5. Megfosztva a rangtól

6 1 0
                                    

"Kol Remmel együt sétál hazafele a bevásárlásból, mikor is egy régi ismerősét látta bemenni egy striptizbárba."

Kol: Rem kérlek vid haza a csomagokat nekem van egy kis elintézni valóm.

Rem: Még egy földönfutott akarsz befogadni?

Kol: Rem ne légy ilyen tiszteletlen a tömbiekkel. Hisz ök is emberek.

Rem: Elnézést. Akkor én indulok is.

" Miután Rem elment Kol elindúlt a triptizbár felé. Bent alaposan körülnézett merre találj a régi ismerösét. Ám mikor megtalálta, alig hitt a szemének. Tanya von Degurec aki mindig is egy büszke fiatal katona volt most itt táncol. Lassan a lszinpad felé lépkedett, de Tanya hamar észrevette. Miútán lenét a színpadról odament hozzá."

Tanya: Csalódtam benned. Nem hidden volna hogy legbelül egy lolikon féreg vagy.

Kol: Mondja az aki másod állásban a testét mutogatja. 

"Tányá elvörösödött."

Tanya: Fő állásban. "Sutogta"

Kol: Tesék nem halódtam?

Tanya: Fő állásban dolgozom itt! Most boldog vagy!? Leszereltek. Túl veszélyesnek tartottak. Azóta nem egy munkát is elvállaltam de miután megtudták mi voltam azonnal kitettek. Azóta csak itt tudok dolgozni. Itt legaláb senkit se érdekli, hogy mi voltam.

Kol: Szóval kisemmiztek. Értem."Egy pár másodpercig halgat. Majd így szólt"
Ha akarsz dolgozhatsz nálam. Pénzt nem sokat tudok adni, de cserébe kapsz szállást és meleg ételt.

Tanya: Mint mi?

Kol: Cseléd lány.

Tánya: "zavartan a padlót nézi." Had gondolkozzak rajta egy kicsit.

Kol: Persze. " elővesz egy papírt a zenéből." Itt a lakcsím. Szia.

Három nappal késöbb Tanya az ajtóban állt.

Tanya: Ha még mindig érvényes sz ajánlat akkor szívesen elfogadnám.

Kol: "mosojog" Persze, hogy érvényes. Na gyere be.

"Bent a házban Kol elvitte Rem és Ram elé."

Kol: Lányok ő itt Tanya. Tanítsátok be mert mától ö is itt fog dolgozni.

Rem&Ram: Ahogy kívánod gazdám.

"Tanya elmét a lányokkal. Pár percel késöbb Klaus idegesen kéri számon fivérét."

Klaus: Te tényleg ide akarod hozni az összes pcsihopata barátodat?

Kol: Nem. De mond ő ki?

Az örökségDonde viven las historias. Descúbrelo ahora