Jaki makijaż wybierze Ci na premierę płyty?

262 21 5
                                    

*Na końcu wpisu ważna informacja*

Wprowadzenie wspólne dla wszystkich opcji:

Z upływem kolejnych miesięcy zaczęłaś/zacząłeś spędzać z nim coraz więcej czasu. Odbywaliście długie rozmowy o wszystkim i o niczym, śpiewaliście razem i bawiliście się w klubach. Pewnego dnia zostałaś przez niego zaproszona na premierowy odsłuch płyty Felivers. Od razu zaczęłaś panikować, nie wiedząc, co na siebie włożyć. Chłopak, widząc Twoje zakłopotanie zaoferował, że wybierze Ci makijaż. Z powątpiewaniem zgodziłaś się.

Wojtas:

Wojtek wiedział, że nie jesteś mistrzynią makijażu i dobre kilkanaście minut spędził na szukaniu czegoś prostego, co nie sprawiłoby Ci dużej trudności. Finalnie zdecydował się na delikatny różowy kolor na górnej powiece i wytuszowane rzęsy, a Ty w duchu cieszyłaś się, bo wiedziałaś, że każdy bardziej skomplikowany wariant spowodowałby jedynie Twoje ośmieszenie.

 Finalnie zdecydował się na delikatny różowy kolor na górnej powiece i wytuszowane rzęsy, a Ty w duchu cieszyłaś się, bo wiedziałaś, że każdy bardziej skomplikowany wariant spowodowałby jedynie Twoje ośmieszenie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Konrad:

Twoim wyborem w kwestii ubrania została krótka beżowa sukienka. Konrad od razu stwierdził, że idealnie pasować do niej będzie mocno podkreślone oko. Szybko znalazł makijaż, który spodobał mu się na tyle, by pokazać go Tobie. Ucieszyłaś się, bo bardzo przypadł Ci do gustu.

 Ucieszyłaś się, bo bardzo przypadł Ci do gustu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Cody:

Pierwszym pomysłem Cody'ego było głupkowate podsyłanie Ci zdjęć osób z brwiami wygolonymi "na zero" lub przefarbowanymi na wszystkie kolory tęczy. Z początku bardzo Cię to rozbawiło, jednak z każdym kolejnym zdjęciem tylko bardziej się irytowałaś. Chłopak w cale nie pomagał, a wręcz przeszkadzał - w końcu musiałaś jeszcze wybrać ubrania i fryzurę! Postanowiłaś wysłać mu wiadomość głosową, w której okrzyczałaś go i powiedziałaś, że choć raz mógłby przestać żartować i podejść do tematu na serio. Cody nie odzywał się przez pół godziny, po czym przysłał Ci zdjęcie przepięknego klasycznego makijażu, który od razu Ci się spodobał. Wysłałaś chłopakowi sms-a z przeprosinami i wróciłaś do wybierania pasujących ciuchów.

 Wysłałaś chłopakowi sms-a z przeprosinami i wróciłaś do wybierania pasujących ciuchów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zboro:

Piotrek zawsze był inny. Wiadomo - ludzie są różni - ale on był inny od innych. W towarzystwie zawsze pełnił rolę barwnego ptaka, miał ciekawy i oryginalny gust, nic więc dziwnego, że makijaż, który dla Ciebie wybrał był tak samo wyjątkowy i barwny jak on. Chłopak spędził całą noc na przeglądaniu Instagrama, Tumblra i innych stron ze zdjęciami, w poszukiwaniu inspiracji. Następnego dnia rano podesłał Ci zdjęcie z przepięknym różowym makijażem, który był zarazem bardzo skomplikowany i trudny do odtworzenia. Niechętnie przyznałaś sama przed sobą, że nie jesteś w stanie sama go odtworzyć i... w tajemnicy przed Zborkiem zapisałaś się do kosmetyczki.

 w tajemnicy przed Zborkiem zapisałaś się do kosmetyczki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miłosz:

Mani zaoferował Ci pomoc w wyborze makijażu głównie po to, by zaoszczędzić czas. Wpisał więc w telefonie "kolorowy makeup", po czym z zamkniętymi oczami wylosował zdjęcie. Stwierdził, że w prezentowanych niżej barwach będziesz wyglądać uroczo, a Ty postanowiłaś podjąć wyzwanie.

 Stwierdził, że w prezentowanych niżej barwach będziesz wyglądać uroczo, a Ty postanowiłaś podjąć wyzwanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



W kwestii ogłoszenia...
Już niedługo pierwsze 100 gwiazdek tej książki! Niesamowicie się cieszę i uwielbiam z wami pisać o tym, co spodobało wam się w preferencjach oraz o historiach, które pokrywają się z waszymi ♥
Postanowiłam więc, że po wybiciu 100 gwiazdek napiszę do osoby, która będzie najbardziej aktywna w komentarzach (zarówno tu w preferencjach, jak i w imagifach i imaginach, czyli moich pozostałych pracach o Felivers) i w porozumieniu z nią powstanie specjalny rozdział preferencji z dedykacją! Mam nadzieję, że podoba wam się taki pomysł, możecie dać mi o tym znać pod tym wpisem.
Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że chętniej będziecie się tutaj udzielać, by w przyszłości mogło powstać więcej takich konkursów ♥

Preferencje || FeliversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz