*Laros Malik pov:
Šiandien mano mamos laidotuvės ji man buvo labai brangi kaip ir brolis. Man teliko tik jis ir tėvas, kuris šiandien mus išsiveš iš čia. Su tėčiu visada sutariau gerai priešingai nei brolis, bet mano brolis sutarė su mama nuostabiai. Taip mes su mama nesutarėme puikiai, bet viena kitą labai mylėjome.
Išlipau iš lovos atlikau rytinę rūtiną, bet šiandien nesidažiau.
Gulėjau ant lovos ir į kambarį užėjo Lukas.-Eime laikas eiti.-liūdnai tarė.Linktelėjau ir paėmiau jį už parankės.-Tėtis dar neatvažiavo?-paklausiau.
-Ne jis vėluos. Turi kelis dalykus sutvarkyt.-atsakė.
***
Jau ją nuleidžia į kapą bei pamatau ateinantį tėtį todėl priėjau prie jo ir pasakiau.-Sveikas.
-Sveikutė, kaip jauties?-liūdnai šyptelėjo.
-Geriau. Kada išvažiuojam? Noriu išvykti iš čia.-su ašarom akyse pasakiau.
-Po laidotuvių.-jis pažiūrėjo į priekį.
-Eik.-pasakiau.
Jis tik linktelėjo ir nuėjo. Nors tėvai buvo išsiskyrę mano tėtis labai mylėjo mamą.
***
Mes jau važiavome į Londoną. Aš atsirėmiau į šaltą langą ir užsimerkiau, o miegas mane pasiglemžė.
Ištikrūjų turėjau gan daug draugų, bet kai mama mirė nė vienas manęs nepalaikė. Niekas net nepasakė žodžiu užjaučiu. Bet dabar tai nebesvarbu, nes aš išvykau.***
-Kelkis mieloji atvažiavom.-išgirdau tėčio balsą.
Tada išsiropščiau iš mašinos ir pamačiau didžiulį namą. Jis buvo modernus dviejų aukštų namas atrodė nuostabiai.
Tėtis nuvedė mane į mano kambarį jis buvo labai gražus, jis buvo baltos pilkos ir juodos spalvos ir tai atrodė nuostabiai. Luko kambario nemačiau, reikės vėliau užeiti pas jį. Išsikroviau daiktus ir nuėjau į virtuvę užkasti, nes jau vakaras todėl išalkau. Pavalgius nusiprausiau ir nuėjau miegoti su mintimis, kad rytoj eisiu į naują mokyklą.--------
YOU ARE READING
LOVE
Romance-Aš myliu tave.-jis man liūdnai pasakė. -O aš tavęs ne.-surėkiau. -Bet Lara.-aš jį pertraukiau. -Jokių "bet" pamiršk mane.-ir aš išėjau.