hyunjin szedte a hosszú lábait, hogy időben beérjen, mivel egy kissé megcsúszott, a busz késése miatt.
amikor beért a munkahelyére, még nem is selytette, hogy aznap egy igen különleges fiút fog kiszolgálni.besietett az öltözőbe, gyorsan magára kapta az egyenruháját, ami egy barna kényelmes vászon nadrágból, egy fehér ingből, és egy szintén fehér köpenyből állt -amiben mellesleg a fiatal fiú nagyon is jól néz ki.
amikor végre szünete volt, kiment a hátsó kertbe a saját magának készített kávéjával, és egy padra leült. kiengedte a gőzt hiszen, már lassan négy órája a pénztárban poshad, és ősz legelején, még hőség van, így pluszba melege is van.
nagy nehezen felkelt az ülő alkalmatosságról és vissza állt a kasszába. egy mélyről jövő sóhajt elejtett majd felnézett a vendégre hogy mit kér - csakhogy enyhén elállt a lélegzete.jeongin egy igencsak fárasztó napon van túl.
sokat kellett a tánc csoporttal gyakorolnia. a szintükre el kell jutnia fél év alatt.
itt mindig másokkal van órája, és ráadásul nem is mindegyik kora beli, szinte ő a legfiatalabb az egész intézményben.reggel amikor ment be az akadémiára látott egy aranyos kis kávézót amit meg szeretett volna nézni, így most oda vette útját, otthona, és a pakolgatás helyett.
amint benyitott megimádta azt a helyet. minden a 80-as 90-es éveket idézte fel, ezzel pár idősebb embert is becsalva az igen kicsi épületbe. hangulatos, jól kinéző és barátságos volt.
az ét- és itallapot a soron kívül nézegette, majd meglátta az imádott forró csokit, majd be is állt a sorba.
nem kellett túl sokat várnia már sorra is került, és egy igen helyes, mégis aranyos fiú várta őt.
-szia! mit adhatok?-amint felpillantott a fiatalabbra, látszott rajta hogy igencsak meglepődött, inkább megcsodálta a kisebbet.
-szia! egy forró csokit kérek-virított egy olyan mosolyt amibe hyunjin belepirult. és eléggé megbámulta a kiszolgálót.
-simát, vagy ízesítettet?
-öhm...milyen ízesítésűek vannak?-persze nem csak hyunjin nézte eléggé meg a fiatalabbat.
-vaníliás, fehércsokis, epres, pillecukros és fahéjas. én az epreset ajánlom neked-igyekezett egy aranyos mosollyal megajándékozni a másikat, ami láthatóan jól sikerült, mert a pult másik felén álló a fülét piszkálta, ami nála azt jelentette egy kissé -vagy nagyon is- zavarban van.
-a-akkor egy epreset-egy nagyon picit az ajkai felefele görbültek, a zavar miatt, mégis látható volt.
istenem mennyire aranyos-gondolta magában az idősebb.
gyorsan elkészítette, és egy apró üzenetet írt rá. úgy érezte muszáj írnia valami kedveset neki, így egy egyszerű aranyosak a gödröcskéid amikor mosolyogsz-ot írt rá.
-köszönöm!
-kóstold meg most, kíváncsi vagyok mi a véleményed.
a kisebb a pultos kérésére így tett, és egyből felcsillant szemekkek nézett a másikra.
-ez nagyon finom!
-szerintem is. és illik hozzád.
-mert?
-nem tudom, csak illik.
-ühüm...a-akkor szia!
-szia!
a vörös hajú amikor meglátta a feliratot, olyan vörös lett, hogy még az érett paradicsom is irigyelné azt a pirosságot. hátra pillantott a kasszás fiúra aki őt nézte, mivel a sorban senki sem volt.
majdnem neki sétált az ajtónak így hyunjin a fejével arra bökött amire már el kapta a fejét, és rájött mire célzott.
ahogy elment a kávézó mellett egy aprót intett a bent tartózkodónak.
-mivan pasizol?-jött hyunjin mellől egy hang.
