Hae!
Omdat de hoofdstukken van Change net iets teveel werden en het eigenlijk wel tijd was voor iets nieuws is dit het vervolg van Change! Wees niet bang want het verhaal gaat gewoon verder..
Ben je hier voor het eerst? Lees dan voordat je begin dan eerst met het lezen van Change, zodat je wat gemakkelijker instroomt in deel 2!
http://www.wattpad.com/59689505-change-nils-k%C3%A4ller-fanfic
Waar waren we ook alweer gebleven?
Nils & Fem zijn inmiddels de trotse ouders van twéé prachtige dochters, Kiki & Faya. Ze hebben dan ook samen enorm veel meegemaakt afgelopen tijd, met ups maar vele downs. Zo verloor Fem haar moeder en vond ze haar eigen vader terug, waardoor ze meteen in een liefdevol gezin werd opgenomen. De vele downs brengen veel spanning mee in het gezin, zoveel dat Fem besloot er een einde aan te willen maken, gelukkig werd ze gered.. maar is dat wel wat ze wilde? Ze draagt een geheim met zich mee, komt haar broertje Daan {uit MainStreet ja} achter dit geheim? & houd ze eigenlijk nog wel zoveel van Nils.. of is de liefde van haar leven toch iemand anders?
MainStreet heeft na het schandaal met Rein besloten verder te gaan met zonder hem, maar Rein besluit het er niet bij neer te leggen en er alles aan te doen om de vriendschap met de jongens terug te winnen? Geven de jongens hem nog een tweede kans?
Heel veel leesplezier!
Liefs,
Lieke