"Kulakların oynuyor!!"

304 14 11
                                    

Merhaba arkadaşlar! Başımdan geçen bu olayı arkadaşlarıma anlattığımda çok gülmüşlerdi:) Umarım siz de gülersiniz.

Yine okul dönüşü birgün ben hala (her zaman ki gibi) yemek yerken annemle beraber oturmuş ben bilmem eşim biliri izliyorduk.

Hani bir oyun varya, eşler kafalarını balıklı suya sokup nefeslerini tutuyorlar. Bende özentilik yaptım ve denemek istedim. Annem' in izin vermeyeceğini bildiğimden kibar olmayı denedim ve annem' e dönüp;

- Annaaağğğ. Ben de yapayım mı haa? İzin ver nolurki? Valla bi yeri ıslatmam bak. dedim

- Saçmalama kız olmazz. dedi kaşlarını çatıp örgüsüne devam ederken,

- Yaa anne heves ettim lütfen.

- Tamam ne halin varsa gör. Ama bir yerleri ıslatırsan öldürürüm seni. dedi.

Bende sevindim ve kullanmadığımız bir leğen alıp içini su doldurdum. Daha sonra onu küçük masaya koydum ve kanepeye oturdum.

Annemden süreyi tutmasını istedim o da "Tamam." dedi.

Saçlarımı önüme gelmemesi için topladım ve derin derin nefesler almaya başladım.

Annem dayanamayıp"Hadi kız, sanki olimpiyatlara hazırlanıyorsun " deyince ben de sitem edip son kez derin bir nefes aldım ve leğene başımı soktum.

Uzunca bir süre nefesimi tutmayı başardım ve kafamı çıkardım. Yaklaşık 40 saniye olmuştu.

Daha sonra tekrar denemek için kafamı soktuğumda bu sefer gerçekten uzunca bir süre olmuştu. Zaten burnumdan çıkan hava kabarcıkları yüzünden gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Daha sonra annemin beni dürtüp " Kızz çık kulakların oynuyor" demesiyle sudan kahkaha atarak çıktım.

Tabi ki her taraf su olmuştu. Benim kahkahalarıma o da eşlik etti.

Gülmemiz bitince anneme dönüp " Anne o ne demek? " dedim. O da bana " Çok uzun durdun boğuldun sandım "dedi.

Ve biz hala bu olay aklımıza geldikçe anamla beraber gülmekten kırılıyoruz.

Arkadaşlar bu olaylara gülüp gülmediğinizi merak ediyorum. Lütfen görüşlerinizi belirtin :)))

Yok ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin