3

976 66 14
                                    

Medya: Tony Stark ❣️

◾◾◾

Elizabeth gece uyuyamamıştı. Dün gece Tony'e karşı sergilediği davranış aklını karıştırıyordu. Acaba çok mu abarttım diye düşünmeden edemiyordu. Sonuçta o
Tony Stark'tı. Ayrıca dün bardan çıktıktan sonra Bella'nın ona attığı mesajda Tony'nin asistanı Pepper Potts ile toplantı yapacaklarını öğrenmişti. Heyecanlıydı ve bu gayet normaldi. Elizabeth saate baktı hemen kalkıp hazırlanmazsa geç kalabilirdi. Üzerine dar deri mini bir etek üstüne ise beyaz dekolteli bir gömlek giydi. Ayakkabı olarak da siyah bir stiletto seçti Elizabeth. Saçlarını dalgalandırdı hafif bir makyaj ile artık hazırdı. Hemen arabasına binip şirkete doğru yola koyuldu.

◾◾◾

Elizabeth iş yerine varınca arabadan indi ve ofisine gitmek için bu sefer de asansöre bindi. Toplantıya yaklaşık 45 dakika vardı ve bu süre içinde yarım kaldığı yazılımını bitirebilirdi. Öylede oldu Elizabeth zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı ama yazılım bitince toplantıya 5 dakika geç kaldığını gördü. Hızla toplantı odasına doğru yola koyuldu.

Tony ise Pepper Potts'un onu zorla getirdiği toplantıda geç kalan birini bekliyordu. Sıkılmıştı. Kim Tony Stark ile olacak toplantıya geç kalırdı ki? Üstelik kimin geleceğini bile bilmiyordu. Eğildi ve Pepper 'a söylendi.

"Ben kabul etmiyorum Pepper. Toplantıya bile geç kalıyorlar. Kimi bekliyoruz?"

O sırada kapı hızla açıldı. Tüm kafalar kapıya dönerken Tony' de döndü. Karşısında dün geceki kızı beklemiyordu. Keza Elizabeth 'de öyle. Tony Stark sonunda şaşırmışlık hissini üzerinden attığında konuşmaya başladı.

"Tam 6 dakika 35 saniye geç kaldınız Bayan...?"

"Elizabeth. Elizabeth Gren. Ayrıca kusura bakmayın iş üzerinde zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım."

"Sorun yok ama umarım bir daha olmaz." Stark kıza biraz soğuk davranıyordu. Dün gece ona yüz vermeyişi aklına gelince intikam almak istedi.

"İş üzerinde bekletilmek pek prensibim değil Bayan Gren."

"Özür di-"

"Herneyse toplantıya geçelim." Elizabeth, Tony'nin ona karşı sergilediği tavrı anlamlandıramamıştı. Özellikle dün ona hitap etme şekli ile kendisine hitap edilişine hiç anlam verememişti. Bunları düşünmeyi bırakarak yerine oturdu genç bayan.

"Toplantımızın konusu Bayan Gren'in  Stark şirketlerinde bir süre yazılım konusunda bize yardım etmesi." Pepper Potts'un konuşmasından sonra Elizabeth'in ağzı şaşkınlıktan açıldı. Evet bu istediği bir şeydi ama ani olmuştu.

"Anlamadım?"

"Anlaşılmayacak birşey yok Bayan Gren. Eğer sözleşmeyi okuduysanız bunu bilirdiniz."

Elizabeth Tony'e baktığında yüzünde müzip bir sırıtma gördü.

"Evet okudum ama böyle bir maddenin olduğunu sanmıyorum. Ayrıca dünyada bir sürü yazılımcı var. Tek kişi ben değilim."

"Liza. Sakin ol. Seni onlara ben önerdim. Bu sözleşmeye son anda dahil oldu."

Elizabeth, Bella'ya sinirle bakarken ne cevap vereceğini düşündü. Bella'yı burda yanlız bırakamazdı.

"Ne kadar bir süreden bahsediyorsunuz acaba?"

"Kendi yazılımcılarımızla anlaşamadık ve size başvurduk. Üzerinde çalıştığımız bir proje var ve bunu sizden ve Bay Stark'tan başka yapabilecek başka birini tanımıyorum. Eğer bir problem olmazsa bu tam 4 ay sürecek."

Elizabeth için hava hoştu. Ama arkadaşı için üzülüyordu. Burayı bırakmak istemiyordu. Arkadaşına baktı ve bir süre düşündü. Arkadaşı ona dostça gülümsedi.

"Sorun yok Liza. Beni düşünme. Senden iyi birini bulurum."  Bella kıkırdadığında Elizabeth 'de gülümsedi.

"Teklifinizi kabul ediyorum Bayan Potss. Ne zaman gelmem gerekiyor?"

"Aslında Cuma'ya kadar toparlanabilirseniz iyi olur zaten hafta sonu izinlisiniz." Elizebth bu kadar erken olacağını düşünmüyordu. Bugün çarşamba günüydü. Kafasını salladı.

"Herneyse teklifi kabul ettiğine göre gitsek mi artık Pepper?" Tony konuştuğunda Elizabeth onun varlığını unutmuştu bile. Toplantı bittiğinde ve Tony Stark ile Pepper Potts şirkete döndüğünde Tony aniden bağırdı.

"Cidde  zırhlarım için bula bula bu kızı mı buldun?" Pepper sinirlenmişti.

"Evet, Tony. Kıza ne garezin var bilmiyorum ama ben dönene kadar onu da kendinden bezdirme. Ayrıca onu tanımıyorsun. Zekası senle bile yarışır."

"Öyle mi Pepper? İlk toplantımıza bile geç kaldı!"

"Sende toplantılara geç kalıyorsun Tony. Hatta sadece toplantı değil herşeye geç kalıyorsun!" Pepper odadan çıkmak üzere iken arkasını döndü ve konuştu.

"Sakın Tony. Sakın o kızı da üzme."

Pepper odadan çıkarken Tony bu kızın neden bu kadar çok önemli olduğunu ve neden ona değişik şeyler hissettiğini düşünüyordu. Tabii Elizabeth'in onu düşündüğünden habersiz.

◾◾◾

Evet bir bölüm daha sonu.

Şuan kitap hakkında neler düşünüyorsunuz?

Sizce Elizabeth karakterini fazla mı büyütüyorum?

Yazmaya devam edeyim mi?

Lütfen sorularımı cevapsız bırakmayın.

Umarım bölümü beğenirsiniz.

Sizi seviyorum❣️

Sizi seviyorum❣️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elizabeth Gren

I Can Also Love 	 ¦Tony Stark¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin