Wojtek:
Wojtek bardzo docenia Twoje poczucie humoru. Zawsze mówi, że opowiadasz najlepsze i najbardziej zabawne żarty. Dodatkowo podoba mu się Twój śpiew, często sugeruje byś zaproponowała duet Zborowskiemu 😂
Konrad:
Chłopak zawsze mówi, że jesteś słodka, a kiedy widzi jakieś nowe zdjęcie na Twoim Instastory, to od razu odpowiada na nie i wysyła do Ciebie masę serduszek w wiadomościach prywatnych. Dodatkowo, odkąd pierwszy raz usłyszał Twój cichy śpiew, gdy odwiedził Cię w magazynie, nie daje Ci spokoju i przy każdej możliwej okazji prosi, byś zaśpiewała dla niego kolejny raz tę piosenkę. Kiedy w końcu ulegasz i nucisz kilka wersów, on uśmiecha się i chwali Twój talent.
Cody:
Nazywa Cię Królową Instagrama i Gwiazdeczką, jest pod wrażeniem tego, ile osób śledzi Twój każdy wpis w mediach społecznościowych. Przeglądając Twoje zdjęcia zawsze mówi, że jesteś piękna, a potem z cwanym uśmieszkiem mruczy dobrze znany wam tekst...
Jesteś ładniejsza niż na zdjęciach, a na nich już byłaś piękna..."
Zboro:
Piotrek jest pod ogromnym wrażeniem tego, ile masz w sobie energii. Często wspomina, że emanowałaś nią najbardziej na planie Dobrze i Lazy Day, po tym głównie Cię zapamiętał. Dodatkowo przy okazji kilku wspólnych imprez okazało się, że jesteś naprawdę dobrą tancerką. Podkreśla to za każdym razem, gdy zaprasza Cię na parkiet.
Miłosz:
Chłopak bardzo docenia to, że umiesz słuchać i dawać dobre rady. Ponadto zawsze, gdy Cię przytula, to szepcze Ci na ucho, że w przytulaniu też jesteś najlepsza (przytulanie komplementuje głównie po pijaku, ale podobno wtedy ludzie są bardziej prawdomówni, więc..)
~~
P.S. Dziękuję bardzo za pierwsze 100 komentarzy 🖤🖤🖤
CZYTASZ
Preferencje || Felivers
RandomWitam w kolejnej pracy dotyczącej Felivers! Tym razem do tematu podchodzimy na luziku i tworzymy swoją własną historię na podstawie tego, którego z chłopców byśmy "wybrali". Mam nadzieję, że nowy pomysł przyjmie się dobrze i zapraszam do czytania...