7.dalis

16 2 0
                                    

Ryte atsikėliau nuo durų skambučio. Liv ir kitos dar miegojo todėl užsidėjusi šlepetes ir džemperį nuėjau į apačią pažiūrėti kas ten. Atidarius duris net krūptelėjau pamačius jį.

-Ko tau reikia Maxai?-piktai paklausiau.

-Negi draugo nepakviesi į svečius?-šyptelėjo.

Net nesupratau ar liūdnai ar linksmai jis šyptelėjo.

-Ne nepakviesiu.-jau norėjau uždaryti duris. Bet jis neleido.

-Galim pakalbėt?-paklausė.

Jau norėjau atsakyti, bet pamačiau ateinantį Louis su Harry.

-Ne!-tikrai garsiai sušukau.

Po kelių sekundžių prie manęs jau stovėjo Harry ir Lou.

-Kas tu toks?-paklausė Louis.

-Jos draugas.-piktai atsakė.-tai galim pakalbėt Lara?

-Ne!-atsakiau.

-O kas jūs tokie?-Maxas vėliau apsipratęs paklausė.

Lou pradėjo.-aš esu Laros vaikinas, o čia jos geriausias draugas.-nusišypsojo.

Išgirdau kaip kažkas atbėga atsisukus pamačiau jas visas tris sustojusias jau prie durų.
Harry pamatęs Idalija priėjo ir pabučiavo ja.

-Tai ko tau reikia?-paklausiau.

-Pakalbėt!-Maxas sušaukė.

-Ei vaikine, nekelk tono prieš merginą.-Lou "gražiai" paliepė.

-Vos tavo motina padvėsė iškart pabėgai iš Naujojo Orleano. Labai greit susiradai naujus draugus, tavo mamai pasisekė, kad padvėsė ir nemato tavo elgesio.-Maxas suurzgė.

Aš priėjau ir nieko nelaukus trenkiau jam pliucha, kai jo veidas pasisuko pasinaudojus proga trenkiau jam iš kelio į jo pasididžiavimą.
-Daugiau niekada nedrįsk kalbėti apie mano motiną.-piktai atsakiau ir nuėjau į namą.

Viskas ką išeidama girdėjau jo žodžius kalė atkeršysiu jei dar.

Nuėjau į virtuvę ir atsisėdau ant kedės.

-Viskas gerai?-supratau, kad tai Lou balsas.

-Taip... ne... nežinau.-atsidusau.

Jis priėjo ir mane apkabino, o aš jį taip pat.

Į virtuvę užėjo visi kas matė tą "pasirodymą".

-Galėtų gal dar ateiti Alexas, Tyleris ir Adamas?-atsargiai paklausė Harry.

Pamačiau Louis nustelbtą piktą žvilgsnį Harry.

-Taip žinoma.-atsakiau.

-O jei kas nors pamatysit Maxą trenkit jam.-nusijuokiau.

Visi kiti taip pat nusijuokė.

-O kur Lukas?-paklausiau.

-Jis išvažiavo pas Brigitą.-atsakė Lou.

-Kas ji tokia?-paklausiau.

-Jis vakar merginą susirado jau seniai buvo ją nusiužiūrėjas.-nusijuokė Harry.

Suskambo durų skambutis.

-Atidarysiu.-pasakė Moni.

-Am Lara, ateik čia.-sušuko Monika.

-Einu.-atsišaukiau.

Priėjusi pamačiau Miglę.

-Ko reikia?-piktai paklausiau.

-Aš atėjau į svečius.-ji nusijuokė ir įsiveržė.

Nekreipiau dėmesio, nes nepraleisiu progos kažką sužinot gėdingo apie ją.

Nespėjus nueiti suskambėjo skambutis į duris. Vos atidarius pamačiau tris vaikinus jie po viena priėjo ir apsikabino mane bei nuėjo prie visų.
Atėjus pamačiau perodoksinę blondinę flirtuojančią su Louis.
Mane suėmė pyktis Ne aš negaliu pavydėt, man jis nepatinka.

-Kam kavos?-paklausiau.

Visi pakėlė rankas net ir sušikta blondinė. Priėjau prie jos ir pasakiau.
-Tu kelyte iš šių namų net lešelio vandens negausi.-pasakiau ir nuėjau.

Žinojau, kad Lou viską girdėjo ir vos žvengt nepradėjo, bet susilaikė.
Visiems sudėjau kavą į puodelius tik laukiau kol vanduo užvirs.
Prie Lou buvo truputi nejauku po vakar, bet jis ir aš elgemės lyg niekur nieko todėl kol kas viskas gerai.
Stovėjau rankomis atsirėmusiį spintelę kai pajaučiau rankas ant klubų. Po rankų sekė šlapi bučiniai ant kaklo. Kad ir kaip nekenčiau jo nesugebėjau atsitraukti, nes pyktis neišgaruoja per viena diena taip?
Galiausiai apsisukau ir pažiūrėjau į jo rudas akis. Jis nusišypsojo ir pabučiavo mane į lūpas, o aš nesipriešinau. Išgirdau kaip kažkas ateina todėl jį atstūmiau. Vos vanduo užvirė paėmiau arbatinuką į rankas. Kai apsisukau už Louis pamačiau Luką. Atsisukus į Luką jis pakilnojo antakius, o aš pavarčiau akis. Lou nusijuokė ir pasisveikino su Luku.

Lukas stengėsi tyliai paklausti Louis.
-Spėju jūs dar nesusitaikėt?-bet aš išgirdau.

-Nesitaikysime, nes jis šiknius.-atsakiau ir šyptelėjau.

Mačiau, kad Lou vos vos nuliūdo, bet nekreipiau dėmesio.

LOVE Where stories live. Discover now