El Ele Gezmesekte Olurdu

53 16 2
                                    

Evet babacığım.
El ele gezmesekte olurdu.
HER istediğimi yapmasan da severdim ben seni. Göz göze bak saydık sadece.
Bugün çok darbe aldım baba..
Ellerim titriyor,ayaklarım geri geri gidiyor.. Kimse beni anlamıyor baba. Neden itti?
Neden gitti?
Neden bitti?
Emin ol baba hiç bir şey bilmiyorum. Yüreğim ağzımda dolanıyorum sadece. Dönüp anneme ağlamak istiyorum ama korkuyorum. Ne derdi bana? Nasıl tepki verirdi?
Belki anlayışla karşılardı ama ben sana gelmek istiyorum baba. Annem her an dinliyor beni zaten. Bir kes olsun yer değişsek, sen benim yerimde olsan. Sen bana bişe anlatmak istesen ben seni seni dinlemesem napardın? Ne hissedersin?
Baba kemiklerim sızlıyor....
Ellerimden bi kez tutmasan bile bi kez göz göze gelelim. Durup öyle saatlerce bakalım birbirimize. Nefes alışımızı duysak sadece. Yüreklerimiz bi an olsun aynı anda atsın.

Bugün tam 13 buçuk sene olacak baba... Bilmiyorsunuz susmak çok ağır geliyor. Beş yaşımdan beri susmanın verdiği yorgunluğu anlatsam da artık anlamazsın baba. Her anım o kadar ağır geçtiki en çok yardımına ihtiyacım varken sen yoktun baba. Kimse yoktu. O da yoktu baba sen onu benim yanımda sanarken o yoktu baba o emanet ettiğin insan hiç yanımda olmadıki baba.

Gözlerinin içine bakıpda susmak ne kadar da zor bi bilsen. Haklıyken haksız duruma düşmek...

Yine de sen üzülme olur mu? Bi gülümsesen baba dünyaları veririm biliyosun.

Şunu asla unutma baba... Kızları babaları koşulsuz severler. Sen beni koşullu sevsen de razıydım.

Azda olsa çok da olsa... Sevgi sevgidir. Kıymetini bilin... Ölüm var bir nefes kadar yakınımızda.
!!!!!!

Sonunu Bilmediğim YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin