Merhaba!Yeni bir kurguyla tekrar karşınızdayım. Umarım hoşunuza gider.
eceagliyorsuan bu kitabı sana hediye etmek istiyorum🖤🖤🖤.
Desteğin için çok teşekküler.
Lukadrien güzel bir ship ve bu şekilde yazmayı da çok sevdim. Ben yazarken beğendim, umarım siz de okurken beğenirsiniz.
~keyifli okumalar..
"Yazacak pek bir şey yoktu."
"Vardır. Herkesin mutlaka yazacak, anlatacak bir şeyleri vardır."
Birkaç saniye adamın gözlerindeki ifadeyi anlamaya çalıştı. Kısık, kahverengi gözler önce masada duran kağıtlara sonra çalan telefona kaydı.
"........... psikolojik danışmanlık ve rehberlik servisi, buyrun."
Telefondaki kişi ne dedi bilmiyordu. Doktor birkaç dakika konuşup bir şeyler not aldı, telefonu kapattı.
"Pardon, nerde kalmıştık? Ah, evet, ne yazacağını bilmiyordun sanırım."
"Bilmiyorum."
Adam parmağındaki yüzükle oynarken kaşlarını çattı.
"Ne hissettiğini yazsan olmaz mı? En azından Adrien'a karşı ne hissettiğ-"
"Onu seviyorum."
Doktor gülümsedi.
"Nasıl bir sevgi bu, anlayabiliyor musun Luka?"
Oğlan gergin bir şekilde nefes aldı. Çoğu insanın karşı olduğu türden bir sevgiydi bu. Hatta bazılarının midesini bulandırıyordu.
"Siz, kızmazsınız değil mi?"
"Asla seni duyguların yüzünden yargılamam. Benim işim sana yardımcı olmak.."
Biraz düşünüp cümlesini toparladı.
"Bu his, yani sevgi dediğiniz şey, kalbimi hızlandırıyor. Garip ve beni heyecanlandırıyor. Bazen karnıma kramp giriyor. Ve ağlatıyor..
Korkuyorum sanırım.. Ben Adrien'in beni bırakmasından korkuyorum. Ona olan hislerimi kötü karşılarasa, ne yaparım bilmiyorum.."
"Yani, aşk gibi mi?"
İfadesi anında değişti oğlanın.
"Aşk diye bir şey yok. Aşk sahtedir.
Aşk bir anlık ilgiden ibarettir. Aşk sadece hevestir. Bu sevgi, aşk kadar basit ve çirkin değil. Sevgimi küçümsemeyin lütfen.."
Adam ellerini birbirine kenetleyip kafasını salladı.
"Peki, küçümsemedim. Luka, Adrien senin duygularını anlayabiliyor mu sence?"
Luka dudaklarını büzdü. Ardından gülümseyerek doktora baktı.
Adam oğlana gülümseyip anladığını belirtircesine gözlerini yumdu.
Birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra adam konuştu.
"Haftaya yazını okumak istiyorum. Yazacağına inanıyorum. Bugünlük bu kadar. Sonra görüşürüz Luka."
Kuru bir görüşürüz ile veda edip otobüs durağına ilerledi.
Kendi cinsiyetindeki birini seviyordu.
Yanlış ya da iğrenç gelebilir, sapıklık olarak görülebilirdi ama asla Adrien ile öyle şeyler düşünmemişti ki.
Yanlışlıkla eline değince bile kötü oluyordu. Nasıl o kadar ileri gitmeyi düşünürdü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolus est Ancilla
Fanfiction"Sadece küçük bir anlaşma, karşılığında sana, bana sahip olma hakkını vereceğim. Alacağım şeyse sadece, seni asla mutlu etmeyen hayatın olacak ve söz veriyorum canın yanmayacak.." "Sana dokunabilecek miyim?" Kız gülümsedi. "Ne zaman istersen." Oğla...