Twoja ulubiona piosenka chłopaków

268 14 9
                                    

~~kochani, prosiłabym abyście napisali w komentarzach czy dotychczasowa forma preferencji wam się podoba i w jakiej tematyce chcielibyście zobaczyć kolejne części tej pracy, buziaki ♥~~

Wojtek:

To jedna z pierwszych usłyszanych przez Ciebie piosenek chłopaków. Od razu pokochałaś/eś jej tekst, bardzo się z nim utożsamiając i marząc o tym, by ktoś kiedyś zadedykował Ci podobnie brzmiący tekst.

Konrad:

Tę piosenkę pokochałaś/eś po pierwszym odsłuchaniu jej i jednoczesnym oglądaniu teledysku. Przypominała Ci o wakacjach nad morzem, masie dobrej zabawy z przyjaciółmi i ostatnich chwilach wolnego od szkoły (ew. pracy).
+ chłopcy bez koszulek... jak tu nie kochać pomysłodawcy tego wideo?

Cody:

Od zawsze wolałaś/eś słuchać piosenek po angielsku niż po polsku, nic więc dziwnego, że My sickness bezapelacyjnie stała się Twoim ulubionym utworem wykonywanym przez Felivers! Przez miesiąc dzień w dzień słuchałaś/eś go w swoim pokoju, otoczona/y górą pluszaków, które ozdabiały nieużywaną połowę Twojego łóżka. Co kilka dni obowiązkowo informowałaś/eś o tym swoich obserwatorów, polecając im tę piosenkę, co nie uszło uwadze Cody'ego.

Zboro:

Piotrka poznałaś/eś podczas kręcenia teledysku do piosenki Dobrze i od tamtego czasu stała się ona dla Ciebie największym hitem ostatnich miesięcy. Dosłownie oszalałaś/eś na jej punkcie! Ciągle wpatrywałaś/eś się w różowowłosego chłopaka, zazdroszcząc dziewczynie, która dostała główną rolę i mogła tańczyć przy nim, a nawet trzymać go za ręce.

Miłosz:

Ten utwór od pierwszego przesłuchania wpadł Ci w ucho. Mimo, że nigdy nie wsłuchiwałaś/eś się ze szczególnym skupieniem w tekst, to uwielbiałaś/eś puszczać go podczas imprez z przyjaciółmi.

Preferencje || FeliversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz