im_a_potato
FELIX MOSTMÁR EZ ELŐL NEM MENEKÜLSZ!_dontcallmeyongbok_
mi? mi elől?im_a_potato
EZ ELŐL!
magyarázatot kérek.
légyszi_dontcallmeyongbok_
hát....
ez changbin és én
mi van ezzel?im_a_potato
van köztetek valami?_dontcallmeyongbok_
nincsim_a_potato
akkor mi az a kép?_dontcallmeyongbok_
fotoshopim_a_potato
nem!
az igazi.
felix...miért nem mondod el?_dontcallmeyongbok_
mert nem vagyok biztos abban
ami van köztünk és nem
szeretném ha az lenne hogy azt mondom hogy van köztünk valami aztán semmi se lesz belőle
majd ha biztosak leszünk benne elmondok mindent
jó?im_a_potato
oké
de akkor én leszek az első aki
tudni fog rólatok!_dontcallmeyongbok_
igen, te leszel innie, meg hyunjin♡im_a_potato
rendben♡_dontcallmeyongbok_
és veletek mizu?im_a_potato
nagyon jól megvagyunk
éppen konyhatündérkedik
bár nem tudom mennyire tud bármilyen kaját csinálni, de
bízok benne hogy nem éget fel semmit, vagy tesz tönkre valamit..._dontcallmeyongbok_
küldesz képet?im_a_potato
milyet?_dontcallmeyongbok_
bármilyet, csak közös legyenim_a_potato
(i.m: a képeken a helyszíneket ne nézzétek, nem egyezik a story hajakkal (magyarázás...))
megfelel?
_dontcallmeyongbok_
NEKTEK COUPLES
GYŰRŰTÖK VAN?!?!im_a_potato
igen...
ő vette, és megzabálom😣_dontcallmeyongbok_
majd mond el hogy milyen volt
amit hyunjin készített
most megyek, sziasztok!♡im_a_potato
szia lixiiiee!♡jeongin letette a telefonját és a konyhában hyunjin mögé osont, majd átölelte.
-ne hozd rám a frászt!-nézett rá rosszallóan.
-nem tehetek arról, hogy ennyire ijedős vagy.
-nem vagyok az, csak el voltam foglalva a kajával.
-mhm...finom az illata.
-tudom. minden finom illatú amit én csinálok.
-azért ennyire nagyra ne legyél magaddal!-nevetett fel, és egy puszi után felült a pultra.
-csak tisztában vagyok az adottságaimmal, baba!-simított a combjára, majd a két lábát széthúzva férkőzött hozzá közelebb.
-nem, te már egoista vagy.-vigyorgott továbbra is.
-de nagy lett hirtelen a szád!-cirógatta a combját, és egyre közelebb hajolt a fiatalabbhoz.
-sokszor van nagy szám.-simított a mellkasán át a nyakába, és az egyik kezét tovább futtatta a hajába.
-még a végén kiderül, hogy közöd sincs a cukisághoz.
-azért na! aranyos vagyok, és kész!-vágott durcás fejet.
-jó ez igaz, maximum nem vagy annyira ártatlan mint amennyire annak tűnsz.
-igen az már egy lehetséges opció.-húzta az ajkaira, és egy mély csókba vitték bele egymást.
-jinnie...a kaja...-próbálta el tolni.
-mi van vele?... jesszus a kaja!-kiáltott fel, és egyből leszedte a serpenyőt a tűzhelyről.-megint elvontad a figyelmem!
-magadra vess! te kezdted!
-örülj hogy még ígyis tökéletes.
-egoista...
-de legalább a te egoistád.
-van benne igazság!-nyitotta ki a szekrényt, lehett két tányért, a fiókból két pálcikát majd az asztalra téve azokat, huppant le egy székre.
-hoztam neked egy pulcsit.
-miért?
-mert az enyém, és olyan illata van mint nekem. befújtam vagy húszszor a parfümömmel hogy olyan legyen.
-de ez nem válasz a miértre...
-hogyha nem tudok veled aludni akkor is érezd az illatomat. tudom hogy jobban alszol ha melletted vagyok, vagy valami én cucc van veled.
-fenébe is, hogy igazad van...-lett az aranyos kis arcán úrrá a pirosság.
-egyelek meg!-puszilt a homlokára, és leült vele szembe.
-edd inkább a kaját!-csak elmosolyodott és neki látott enni.
miután befejezték, jeongin elmosogatott, hyunjin pedig rendet tett a kanapén, hogy elférjenek.
hyunjin már rég elhelyezkedett a fekvő alkalmatosságon, ezt kövezően jeongin befészkelte magát az idősebb fiú karjai közé, a fejét pedig a mellkasára hajtotta.
-innie...
-hm?
-majd szeretnélek a szüleimnek bemutatni.
-é-és ők tudják, hogy...
-fiú vagy?-bólintott.-még nem igazán. próbáltam nekik célozni rá, de még nem esett le nekik.
-és mit mondtál nekik?
-azt hogy a hetekben szeretnék bemutatni valakit aki nagyon sokat jelent számomra, és szeretném ha elfogadnák, hogy téged választottalak.
-ha balul sül el a dolog? mit csinálsz?
-nem így állok hozzá. anyáék eléggé elfogadóak. lehet először kicsit furcsa lesz nekik, meg szokatlan, de hozzá fognak szokni. te hogy állsz ezzel a dologgal.
-hát...igazából...anyáék tudták hogy mindkét nemhez vonzódok, de szerintem azért remélték hogy mégis egy lánnyal leszek. de ők bele törődtek abba is ha fiúm lesz.
-szóval ők ezt viszonylag jól fogják fogadni?
-igen. régen amikor ezt elmondtam nekik kicsit idegenek voltak ezzel a dologgal kapcsolatban, de aztán szépen lassan beletörődtek.
-van testvéred?
-egy öcsém, és egy bátyám.
-mindig is szerettem volna egy testvért. szar egykének lenni.
-elhiszem.egésznap egymás karjaiban feküdtek, és jeongin csakis hyunjin pulcsijában volt hajlandó lenni. nem titkolta hogy imádja az illatát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
hot chocolate [✔]
Diversoskét fiú, kik egy kávézóban találnak egymásra, és ezzel életük egybe szövődik _ilovesushi_ aranyos vagy♡ im_a_potato utálom, hogy ennyire könnyen zavarba jövök... _ilovesushi_ én meg imádom ha valaki zavarban van, főleg ha az a valaki te vagy♡ im_a_p...