Mes ir vėl bučiuojamės. Bet tai taip malonu, o sustoti nenoriu. Mes bučiavomės gulėdami ant mano lovos kai pajaučiau jo šiltą ranką po savo maikute. Jo ranka slydo žemyn, o aš nesipriešinau. Kai jis pasiekė mano šortukus jis lėtai juos nuėmė. Kai likau tik su apatiniais jis užkišo savo ranką už jų ir pridėjo savo pirštus prie mano vietelės ir pradėjo juos sukti. Jis bučiniai leidosi link mano kaklo, bet kai išgirdo mano tylią aimaną grįžo lūpomis atgal, kad mano aimanų neišgirstų Lukas. Aš jau buvau prie pabaigos kai jis ištraukė savo ranką.
-Kodėl sustojai?-sutrikusi paklausiau.
-Nes aš nukentėjau. Aš kenčiu kenti tu. Bėja tau jau reikia važiuoti.-jis linksmai pasakė.
-Kiek valandų?-paklausiau ir atsistojau.
-18:23.-atsakė.
Kai atsistojau pajaučiau keistą jausmą apačioje. Dėl ko susiraukiau.
-Taip būna kai nebaigi. Tai labai erzina ane?-jis šyptelėjo.
-Atsiknisk.-atsakiau.-dar tu mane nuveši pas Livija.-šyptelėjau.
-Mhm.-jis numykė.
***
Mes jau buvome prie Liv namų.
-Aš dar važiuoju iki tavo namų.-Louis pasakė.
-Ko?-susiraukiau.
-Su Luku taip ir nepakalbėjau.-jis nusijuokė.
Kai norėjau lipti iš mašinos jis mane sustabdė ir prisitraukė norėdamas pabučiuoti kas jam aišku pavyko. Mes bučiavomės kai sugalvojau atkeršyti už tai ką jis man padarė, nes tas jausmas erzina. Besibuočiajant aš palinkau labiau link jo ir uždėjau delną ant jo pasididžiavimo ir truputi ją pajudinau. Išgirdau kaip jis suurzgia, o aš nusijuokiau.
-Meile, nepamiršk, kad vaikinams praeina per porą valandų, o merginoms per kokias dvi dienas.-jis mirktelėjo viena akim.
-Tai susirasiu koki vaikiną.-šyptelėjau ir išlipau.
Kai eidama link Liv namo tikiuosi, kad jo, nes adresas atrodo tas atsisukau į Lou kuris žiūrėjo į mane piktu žvilgsniu.
Paskambinau į duris ir jas atidarė Livija. Džiaugiuosi, kad nesumaišiau namo.-Sveika.-linksmai tariau.
-Labas užeik.-ji nusišypsojo savo kerinčia šypsena.
-Nori gal filmą pažiūrėti?-paklausiau.
-Žinoma.-ji sutiko.-aš einu užkandžių.
-Ok. O kur tavo kompas?-paklausiau.
-Eik į antrą aukštą tada į dešinę paskutinis kambarys nuo laiptų.-atsakė.-kompas ant stalo.-pridūrė.
Nelabai supratau kaip iki jo eiti tai bandžiau laimę. Kai įėjau į kambarį supratau, kad pataikiau. Kambarys buvo erdvus, didelė balta spinta ir lova. Kelios lentynos rašomasis stalas ir t.t. ištikrųjų labai gražus kambarys. Baigus gerėtis kambariu paėmiau kompiuterį ir suradau filmą "Trys metrai virš dangaus"
-Na štai aš čia.-pasakė Liv įėjusi į kambarį.
-Tiks filmas "Trys metrai virš dangaus"?-paklausiau.
-Taip. Girdėjau, kad labai įdomus.-ji šyptelėjo.
YOU ARE READING
LOVE
Romance-Aš myliu tave.-jis man liūdnai pasakė. -O aš tavęs ne.-surėkiau. -Bet Lara.-aš jį pertraukiau. -Jokių "bet" pamiršk mane.-ir aš išėjau.