10.dalis

21 3 2
                                    

*dirty dalis*

Ryte atsikėliau nuo skambančio telefono.
-Alio?-nusižiovojau.

-Labas.

-Am... kas čia?-apsimiegojusi paklausiau.

-Nejaugi neprisimeni?-tas žmogus nusijuokė.

-Adamai?-galiausiai atpažinau balsą.

-Taip.

-Ko reikia?

-Aš noriu paklaust.

-Nu?

-Kokia Monikos mėgstamiausia spalva?

-Rožinė ir mėlyna.-nusišypsojau.

-Nesakyk, kad kalbėjom jai.

-Mhm. Iki.

-Iki.

-Kas skambino?-Liv paklausė.

-Adamas. Klasė Moni mėgstamiausios spalvos.-nusijuokiau.

-Jie būtų graži pora.-ji pasakė apsimiegojusi.

-Ir bus.-nusijuokiau.-o šūdas.

-Kas atsitiko?-ji paklausė.

-Dabar 15:13.-pradėjau rengtis ir dėtis daiktus.-namie turėjau būt 15:00. Dabar tik tikiuosi, kad Lukas dar miega ir spėsiu grįžt.

-Moki važiuoti motociklu?-Liva paklausė.

-Jo.-atsakiau.

-Ateik.-mergina pasakė.

Mes nuėjome į garažą ir ji iš stalčiuko ištraukė raktelius ir metė man, o aš juos sugavau.

-Pasiskolink. Rytoj grąžinsi.-ji šyptelėjo.

-Ačiū! Tu nuostabi.-pasakiau ir nubėgau pasiimti daiktų.

***

Ką tik grįžau namo ant sofos miegojo brolis ir... Louis? Ką jis čia veikia?
Nuėjau pasidėjau į kambarį daiktus jau buvo 15:43. Jei ką sakysiu, kad jau seniai grįžau.

-Ei debilai kelkitės?-sušukau per visus namus, o jie pramerkė akis.

-Nerėk.-atsišaukė Lukas.

-Kur tėtis?-paklausiau jau tyliau.

-Jį į darbą iškvietė.-atsakė.

-Kada grįš?-suraukiau antakius.

-Trečiadieni.-atsakė.

-O ką tu čia veiki?-atsisukau į Lou.

-Guliu.-atsakė.

-Kodėl tu nenamie?-dar kartą paklausiau.

-Nes mes truputi išgėrėm.-jis truktelėjo pečiais.

-Einu valgyt.-pasakiau.

-Padaryk ir mums.-atsakė brolis.

-Jei sugebėjot nusigert, sugebėsit ir valgyt pasidaryt.-pasakiau ir nuėjau.

-Prisiminsiu.-pasakė Lukutis.

-Prisimink.-šyptelėjau ir nuėjau.

Pjausčiau agurkus salotoms kai pajaučiau rankas ant savo juosmens.

-Trauk rankas.-pasakiau.

-Ne.-Lou atsakė.

Jam nespėjus sureaguot atsisukau į jį ir pridėjau peilį jam prie krutinės.

-Su šitais nežaisk.-nespėjau susigaudyti kai mano peilis buvo jo rankose.

Jis padėjo peilį ant spintelės ir pabučiavo mane. O aš kaip visada nesugebėjau jo atstumti. Bei įvėliau rankas į jo garbanotus plaukus.

-Nekenčiu tavęs.-pasakiau kai bučiavomės.

-Ir aš tavęs nekenčiu.-jis man atsakė ir pagilino bučinį.

Galiausiai atstūmiau jį nors buvo labai sunku.

-Eik iš čia.-ramiai pasakiau.

-Mhm.-jis suurzgė ir išėjo.

Pasidariau salotas ir nuėjau į savo kambarį. Pavalgiusi nuėjau į dušą, nusiprausiau ir susitvarkiau.
Išėjus iš vonios kambario pamačiau ant lovos gulintį Lou.

-Ką čia veiki?-dar stipriau prispaudžiau rankšluostį prie savo kūno.

-Tavęs laukiu.-jis šyptelėjo ir nužvelgė mane.

Aš kaip nevykelė išraudau.
Nuėjau pasiėmiau apatinius ir užėjau į vonią, bet nespėjau uždaryti duru. Vaikinas pažiūrėjo į mane savo akim ir šyptelėjo. Jis plačiau atidarė duris ir užėjo į vonią bei pabučiavo mane. Mes bučiavomės kol galiausiai baltas rankšluostis nuslydo žemyn mano kūnų. Po kokių dviejų minučių mes atsidūrėme lovoje. Aš nuėmiau jo maikutę ir ją numečiau kažkur į kampą. Vėliau padariau tą patį su jo treningais. Buvo keista, kad man nebuvo gėda prie jo būt nuogai. Galiausiai jis liko ir be apatinių.

-Palauk.-jis pasakė.

-Kas atsitiko?-aš sunerimau.

Pamačiau, kad jis nuėjo iki mano stalčiaus ir ištraukė sudabrinį pakalį.

-iš kur jie čia?-paklausiau.

-Aš padėjau.-jis nusijuokė.

Nusijuokes užsidėjo apsaugą ir priėjas užgulė mane. Jaučiau kai jo draugužis pasirengęs remesi į mane.

-Pasiruošus?-jis paklausė.

Aš tik linktelėjau ir jis įėjo į mane. Aš išriečiau nugarą iš skausmo. Man iš burnos pasipylė skausmo aimanos. Lou jas užtildė savo lūpomis ant manųjų. Po kelių sekundžių jaučiau jau nebe skausmą, o malonumą. Jis supratęs, kad man gerą pagreitino tempą. Aš neištvėrus sudejavau tikrai garsiai. Bet jis vėl mane užčiaupė savo lūpomis. Jaučiau, kad esu jau prie pabaigos todėl sudejavau jo vardą. Jis supratęs, kad aš tuoj baigsiu truputi pagreitino po kelių sekundžių aš pasiekiau savo. 

-Tuoj mažute.-jis pasakė.

Dar kelis kartus įėjo ir vaikinas baigė į prezervatyvą. Jis jį nusiėmė ir išmetė į šiukšledežę.

-Tu nuostabi.-jis giliai kvepuodamas pasakė.

-Žinau.-pasakiau ir vėl jį pabučiavau.

-Ie vėl?-jis paklausė.

-Taip.-labai tyliai atsakiau.

Jis atsistojo ir nuėjas paėmė dar vieną apsaugą. Mes viską pakartojome ir aš užmigau jo glėbyje.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOVE Where stories live. Discover now