Selam:)
Öncelikle bir şey açıklamam gerekiyor. Bu benim başıma gelen uzun olaylar bu kadardı (Bir tane daha var ama onu ilerleyen bölümlerde anlatmak istiyorum. Biraz trajikomik ama arkadaşlarım daha çok gülmüşlerdi, beğenirsiniz diye düşünüyorum.)
Ben başımdan geçen -yine komik- olayları birleştirip anlatmak istiyorum. Sınavlarım bittiği için daha sık bölüm ekleyeceğim. Umarım anlattıklarım size samimi geliyordur 'Sevgili Hiçkimselerim!'İyi okumalar:))
Geçenlerde en yakın arkadaşım Derya' la beraber 1. sınavların sonuncusu olan din sınavına çalışıyorduk. Hergün ikişer sınav oluyor. Bunun sonucunda bizim beyin error veriyordu.
Din kitabını açtık ve ahirete iman konusundaki bir resimde durduk. Resimde çiçekli çiçekli güzel mezarlar vardı.
Bir mezarın önünde 'Çiçekleri kopartmayın' yazan bir tabela vardı. Ben bunu sesli bir şekilde okuyup saçmalığını vurguladım.
Daha sonra Derya' ya " Ne güzel mezarlık Türkiye de mi acaba?" diye sordum. O da " Sanmıyorum bence değildir." dedi.
Bende ona katılarak " Bence de değildir." dedim. Birkaç saniyenin ardından benim jeton düştü ve kahkaha atmaya başladım.
Hala gülmeye devam ederken resimdeki tabelayı Derya' ya gösterince o da benim gibi gülmeye başladı.
Kahkahalarımız son bulunca çalışmaya devam ettik. Sıradaki konu peygamberlerdi. Kur' an da adı geçen 25 peygamberi ezberlememiz gerekiyordu. Biz zaten 15 tanesini biliyorduk. Diğerlerine göz attıktan sonra peygamberleri sırasıyla ve beraber söylemeye başladık.
Sıra Harun, Musa ,Davut, Süleyman peygambere gelince ikimizde Musa peygamberi atladık.
Sonra ben bunu fark edince 'Musa yok!! ' dedim aniden. Aslında Musa peygamberi unuttuk demek istemiştim. Bunu söylediğimi duyunca Derya gülmeye başladı.
Gülmemiz bitince baştan saymaya başladık. Bu seferde hızlı hızlı saydığımız için sıra Hz. Zekeriya' ya gelince ben yanlışlıkla 'Zehra' dedim. Biz koskoca Zekeriya peygamberi Zehra yaptıktan sonra beynimizin gerçekten !Error! verdiğinden emin olmuş olduk:))