-miért pasiznék?-csak akkor nézett a mellette lévőre amikor az előző vendég eltűnt a látókörből.
-na vajon miért?
-nem tudom!-vont vállat, és inkább egy kicsit letörölte a pultot, és a segitségre való gépeket, csakhogy ne kelljen a picivel idősebb fiúra néznie.
-tudod mikor szoktál bárkinek is ajánlani valamit?! ha megkérdezik.
-nem tudta hogy van ízesített, szóval megkérdeztem.
-de az epreset ajánlottad neki. miért is?
-jajj minho, akadj le erről!-nézett rá miközben az arca enyhén pírban úszott.
-te tudod. de neked lassan vége a munka idődnek nem?
-még egy másfél óra.
-és utána mész valamerre, vagy haza?
-valószínű fotózni, mert kell egy pár új tájfotó, ő uraságának, mert "ez nem lett jó. ez nem tetszik. mi ez a hely? rossz a táj. nem illik a témához." és hasonlók...-forgatta meg a szemét.
-még mindig nem szoktál hozzá?
-nem igazán.
-és gondolom eszedbe se jutna máshoz elmenni.
-ő jól fizet, és ha így haladok lassan anyáék segítsége se kell, max ha ki kell segíteni valamiben.
-annyira makacs vagy-rázta rosszallóan a fejét.
-tudom, hyung-villantott rá egy csábos mosolyt.
-jajj te-fordult meg hogy feltöltse a fehércsokis adagolót.
-nahát kit hozott erre a szél!
-sziasztok!-ment oda a mókus arcú.
-szia jisung!
-ühm...-sikerült ennyit kimondania hármuk közül a legidősebbnek. hyunjin kiröhögte, jisung pedig nem értette, mert eddig mindig nagyon jól elbeszélgettek-hátra megyek a fehércsokis cuccért...-motyogta hogy megszabadulhasson a nagyon kínos helyzettől.
-van valami baja velem?-nézett utána a fiatalabb szomorúan.
-csak seggfej. de kérsz is valamit, vagy csak beköszöntél.
-mindkettő.
-akkor mondjad.
-a tipikus fehércsoki öntetű kávét.
-fehércsokit minho hozza...majd egyszer...adj egy pillanatot.
-de te nem hagyhatod itt a vendéget!
-de ha olyan a kérése amihez nincs cucc igen! vagy ha rólad van szó!-vont vállat.
belépett az eléggé kicsi és igencsak sötét helyiségbe, így felnyomta a lampát és meglátta az idősebb munka társát egyben egyik legjobb barátját, a földön ücsörögni.
-minho...neked mi bajod? értem hogy bejön, de ne viselkedj vele így. neki ez szarul esik.
-tudom, de akkor inkább égessem magam totál le előtte?
-igen. tudod milyen. ő is szarrá égeti magát, plusz mondta hogy szerinte édes vagy amikor zavarban vagy, azt meg imádja amikor égeted magad.
-csak mondod!
-nem szokásom, ilyeneket csakúgy mondani, ezt te is tudod.
-de nem csak szimplán valami hülyességgel égetem magam, hanem kínos szitut hozok össze, azzal hogy egy értelmes mondatot se tudok kinyögni!-kapálózott a kezeivel.
-előszöris, hülye vagy. másodszor ne kapálózz, mert leütsz. három, kimész és kiszolgálod.
-MI?! MEG VAGY HUZATVA?!-kiáltott rá, megijedve.
-nem.
-ki fogok valamit ön...
-fogd be és vidd oda a segged!
-utállak.
-tudom. na gyerünk!-nyomta a kezébe a fehércsokis cuccot, és kitolta.
ESTÁS LEYENDO
hot chocolate [✔]
De Todokét fiú, kik egy kávézóban találnak egymásra, és ezzel életük egybe szövődik _ilovesushi_ aranyos vagy♡ im_a_potato utálom, hogy ennyire könnyen zavarba jövök... _ilovesushi_ én meg imádom ha valaki zavarban van, főleg ha az a valaki te vagy♡ im_a_p...