-2-

Bende bölüm başı konuşması yapayım. Lütfen bol bol yorum yapıp vote yapmayı unutmayın. Bölüm sonundaki kısımcığı da okuyun. Sevgiler..

06.01.2020

Yılbaşı tatilim bittikten sonra Madrid'de geri dönmüştüm. Pazartesi gününün büyük bir kısmını takımla birlikte geçirmiştim. Akşam ise tekrar bavul toplamakla geçmişti. Atletico'nun Barcelona'yla oynayacağı Süper Kupa maçı için yarın Arabistan'a gidecektik. Yani aslında biz kızlarla gidecektik. Maç aslında perşembe günü oynanacaktı ama takımlar önceden gidip son antrenmanlarını orada yapacaklardı. Üstüne üstlük yarın Oblak'ın doğum günüydü. Tabiki bunun için plan yapmıştım. Cidde'ye gittiğimizde lüks bir otelde kalacaktık. Otel görevlileri ile önceden görüşmüş akşam için hazırlık yapmalarını istemiştim. Tabi Jan'ın hiçbirinden haberi yoktu. Hatta geleceğimizi bile bilmiyordu. Çünkü kızlara ve eşlerine sürpriz yapacağımı ve ona söylememelerini tembihlemiştim.

07.01.2020

Futbolcular öğlen saatlerinde yola çıkacakları için benim bugün tesislere gitmeme gerek yoktu. O yüzden sabah saatlerinde Jan'a sıradan bir doğum günü mesajı atmıştım. Sonra da benimle birlikte maça gelecek bütün kızları tek tek arayıp hazır olup olmadıklarını kontrol ettim. Benimle birlikte Margarida, Beatriz, Carla, Alice ve Karin gelecekti. Yaptığım bütün planlarda bana yardımcı olmuşlardı en çokta Carla ve sevgili teknik direktörümüz Diego Simon. Simon çiftiyle aram iyiydi. Klüpteyken de Simon hocayla iyi anlaşıyordum.
Bütün işlerimi hallettiğimde hava limanına doğru yola çıktım. Kızlarla buluştuk. Uçağın kalkış saati gelene kadar birlikte kahve içip son kez planımızın üstünden geçtik. Bu sırada Betriz Jorge ile konuşuyordu. Futbolcular yeni inmişlerdi. Umarım bizde geç kalmazdık.

Saatler Sonra

Çok şükür gelmiştik. Şu an otele gidiyorduk. Hava gerçekten çok sıcaktı. Otele geldiğimizde erkekler anterenmandaydı. Onlar gelene kadar odalarımıza yerleşmiştik. Kızlar sevgililerinin odalarına yerleşmişti. Bense tek kalmıştım. Otelin restoranına gidip bizim için yaptıkları hazırlıkları kontrol ettim. Kocaman ve çok güzel bir pasta hazırlamışlardı. Erkekler gelmeden hazırlanmam gerektiği için odama geri döndüm.
Jan'ın benim planımdan haberi olmadığı için doğum gününün antrenmandan sonra arkadaşları arasında olacağını sanıyordu. Bu yüzden onu hazırlayıp giydirme işini Jorge ve Alvaro'ya vermiştik. Umarım eşofmanla gelmek konusunda diretmezdi çünkü gerçekten çok özenilmiş bir parti olmuştu. Üstüme mavi güzel bir elbise giymiştim, saçımı açık bırakmış makyajımı bitirmeye çalışıyordum. Bu sırada Margarida gelip herkesin hazır olduğunu söyledi. Yaptığımız plana göre Jan, Jorge ve Alvaro hariç herkes partinin yapılacağı yerde olacaktı. Onlar Jan'ı getirdiklerinde pasta gelecek ve bizde doğum günü şarkısı söyleyecektik. Margarida ile birlikte bizde parti yerine gittiğimizde Alice, Alvaro'ya gelmelerine dair mesaj atmıştı. Çok heyecanlıydım ve eğer Jan neden bütün bunlar için uğraştığımı sorarsa verecek bir cevabım yoktu. Sadece ona değer veriyordum ve sanırım o da bana değer veriyordu.

Alvaro arkadan Jan'ın gözlerini kapatmış onu buraya doğru yürütüyordu. Tabiki Jan'da ona söylenmekle meşguldü. Çocuk çocuk işler yaptıklarını söylüyordu. Pastanın başına geldiklerinde Alvaro ellerini çekti. Tam o an Jan'la göz göze geldik. Gözlerini kısmış bana bakıyordu sonra etrafa bakmaya başladı. Bu sırada herkes doğum günü şarkısını söylüyordu. Jan hala tam olarak olanları idrak edememişken yanına yaklaşıp konuşmaya başladım.

Diana: Merhaba doğum günü çocuğu. Nasıl sürpriz ama? Ve sanırım dilek tutup mumları üflemelisin. Herkes seni bekliyor.