" Egy nappal azután, hogy Mine is beköltözött a lakásba, máris elkezdett veszekedni Raphtaliával."
Mine: Hogy érted azt hogy te vagy a védelmezője?! Ez ez én feladatom.
Raphtalia: Hát most már az enyém. Megvédem a gazdámat az olyanoktól mit te.
Mine: Kolnak nagyob szüksége van egy olyan valakire akit már évek óta ismer. Nem pedig egy jöttment kis kolduslányra.
"Kol belép a szobába. Kicsit meglepődik mert Raphtalia pár évvel idősebnek tünt mint eredetileg."
Kol: Lányok, ne civakodjatok már kora reggel. Miért nem tudtok rendesen megegyezni.
Mine: Nem egyezkedem olyanokkal akik nem teljesen emberek.
Raphtalia: Te pedig olyan makacs vagy mint egy öszvér sőt még roszabb. És amúgy is mit gondolsz magadról, fiatalabb vagyok nálad és mégsem vagyok deszka mit te.
Mine: Dögölj meg!
"Mine elszalad Kol mellett. Kol tutána akar menni de Raphtalia megragadja a kezét."
Raphtalia: Gazdám kérlek mond el ki ez a hibbant tyúk?
Kol: Raph kérlek próbálj meg egy kicsit kedvesebb lenni vele. Sokat szenvedet, így kérlek.
Raphtala: Rendben. Megpróbálom gaz...
Kol: És hagyd már ezt a gazdámozást.
"Kol elindult megkeresni a lányt. Minét egy bárban találta meg hót részegen."
Kol: Szóval még mindig ide jösz ha bánatos vagy?
Mine: Az a kis picsa semmit se tud.
Kol: Ahogy te se.
"Mine meglepetten tekint a fiúra."
Kol: Tudod ha rá nézet néha te jutsz az eszembe. Hisz midketőtőket az utcárol szedtem össze.
Mine: Tehát ő is...
Kol: Igen. Ha nem mentem meg, valószínűleg halott lenne. Tehát kérlek próbálj kedves lenni hozzá jó?
Mine: Megpróbálom.
Kol: Akkor menyünk haza.
"Kol a karjaiba vitte haza a részeg lányt majd az ágyába fektette. Másnap reggel ismét a két lány veszekedésére ébredt."
YOU ARE READING
Az örökség
FanfictionKét átlagos hétköznapi testvérpár ( Kol és Niklaus ) értesítést kapnak, hogy egy távoli rokonuk meghalt és rájuk hagyta a házát. Ezt mindketten igénybe is veszik és vállalkozást indítanak, mégpedig egy fogadót. A baj csak az, hogy azok akik itt fog...