6.dalis

16 2 0
                                    

Dabar buvo dar tik 21:13. Laikas eina labai lėtai. Nusprendžiau nueiti į savo kambarį, įėjus į kambarį ir uždarius duris durimis nusileidau žemyn man buvo labai skaudu dėl visų tų prisiminimų. Dar kartais jaučiu jo šlykštų kūną ant savajo. Sedėjau ir verkiau. Pažiūrėjau į telefoną jau buvo 22:34. Nusprendžiau susitvarkyti veidą kol neatėjo kas nors juolabiau pas mane gi nakvos Idalija, Livija ir Monika jos yra tikrai nuostabios draugės. Jau ejau link vonios kai išgirdau beldimą į langą. Bet nekreipdama dėmesio nuėjau į vonią susitvarkyti veido. Išėjus iš vonios krūptelėjau pamačius Louis gulintį mano lovoje.

-Ką čia veiki?-išsigandusi paklausiau.

-Guliu.-nusišypsojo.

-Kaip čia patekai?-uždariau vonios duris.

-Įlipau į balkoną. Neatidariai, tai duris pats atsidariau.

-Kaip? Balkonas uždarytas buvo.-pažiūrėjau jam į akis.

-Spyna iš dviejų pusių.-jis nusijuokė.

-Tai ko tau čia reikia?-piktai paklausiau.

-Papasakok kaip viskas buvo su Vendersu.-ramiai atsakė.

-Ne!-truputi pakėliau balsą.

-Taip. Nes tavo brolis viską sužinos.-ramiai pasakė.

-Jei papasakosiu... niekas apie tai nesužinos? Tu manęs daugiau nešantažuosi dėl to?-lėtai paklausiau.

-Taip. Prižadu.-linksmai atsakė.

Atsisėdau ant lovos ir, kad ir kaip nenorėjau pradėjau pasakot.

-Man buvo penkiolika iki šešiolikto gimtadienio buvo likę vos mėnesis su puse. Arnoldas man buvo apsukęs galvą nors jam buvo septiniolika nekreipiau dėmesio. Viena diena buvau namie viena jis atėjo pas mane praleisti laiko. Mes bučiavomės galiausiai kai jis norėjo daugiau aš jį atstūmiau.-jau kūkčiodama kalbėjau.-tada jis labai supyko ir na... išprievartavo mane. Negana to kai jis išėjo po kelių valandų grįžo brolis. Tada buvo pirmas kartas kai mačiau jį verkiantį. Paklausiau kas atsitiko jis atsakė, kad jo mergina jį išdavė su kažkokiu Arnoldu Vendersu. O toliau skaudinti jo nepajėgiau.

Aš jau norėjau stotis nuo lovos ir nusiplauti veidą, bet Lou mane sustabdė.

-Atleisk aš nežinojau.-tyliai atsakė.

-Viskas gerai.-atsakiau.

Jau stojausi eiti į vonią, bet sulaukiau šilto apkabinimo. Kai buvau jo glėbį jaučiausi saugi, buvo labai malonu.

-Aš tą debilą užmušiu.-piktai atsakė.

-Tu jį pažįsti?-sutrikus paklausiau.

-Taip.-ir dar stipriau mane apkabino.

Jau buvau beveik nusiraminusi todėl paklausiau.-iš kur?

-Kažkada buvom draugai, bet nustojom bendrauti. Prieš kelias dienas sutikau jį bei pasakiau apie naujokę. Tave. Jis man papasakojo, kad jam pati koreisi ant kaklo. Na jis visada buvo melagis, bet šįkart patikėjau juo.-viską lėtai papasakojo.

-Aišku.-mes vis dar
gulėjome/sedėjome apsikabinę.

-Einam padėsiu veidą nusiplauti.-jaučiau kaip jis šypsosi.

-Einam.-nesipriešinau, nes žinojau, kad čia bus be tolko.

Aš kriauklėje nusiploviau veidą. Vėl.

-Dar čia liko.-atsakė kai pakėliau veidą.

-Kur?-paklausiau.

-Čia.-atsistojo.

Atsistojęs jis mane pabučiavo tai buvo labai keista, bet aš atsakiau į bučinį. Kai pritrūko oro mes atsitraukėme, bet neilgai trukus mūsų lūpos jau vėl lietėsi. Mes bučiavomės labai įsijautę būtų buvę turbūt ir daugiau, bet tada mane išgelbėjo tuksianimas į kambario duris.

-Čia aš Monika.-pasakė Monika.

Tyliai Louis liepiau dingti jis taip ir padarė išlipo pro balkoną. Gerai, kad nusiploviau veidą.

Atidariusi duris pamačiau visas tris merginas.
-Kodėl jūs čia taip anksti?

-Kokių anksti dabar 01:27.-nusijuokė Livija.

-Užeikit.-šyptelėjau.

-Turiu kai ką papasakoti.-pasakė Idalija.

-Aš pasibučiavau su Harry.-ji išsišiepė.-bet nežinau ar tai reiškia ką nors.-liūdnai šyptelėjo.

-Manau reiškia. Reiškia labai daug.-atsakė Monika.

-Aš irgi su kai kuo pasibučiavau.-pridėjo Monika.

-Su kuo?-paklausiau.

-Su Adamu.-išraudo.

-Aš su Alexu pasibučiavau.-nusijuokė Livija.

-O tu su kuo.-paklausė Idalija.

-Su niekuo.-paprastai atsakiau.

-Meluoji.-livija atsakė.

-Aš girdėjau, kad kažkas buvo tavo kambarį ir girdėjau bučinius. Nejuokauju girdėjau bučinius.-ji išsišiepė.

-Tai su kuo?-pridėjo Liv.

-Nesvarbu.-nusijuokiau.-man jis vistiek nepatinka.

-Tai Louis taip?-Ida paklausė.

-Ne nenusišnekėk.-nervingai nusijuokiau.

-Štai kodėl vakarėlių liūto niekur nesimatė.-nusijuokė visos.

-Niekam nė žodžio.-griežtai pasakiau.

LOVE Where stories live. Discover now