Κεφάλαιο 49: Το παρασκήνιο αλλάζει

173 41 51
                                    

Ο Νεαρός Αλέξης Ναρσής τακτοποιούσε προσωπικά του αντικείμενα στο σπίτι του. Θάταν Παρασκευή μεσημέρι και αυτό το ΣαββατοΚύριακο σκόπευε να λείψει από το σπίτι του. Είχαν κανονίσει, προ ημερών, με την Ιωάννα να φύγουν, να πάνε κάπου οι δυό τους. Μόνοι, να ηρεμήσουν, να χαλαρώσουν. Μα το κυριότερο να σκεφτούν τι θα κάνουν. Η κατάσταση είχε πάρει άσχημες διαστάσεις. Ο πόλεμος του πατέρα του απέναντι στην οικογένειά της δεν είχε γαληνέψει και όλα κρεμόταν από μια κλωστή. Μια κλωστή που θα αποδεικνύονταν πολύ περισσότερο αδύνατη απ ότι περίμενε.

Το τηλέφωνο ήχησε στο δωμάτιο. Το σήκωσε.

"Παρακαλώ...."

Ήταν η Μητέρα της Ιωάννας. Η Φωνή της ήταν βουτηγμένη μέσα στην απελπισία και στην απόγνωση.

"Παιδί μου... Αλέξη...!" τραύλισε.

"Τι πάθατε, τι έγινε, πείτε μου...!" Ο Αλέξης Ναρσής ανέβασε τον τόνο της φωνής του απότομα. Τα όσα άκουσε στο τηλέφωνο από την μητέρα της Ιωάννας έδειχναν να γίνονται μαχαιριές χωρίς έλεος στο ανυπεράσπιστο κορμί του.

"Η Ιωάννα παιδί μου..."

"Τι συνέβη στην Ιωάννα, για όνομα του Θεού...!"

"Είναι στον Ευαγγελισμό, έκανε απόπειρα αυτοκτονίας πριν λίγες ώρες. Την βρήκα στο δωμάτιό της. Είχε αδειάσει ένα κουτί με χάπια"
Ο Αλέξης έκανε τρομερή προσπάθεια να μαζευτεί να διατυπώσει την επόμενη ερώτησή του.

"Και; πως είναι;" κατάφερε να ψελλίσει κίτρινος σαν λεμόνι.

"Είναι σε σοβαρή κατάσταση, οι γιατροί αγωνίζονται..." του είπε με διακοπές.

"Πείτε μου ένα πράμα... μόνο... γιατί; τι έγινε; θα φεύγαμε σήμερα"

"O Πατέρας της Αλέξη...."

"Τι ο πατέρας της;"

"Οι εγγυητικές επιστολές κατέπεσαν από την τράπεζα παιδί μου.."

"Ποιος; πείτε μου ποιος;" φώναξε ο νεαρός.

"Ο Πατέρας σου..."

Έκλεισε τα μάτια. Μια φωτιά άρχισε να τον κυριεύει σύγκορμο.

"Στον Ευαγγελισμό είπατε; έρχομαι...! έρχομαι αμέσως", της είπε κλείνοντας το τηλέφωνο πριν λάβει απάντηση. Πετάχτηκε όρθιος παρασύροντας διάφορα από το γραφείο μπροστά του. Η μητέρα του, η Βέρα, εμφανίστηκε στην πόρτα. Τον είδε βουτηγμένο στην απόγνωση να μαζεύει αλλοπρόσαλλα κάποια προσωπικά του αντικείμενα.

Ο Κύκλος που κλείνειNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