Het spijt me enorm dat het zo lang duurt, heb het gewoon enorm druk! Im sorry!
POV Fem
'Femmmmm, wakker worden! Je gaaat trouweeeeen!' Sam z'n stem klinkt fel in m'n oor, meteen ontstaat een glimlach op m'n gezicht, eindelijk is de dag dan aangebroken dat ik de achternaam van m'n liefde mag gaan dragen.. Natuurlijk heb ik dubbele gevoelens, maar ik weet zeker dat mijn hart voor altijd bij die van Nils zal zijn. 'Sam, danku voor het sympathieke wakker maken! Zijn Kiki & Faya ook al wakker?' Hij knikt z'n hoofd 'Kiki heeft bij mij geslapen vannacht' lacht ie trots 'Was het leuk?' Hij lacht 'Jaa'. Nog best moe stap ik uit bed en pak m'n badjas van de kapstok 'Kom, gaan we lekker ontbijten'.
'Goeiemorgen lieverd! Heb je een beetje geslapen?' Ik knik en geef pap en mam een kus op hun wang. Kleine voetstapjes klinken achter me op de vloer, haar schaterlachje smelt m'n hart 'Heeee inniminni!' Ik pak Kiki van de grond en neem d'r in m'n armen 'Heb je goed geslapen schat?' Ze knikt 'Papa weg?' vraagt ze met een zielig gezicht 'Papa komt ons strakjes ophalen, mama krijgt eerst haar mooie jurk aan, Kiki ook mooie jurk aan en Faya mooie jurk aan' Haar traantjes veranderen in een heuse glimlach 'Is Daan al wakker?' vraagt mam vanuit de keuken 'Geen idee, ben 'm boven nog niet tegengekomen.. Zal ik 'm even wakker maken?' Ze knikt en neemt Kiki van me over 'Oma gaat je haartjes even mooi maken' Ik kus Kiki haar wang en loop de trap op.
Zachtjes maak ik de deur van z'n slaapkamer open, het is nog donker als ik voorzichtig naar zijn bed loop 'Mocht u zomaar binnenkomen?' Klinkt z'n stem, nog niet helemaal wakker 'Ik mag alles!' Hij lacht 'Stel je voor dat ik naakt geweest was' 'Dan had ik zeker m'n ogen moeten sluiten' Ik trek de dekens wat omhoog en ga tegen z'n warme lichaam liggen. 'Ik heb je gemist Fem..' Ik knik 'Ik jou ook' en ik kus z'n lippen. 'Stopt dit ook? Vandaag?' Ik kijk naar z'n ogen 'We moeten ons eigen weg gaan Daan, hoe graag ik ook bij jou wil blijven' 'Dus dit is de laatste keer ons?' Kijkend in zn ogen zie ik hoe moeilijk Daan het ermee heeft 'Voor ons allebei het beste' Voor de laatste keer kus ik m, zo intens! 'FEM! DAAN? Waar blijven jullie?' Mam haar stem klinkt de trap op 'We komen eraan!' schreeuwt Daan terug. 'Geniet van vandaag.. ' Nog een laatste kus op m'n voorhoofd waarna we het bed uitstappen en gezamelijk de trap naar beneden lopen.
'Je ziet er echt prachtig uit lieverd' mam geeft me een knuffel. Met tranen in haar ogen kijkt ze me opnieuw van top tot teen. Als ik naar mezelf kijk in de spiegel gaat er vanalles door m'n hoofd, vooral mama.. Er wordt op de deur geklopt 'Nils?' vraag ik. Maar verbaasd ben ik als Jens door de deur komt, met een zwart doosje in z'n handen. 'WOW! Je bent zo.. mooi!' Hij geeft me een knuffel 'Is ie eral?' vraagt ik ernstig 'Neenee, ik ben wat eerder omdat ik je dit wil geven' Hij houd het doosje voorzich uit en wenkt dat ik de deksel er vanaf mag halen. Ik glimlach en haal gespannen de deksel van de doos, waarna een prachtige ketting en een haarspeld te voren komt. 'Deze zijn van mama geweest.. Ik vond ze toen ik ons huis aan het opruimen was en vond het nu het juiste moment om je dit te geven' Huilend geef ik opnieuw een knuffel, nog geen woord gezegd 'Wil je het bij me omdoen?' Jens knikt en maakt de ketting vast om m'n nek, hij is werkelijk prachtig. 'Dankje Jens' Hij kust m'n wang 'Nu tijd om te gaan genieten van de mooiste dag van je leven zusje' Ik knik en kijk om wanneer er opnieuw geklopt wordt. Mam doet de deur open en zie ik Kiki, Faya & Daan staan..
Wauw, hoor dit zo te zijn?