O.3 Pizza fight.

253 12 3
                                    

POV Nils 

Na vanmiddag het goede nieuws te hebben gekregen vond ik het wel tijd om Fem hier strakjes mee te gaan verrassen, iedereen heb ik het huis uitgewerkt & hebben we zometeen even een avond voor ons tweeën. Ik steek de laatste kaarsjes aan en zet een muziekje op, achter me hoor ik de deur open gaan, Fem komt door de deur gelopen. Lachend blijft ze staan 'Waar heb ik dit allemaal aan te danken dan?' Ik loop naar d'r toe 'Omdat we iets te vieren hebben..' Ze fronst haar wenkbrauwen 'We hebben het.. volgende week hebben we de sleutel van ons eigen huisje' Ze schud van ongeloof haar hoofd 'Echt? Whaaaaa eindelijk!' Ze springt blij in m'n armen 'En omdat ik gewoon ongelofelijk trots op je ben..' Ze kijkt in m'n ogen, even betranen haar ogen zich 'Dankjewel! Ik hou van je!' Ze zoent me, opnieuw en opnieuw 'Vond het wel eens tijd om eventjes een avond samen te zijn, dus wat denk je? Filmpje? Pizza?' Ze knikt enthousiast. 'Waar heb je de meiden gelaten dan?' vraagt ze, als we ons gezetteld hebben op de bank. 'Volgens mij zijn m'n ouders naar Goor, dus de meiden zijn mee'. Stil legt ze haar hoofd op m'n schouder, waarna ik m'n hand op haar been leg. Haar hoofd draait mijn kant op, haar ogen recht in die van mij, opnieuw volgen m'n lippen op die van haar. Gepassioneerd zoent ze terug. Ze laat zich achterover vallen en neemt me erin mee, als ik boven haar hang lacht ze uitdagend 'Pizza?' Ik schud m'n hoofd 'Die pizza moet maar even geduld hebben,.. wij moeten eerst wat anders' 

Langzaam begin ik met haar blousje en maak ik vervolgens de knoop van haar broek los, tussendoor is onze zoen nog niet geëindigd.. 'Wil je met?' vraag ik maar, je ziet haar denken en schud vervolgens haar hoofd. Ik ga verder met waar we gebleven zijn en hebben even de tijd van ons leven. 'Je bent zo belangrijk voor me..' fluisterd ze 'Ben ik trots op' Ze kust me opnieuw en kleed zich vervolgens weer aan. 'Pizza?' Ik knik en pak de pizza's uit de vriezer, doe de oven aan. 'Ik lust wel een wijntje.. jij?' 'Wil wel een biertje, mag dat ook?' 'Tuurlijk'. Romantisch maakt Fem de achtertafel klaar, zodat we gezellig samen kunnen eten. 'Zo raar dat we straks ons eigen huisje hebben, nu moet je wel stofzuigen en de was draaien' Ik verslik bijna in m'n drinken 'We nemen wel een werkster, hahaha' Ze rolt haar ogen 'Luilak.. je leert het maar' 'Wel fijn dat de meiden gewoon nu haar eigen slaapkamertjes hebben straks' Ik knik 'Wat zal mam ons gaan missen.. echt die kan geen seconde zonder de kinderen' 'Wij stiekem eigenlijk ook niet zonder hun' lacht ze. Haar lach zegt echt zoveel, ik kan gewoon zien dat ze gelukkig is met haar leven nu, dus ik ook. 'Heeft jou'n pizza ook zo'n rare geur?' vraagt ze ineens uit het niets. M'n wenkbrauwen gefronst haal ik m'n schouders op, ze neemt een stukje op haar vork en steekt 'm mijn kant op, zo gek zonder na te denken ruik ik eraan, maar drukt Fem tuurlijk het stukje in m'n neus.. m'n hele gezicht zowat onder de tomatensaus 'Hahaha!' Fem barst van het lachen. Snel pak ik een stukje van mijn bord en loop ik haar kant op, pak haar vast en druk eveneens een stukje in haar gezicht 'Nils, ahaha stop!' Ze staatop en wurmt zich uit m'n handen, al snel genoeg heb ik haar en vallen we opnieuw op de bank 'NILS, STOP!' 'Wat heb je er voor over?' Ze lacht 'Dat ik met je trouw volgende week!' Ik lach en kus met m'n tomatige gezicht haar mond 'Ik haaat je' ze veegt met haar duim de saus van m'n wang. 

De deur achter ons gaat open, shit..  zijn m'n ouders nu al thuis? Ik kijk Fem aan en terug naar de deur opening, mam komt binnen met een keihard huilende Kiki 'Ze doet niet anders dan huilen om  papa, ze wil niets drinken of eten..  Volgens mij heeft ze ook wat koorts' Snel pak ik Kiki van mam over en begin ik haar te troosten, met geluk want binnen 5 minuten is ze stil. 'Zal ik d'r in bed leggen?' stelt Fem voor, ik knik en geef haar over. 'Het spijt me dat we jullie avond verpest hebben..' verontschuldigd m'n moeder 'Geeft niet.. bedankt voor het oppassen' Ze knikt 'Tuurlijk.. met alle liefde' 

'NILS HELP!' 

Be my dad? {Vervolg Change} Where stories live. Discover now