76.

25 3 0
                                    

Bazen bir ilişkinin bitmesi için ufacık bir şey yapmak yeterlidir ya....işte bizim de öyle oldu ilk yalanda yıkıldık ama toparlandıkta.

Bilmem kaçıncı defa kendime kızışım,nasıl böyle bir hata yaptım.

Kaç yıldır sevdiğim adama inanmadım,o sürtüğün yaptıklarına inandım.

Nedeni belli aslında toprak benim güvenimi yıllardır alt üst ediyor.ama artık ona koşulsuz şartsız güvenmenin zamanı geldi.

Ama önce şu sürtüğün işini bitirelim...

Şuan selinin oturduğu yere doğru sinirle gidiyorum, kantinde oturmuş yavşak yavşak gülüyor.

Yanlarına gidip selini saçından tuttuğum gibi yerde sürüklemeye başladım. Herkes şok olmuş gibi beni izlerken selin bağırmaya başladı

"Bırak beni manyak"

"Onu bana komplo kurmadan önce düşünecektin"

Birkaç kişi ayırmaya çalıştı ama izin vermedim.

"Ayırmaya çalışanı perişan ederim" diye tehdit ettim.

Ve selini tuvalete kadar sürükledim. Kapıyı açıp selinşde içeri attım ve kapıyı kitledim.

Ellerimi birbirine Sürtüp

"İşte şimdi başbaşayız"

"Manyak ne istiyorsun"

"Yaptıklarını biliyorum hatta birkaç dakika sonra tüm okul görecek ama önce biraz seni kaşıyayım"

Saçından tutup yere yapıştırdım üstüne çıkıp yumruklamaya başladım.

"Yaaa lütfen yüzüm olmaz" diye bağırıyor,manyak

Üstünden kalkıp onuda kaldırdım ,tuvaletlerden birinin kapısını açıp klozetin kapağını kaldırdım ve selinin kafasını içine soktum.

"Bir daha sürtüklük yaparken çattığın kişiye dikkat et" dedikten sonra tuvaletten çıktım.

kapınım önünde çoğu kişi bana bakıyordu

"Ne var"

Tanımadığım bir çocuk,sanırım 9.sınıf

"Şey burası erkekler tuvaleti" dedi

O anın siniriyle hangi tuvalete girdiğimi unutmuşum.

"İçerdeki kızı revire götürün" dememle,çocuklar içeri koştu.

O yavşağa ders olsun......

Gülüşüne Düştüğüm!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin