jeongin még javában készülődött. jól akart kinézni. hiába tudta, hogy ez nem egy randi, attól még nem akart túl szokványosan kinézni.
a szemét egy kicsit kiemelte, ahogyan a száját is. a haját kivasalta és oldalt elválasztva beszárította.
egy kicsit kivágottabb inget vett fel amiben jól látszik a kulcscsontja, és egy olyan nacit amiben a combja is, a vádlija is és a feneke is megnyerő. seungmin ajánlotta neki, hogy valami olyat vegyen fel ami, mutatós, és vonzza a tekintetet.im_a_potato
minnie...
egy kicsit izgulok, ugye
ez normális?_myday_
persze hogy normális!
ha ESETLEG megcsókol,
légyszi ne legyél segg,
blokkolj le és offold!im_a_potato
nem mintha ez megtörténne,
de oké, igyekszem...
________________________________________ilovesushi_
sziaaaaaa!
nem tudom te hol tartasz, de
én egy kb 10-15 perc és ott
vagyok a megbeszélt helyenim_a_potato
öhm...nekem még egy 20 perc...
picit elszartam az időmet_ilovesushi_
rád megéri várni♡im_a_potato
ahhw, de cuki vagy♡_ilovesushi_
te aranyosabb vagy♡im_a_potato
najó hagyjál! ne hozz zavarba!jeongin még egyszer megnézte magát a tükörben, majd az ajtót becsukva maga után száguldott le a lépcsőn a buszmegállóig.
-szia!-köszönt a neki háttal állónak.
-szia innie!-ölelte át, amin a kisebb picit meglepődött, de visszaölelte.
-mehetünk?
-igen!
egymás mellett sétáltak, hyunjin pedig félve fogta meg a vöröshajú kezét.
-zavar?-emelte fel a kezüket.
-nem!-rázta meg a fejét és rendesen összekulcsolta az ujjaikat.
hyunjin suttyomban lefotózta a kezüket, majd mosolyogva eltette a telefonját.
a sorban nem voltak valami sokan, így gyorsan bejutottak.
-na hol kezdjük?
-ühm...
-te már voltál vidámparkba?
-aha, egy jópárszor. te?
-nem igazán. talán egyszer vagy kétszer.
-akkor gyere!-kezdte el húzni, majd a hullámvasútnál lyukadtak ki.
-öhm...ez biztos?
-aha! jó lesz hidd el! kiadható magadból amit ki kell.-vont vállat, majd amikor sorra kerültek behúzta maga mellé, a kezét el nem engedve.
-félsz?
-talán?
-fogom a kezed, nem lesz semmi! itt vagyok!-mosolygott és megszorította a kezét.
-köszi...-eresztette el egy megkönnyebbült mosolyt.
miután leszálltak a -hyunjin számára halált jelentő- vidámparki eszközről.
-hajolj le.
-mi? miért?
-hogy rendbe tegyem a hajad. égnek áll.
-jah...-vörösödött el.
-miért? mire gondoltál?
-s-semmire...-motyogta totál vörösen.
hyunjin a haját igazgató fiú arcára simított és egy puszit nyomott az ajkaira.
-hagyjad. jó ez így. még úgyis tiszta kóc leszek, és seungmintól úgy hallottan szereted a kócos fiúkat.-vigyorgott rá.
-ássa el magát seungmin.
-na! örülj hogy ilyen barátod van!-lökte oldalba, majd útba vettek egy következő gépezetet és ezt művelték bőven két órán át, majd elmentek a kajálda részhez, és ettek.
-itt van egy kis kaja.-hajolt oda és egy szalvétát benyálazva törölte le, amit a másik pírban úszó arccal tűrt.
miután pihentek egy kicsit és egymásnak dőlve beszélgettek elindultak még egy játékhoz ami kihagyhatatlan.
-gyere az óriáskerékhez!-rántotta fel a padról és egészen az óriáskerékig húzta maga után.
-jajj te. mennyire pörögsz már?!-kuncogott egy nagyon aranyosat.
-nagyon!-vigyorgott.-naplementekor a legjobb a kilátás.
beültek egy fülkébe, és miután elindult, jeongin lehuppant hyunjin mellé, aki átkarolta, a kisebb aprócska testét.
amikor körülbelül a tetején jártak, hyunjin a vöröshajjal rendelkező fiút, maga fele fordította.
-tudom, hogy nem régóta ismerlek, de attól még érzem amit érzek, és nem szeretném előtted titkolni.
-igen?
-igen. megmutassam vagy elmondjam?-cikázott a tekintete a fiatalabb tekintete és ajkai között.
-mutasd meg!-nézett rá vágyakozóan.
a fekete hajú pedig nem várt, az arcára simított, és összetapasztotta az ajkaikat. lassú, érzelemmel teli, és gyengéd volt, sehova nem siettek.
-csodálatos vagy.-cirógatta a kisebb puha pofiját.
-mondod ezt te...-suttogta majd az idősebb mellkasába fúrta a fejét, vöröslő arccal.
-ugye tudod hogy most mégjobban imádom a zavarod?!
-sejtettem.
-neked már volt bárkid is?
-nem. mindig is úgy voltam vele hogy minek siettessem a dolgot. valaki úgyis jönni fog, szóval nem érdekelt, de valahol mégis. neked?
-nem. mindig megszívtam. én voltam eddig akinek senkije se volt, a full szingli. de mostmár én se vagyok az.
-most burkoltan kijelentett hogy a barátod vagyok?
-aha...de ha nem szeretnéd és még várnál akkor felőlem még v...-nem hagyta hogy végig mondja, egy pár pillanatig tartó puszit nyomott a szájára hogy csöndbe maradjon.
-de szeretnék a barátod lenni. majd megismerlek. de most is érzem hogy tényleg komolyan gondolod a dolgokat.
-tényleg?
-aha.
-istenem mit művelsz velem?
-mit?-megfogta a kezét és a mellkasára tette a szívéhez.
-ezt. megbolondítasz!
-már most? akkor mi lesz később?
-totál kattos leszek, hála neked!
-hihi szivesen.-virított rá egy édes mosolyt.
-imádom a gödröcskéid.
-köszi...
-ha leszálltunk erről a szentégről, eszünk vattacukrot?
-igeeeen!-nézett rá gyermekien.
amint végre kijöttek abból az apró helyiségből a vattacukroshoz vették az irányt. közösen vettek egy rózsaszínűt, és egymást etették. pár fura tekintetet kaptak, de emellett jó néhány kedveskedő, aranyos tekintet is.
-hazakísérlek.
-nem alszol nálam?
-miért?
-szeretnék veled aludni...
-benne vagyok, de inkább te gyere hozzám.
-mert?
-mert a te ruháid picik lennének rám.-vont vállat és felhúzta a buszra majd egymás mellett foglaltak helyet. jeongin folyton hyunjin kezét, és gyűrűjeit piszkálta.
-bocsi egy kicsit kupi van.
-az nem izgat.
-szeretnél lezuhanyozni?
-igen....
-akkor gyere.-jeongin utána battyogott a szobájába. egy alsónadrágot és egy nagy, bő, hyunjin illatú pólót kapott.
-kérsz nacit?
-igen.
-tessék. ezt be is tudod kötni.
-minek?
-hogy le ne essen.-nevette ki, mivel majdnem egy fejjel alacsonyabb volt jeongin, és persze vékonyabb is.
-gonosz.
-bocsi!-ölelte magához és egy puszit nyomott a hajába.
-van sminklemosód?
-minek?
-hát nem meginni szeretném.
-igen van.
miután jeongin elkészült hyunjin is elment, majd bevackolták magukat és valami filmet elindítottak. egyiküket se érdekelte. jeongin elég hamar be is aludt, hyunjin pedig őt nézte és ámuldozott.
-hogy lehet egy olyan csoda az enyém mint amilyen te vagy?-cirógatta az arcát._ilovesushi_:♡・ω・♡
im.not.gay mondd hogy ez az a kis cukker vörös srác!!
➥_ilovesushi_ lehet...
➥j.one végre pasizol!
➥spear.b egyelek meg titeket_cb97 hogy tessék? és én nem is tudok erről?
➥b.e.a.r nem csak te nem tudod...
YOU ARE READING
hot chocolate [✔]
Randomkét fiú, kik egy kávézóban találnak egymásra, és ezzel életük egybe szövődik _ilovesushi_ aranyos vagy♡ im_a_potato utálom, hogy ennyire könnyen zavarba jövök... _ilovesushi_ én meg imádom ha valaki zavarban van, főleg ha az a valaki te vagy♡ im_a_p...