Elizabeth iş çıkışı arkadaşının evine gitmişti. Arkadaşı Luna hastalanmıştı ve Elizabeth onu ziyaret etmek istemişti. Şimdi ise geldiğine pişman olmuştu.
"Hayır yapamam Luna. Yarın şirkette önemli bir toplantı var." Luna tanınan lüks bir barda çalışıyordu ve hasta olduğu için gidemiyordu. Yerine gitmesi için elizabeth'i ikna etmeye çalışıyordu.
"Hadi lütfen Liza. Bugün çok kalabalık olacak ve gitmezsem eğer kovulacağım. Bu kaçıncı kovuluşum olacak biliyor musun? İş aramak istemiyorum lütfeen."Elizabeth arkadaşının ısrarlarına dayanamadı ve kabul etti. Arkadaşının işinden olmasını istemiyordu. Üzerini değiştirdi ve yola çıktı.
............Elizabeth çok akıllı biriydi. Üniversitede 'Elektrik-Elektronik Mühendisliği' okumuştu ve okulunu çok yüksek bir puanla birinci bitirmişti. Mezun olduktan sonra küçük işler yaparak para kazanıyordu (hackerlık gibi). Daha sonra farklı şirketlerde çalışmaya başladı. Kendine ait bir şirketi yoktu. Arkadaşı Bella'nın babasından kalan bir şirketi vardı ve Bella burayı yönetemiyordu. Elizabeth ile bir nevi ortak olmuştular. Patron Bella idi. Elizabeth ise
Elektrik-Elektronik bölümünde patron idi. Yaptığı işlerle ün kazanan Elizabeth iş hayatında tanınan bir kişi haline gelmiştir. Kendine ait yapay zeka bile tasarlamıştır.İş hayatı dışında Elizabeth iyi bir kızdır. Güvenilir ve güzeldir. Ayrıca biraz egoisttir. Arkadaş canlısı bir kişiliği vardır.
................
Elizabeth sonunda bara gelmişti. İçeri girince gerçekten çok kalabalık olduğunu gördü. Luna'nın patronu olan Andre'nin odasına gitti. Onunla Luna'nın gelemeyeceği bu günlük onun yerine bakacağı hakkında kısa bir konuşma yaptıktan sonra bar tezgahına geçti ve önlüğünü taktı. Gelen müşterilere içki veriyordu. O sırada bara avengers ekibi giriş yaptı. Bu aralar kötüler iş başında değildi ve günleri sıkıcı geçiyordu. Tony Stark bugün onlara bara gitmeyi teklif etti diğerleri kabul etti. Sürekli geldiği bara gelmişlerdi. Herkes bir yerlere dağılırken Tony'nin gözüne barmen kız takıldı. Sarı saçları, pürüzsüz bir yüzü vardı. Onu burada hiç görmemişti. Bir yerden tanıdık geldi ama çıkaramadı. Muhtemelen onu partilerimde görmüşümdür diyip geçiştirdi. Yoksa koskoca
Elizabeth Gren'i kim tanımazdı? Tony elizabeth'in yanına gitti."Sizin gibi güzel bir bayanın burada ne işi var acaba?" kız ona aniden seslenilmesiyle korkmuştu. Kafasını kaldırıp baktığında karşısındaki adamı hemen tanımıştı severek takip ettiği biriydi ama demek ki o kendisini tanıyamamıştı.
"Bu arada bir tekila alabilir miyim lütfen?" kız hemen istediklerini yapmaya başladı ve cevap verdi.
"Arkadaşım yerine gelmiştim. Başka bir isteğiniz var mı?" hazırladığı içkiyi Tony'nin önüne bıraktı. Stark kafasını olumsuz anlamda salladı ve Elisabeth'in hazırladığı içkiyi içmeye başladı.
"Demek ki sizi o yüzden burada hiç görmedim." Elizabeth kafasını salladı ve bardakları silmeye başladı.
"Acaba isminizi öğrenebilir miyim?"
"Elizabeth." elizabeth Tony Stark'ın şuan onunla konuştuğuna inanamıyordu ve saçmalamamak için kısa cevaplar veriyordu.
"Pek konuşkan değiliz galiba?"
"II esnasında konuşmak pek prensibim değil Bay Stark."
"Demek beni tanıyorsun. Gerçi beni kim tanımaz ki?" Elizabeth dediği ile göz devirdi.
"Size iyi eğlenceler Bay Stark mesaim bitti." elizabet Tony'e gülümseyip orayı terk etti. Tony ise bu kadının nasıl onu terslediğini düşünüyordu.
..................
Nabersiniz?
İlk bölüm geldi. Birkaç yazım hatası olabilir bunun için özür dilerim. Umarım beğenirsiniz.
Sizi seviyorum ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Also Love ¦Tony Stark¦
Fanfic................ "Sizin gibi güzel bir bayanın burada ne işi var acaba?" kız ona aniden seslenilmesiyle korkmuştu. Kafasını kaldırıp baktığında karşısındaki adamı hemen tanımıştı severek takip ettiği biriydi ama demek ki o kendisini tanıyamamıştı...