94.

25 3 0
                                    

2 yıl sonra...

Kafede oturmuş  siparişlerimizi veriyorduk.ben ,toprak,sude ve alya birlikteydik.

Evet bu okulda  son iki senemiz kalmıştı ve toprakla ilişkimiz çok iyiydi. Yeni arkadaşlar ediniyorduk.bunlardan biride alyaydı.

O gün kantinde olan olaydan sonra onu da aramıza aldık ve artık o da bizim tayfadan.
O olaydan sonra herkes gibi çakma sarışın da alýaya saygı duymaya başladı.

Şimdide kafede oturmuş akşamki parti için ne giyeceğimizi tartışıyorduk.

"Bence siyah ince askılı ipek elbisemi giymeliyim" dedim

"Sana yakışır" dedi alya

"Ben kırmızı mini bir elbise giyicem" dedi alya

Kumral olduğu için kırmızı onu daha da çekici yapıyor.

"Yakışır" dedi sude.

"Valla ben beyaz mini saten elbisemi giyicem" dedi sude

"aman kime bu kadar süsleniyonuz" dedş toprak

"Valla ben sana süsleniyom aşkım" dedim

Burnunu burnuma sürttü ve dudaklarıma kapandı, derinleşen öpüşmemizi  bozan alyanın öksürüğü oldu

"Yanlız burda aile var" dedi

"Ulan alya her özel anımızı bozuyorsun"diye sitem etti toprak.

" napalım sapım"dedş alya

"Sana birini bulucam bu akşam" dedi sude

Alya sudenin yanaklarından öpüp
"Çok makbule geçersin kardeşim" dedi



Kafeden ayrılalı 2 saat oldu ve şimdi parti için hazırlanıyoruz.

Tabiki yine ilk önce hazırlanan ben oldum.

Yarım saat sonra  kızlarda hazırlandığında evden çıktık ve aşağıda arabanın yanında bekleyen toprağın yanağından öpüp arabaya bindik.

Sonunda  partinin olduğu eve gelmiştik.
Arabadan inip  eve girdik.

Girer girmez havadaki alkol,sigara ,ter ,parfüm kokularını aldık. Gerçekten iğrenç parti başlayalı 2 saat oldu ne ara bu kadar kaptırdınız kendinizi.

Alya ve sude bizden ayrılırken  toprakta beni bileğimden tutup merdivenlere doğru sürükledi, beni duvara sabitleyip   dudaklarıma kapandı.






Gülüşüne Düştüğüm!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin