari.Uđem u klub.Danju je poprilično mirno.Ko bi rekao kakav se blud i nemoral odvija ovde noću.Za šankom ugledam sitnu plavokosu devojku sa velikim naočarima za vid.Možda ona nešto zna.
"Zdravo"-kažem mirnim tonom
"Izvolite?"
"Zapravo ne želim da poručim.Imam par pitanja za vas"
"Za početak onda da se predstavim.Ja sam Ana."
"Drago mi je Ana,ja sam Lena"-rukujemo se
"Želim da te pitam nešto o Urošu Lazareviću."-na pomen njegovog imena vidim kako se njen izraz lica promeni.
"Ovaj..gospodin Lazarević?"
"Da on.Nisam znala da je za tebe gospodin"
"On sarađuje sa mojim gazdom već 2 godine."-kaže po malo stidljivo.
U čemu sarađuje aman?!
"Dobro,i?Šta još ima zanimljivo?Pričaj mi o njemu"-navalim se laktovima na šank i pretvaram se u uvo.
"O njegovom poslu će ti više reći moj gazda.Ja mogu da kažem samo da je najsavršeniji dečko koji je ikada kročio ovde.Potpuno sam odlepila za njim kada sam ga prvi put videla ali on kao da me ne primećuje.Svaku odvede u sobu i u pola noći,kada ona zaspi,on samo ode.Takav je."
Znala sam da je takav.Z n a l a.
"Da li svako veče to radi?"
"Da,možda preskoči neko kad se iznervira zbog posla ali to je vrlo retko"
KOG POSLA?!
"Da li misliš da bi mi tvoj gazda otkrio čime se Uroš bavi?"
"A ti ne znaš?Šta si ti Urošu?"
"Komplikovana je to priča Ana.Ne brini ja ne planiram da spavam sa njim.Samo želim da znam čime se bavi.Iz privatnih razloga."
"Možeš da pokušaš,ako ti ne kaže vrati se kod mene."
"Hvala ti."-ustanem sa barske stolice te mi ona pokaze put do kancelarije.Ovo nije ni kancelarija ovo je skladište.Zidovi su sivi a prostorija je ogromna.Na sredini se nalazi jedan sto za kojim sedi krupniji čovek sede kose i sede brade.Ima oko 45.
"Dobar dan."
"Muka mi je više od vas Uroševih jadnica.Ne znam gde je on."-kaže drsko i nastavi da gleda u papir.
"Rekoh,dobar dan"-ne znam da li mi ide u korist da budem ovako drska ali ne mogu protiv svog karaktera.Podiže pogled.
"Šta želiš?"
"Želim da mi kažete čime se bavi Uroš Lazarević?"
"Ooho mala,stani.To nije tako lako.To ne zna niko njegov.Šta si mu ti?"
"Ja sam veoma bitna,verujem da bi mi Uroš i sam rekao ali nisam imala prilike da ga vidim pa dođoh kod vas."
"Dobre priče prodaješ.Možeš da izađeš odavde dok nisam pozvao obezbeđenje."
Kakvo crno obezbeđenje u ovoj rupetini?
"Izaći ću.Hvala vam,doviđenja."-ne sačekam odgovor već izađem iz prostorije i odem nazad do Ane.
"Pa?"
"Ništa.Nisam saznala"
"Tako sam i mislila."
"Možeš li da mi daš jedan viski?"-okej ne mogu da verujem da ću da pijem viski u 3 popodne.Užas znam.
"Imam jedan predlog za tebe,Lena"-kaže dajući mi čašu sa mojim pićem.
"Da čujem?"
"Predpostavljam da si bliska Urošu čim te to zanima.Ja ću ti reći čime se bavi ukoliko me na sledećoj žurci spojiš sa njim".
Šta priča ova devojka?Kako misli da ja to uradim?Prvo ne razgovaram sa Urošem o TAKVIM stvarima a drugo ne želim da dolazim ovde.Ali jaaaaaako želim da znam čime se bavi.Jao Lena,dokle će te odvesti ta radoznalost?
"Pristajem"-Zašto sam ovo rekla?Ni sama ne znam.
Otpijam preostalo piće na eks.Ostavim joj novac i izađem iz kafića.Pa imam nedelju dana.Uroše molim te sarađuj.Ona je rekla da želi samo da je spojim.Nije rekla da ne želi na jedno veče.To ću i da uradim.Sudeći po pričama on spava sa svakom osobom koja je žensko i hoda na dve noge,ovo neće možda biti toliko teško.

Sudar svetovaWhere stories live. Discover now