9

636 43 0
                                    

Aslında parti plandığım gibi gitmiyordu. Tony-egoist gıcık ama yakışıklı çekici olan-Stark magazinlere sevgili olduğumuzu söyledikten sonra bazı kızlar bana öldürecekmiş gibi bakarken bazıları yanıma gelip bildiğin hakeret etmişlerdi. "Nasıl kandırdın onu? Sen sadece altına yattığın sürtüklerden birisin..." gibisinden çok şey demişlerdi. Tabii kızlar yanında erkekler de gelip
"Tony seni haketmiyor. Seni sadece keyfi için kullanıyor..." demişlerdi tabii bazı kendini bilmez kişilerde beni tehdit etmişti kız erkek farketmeksizin.

O çok bilmiş Stark ise arkadaşları ile konuşuyor beni umursamıyordu bile. Barmen den bir içki daha isteyip hazırlamasını beklerken biri bana seslendi.

"Selam güzelim." arkama döner dönmez tanıdık sima ile yerimden fırladım.

"Joshh!?" hemen kalkıp sarıldım ona. Elleri hemen belimi bulurken gülüyorduk.

"Hangi rüzgar attı seni buraya? Ne zaman geldin? Üstelik bana niye haber vermedin?"

"Sakin ol güzelim nefes al." o gülerken ona trip attığımı belirtmek istercesine kollarımı göğsümde birleştirdim ve başımı diğer tarafa döndüm. Ama aslında kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

"Hey bana trip mi atıyorsun?" ona yüzümü döndüm ve konuşmaya başladım.

"Kim ben mi?" kafasını sallayıp kıkırdadı. Bende gülmeye başladım.

Belime dolanan el ile aniden sıçradım. Kim olduğunu az çok tahmin ediyordum.

"Geciktiğim için üzgünüm hayatım. Arkadaşlar biraz uzun konuştu." ona kafamı sallayarak sorun olmadığını belirttiğim de bana gülümsedi. Zoraki şekilde ben de karşılık verdim.

"Bizi tanıştırmayacak mısın hayatım?"

"Ahh şeyy bu Josh arkadaşım. Josh bu da Ba-"

"Sevgilim. Hayatım iş yerinde değiliz." eli belimi sıkınca istemsizce karnıma sancı girdi. Ona dönüp gülümsedim.

"Evet yani sevgilim Josh." Josh direk gözlerime bakınca kendimi değişik hissettim.

"Beth bir arkadaşımı gördüm gitmem senin için sıkıntı olur mu? Yani istersen sen de gel."

"Yok gerek yok yani sen git hayatım." ona gülümseyince yanımdan ayrıldı. Ayrılmasıyla derin bir nefes aldım.

"Aferin kız kedi olalı bir kedi yakalamışsın." Josh gülerken kan sinirle baktım.

"Birinci ne ben kedi ne de o fare, ikinci bu konuyu sonra konuşalım." bana kafasını salladı ve ayağa kalktı. Ona bakarken konuşmaya başladı.

"Sadece seni görmek için gelmiştim gördüğüme göre gidebilirim." ona üzünce baktım.

"Ama çok erken."

"Buralardayım bireye gittiğim yok. Görüşürüz yine." dediği şeyi kabul edip ayağa kalktım. Ona sarılıp dikkatli girmesini söyledim. Daha sonra gözlerim Tony'i aradı. Onu bana bakarken görünce çantamı aldım ve yanına ilerlemeye başladım. Tony'nin yanına giderken bir kadın önümü kesti ve sanki ayağa takılmış gibi yapıp içkisini üzerime döktü. Kadına dikkatle bakarken bunun bana hakaret ve tehdit eden kadın olduğunu gördüm.

"Pardon ayağım kaydı üzgün değilim." ona sinirle bakarken yanımıza Tony geldi.

"Ahh ne yaptım ben ç-çok özür dilerim bir anda ayağım kaydı. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Tekrar özür dilerim." bu nasıl kıvırmaktı böyle!

"Yalan konuşma bilerek yaptın!"

"N-ne hayır öyle bir derdim yoktu Bayan Gren." ona sinirle bakmaya devam ederken Stark bana dönüp konuştu.

"Hey sakin ol canım ayağı kaymış." anında Tony'e dönerken artık dayanamadım ve hızla ordan uzaklaştım. Tony'nin arkamdan gelip gelmediğini bilmiyordum. Otoparka gidip arabanın önünde durdum. Çünkü arkamdan geldiğini görmüştüm.

"Hey içerdeki davranışın neydi öyle?!" ban mı kızıyordu?

"Alt tarafı bir elbise." sinirlerime hakim olamayıp bağırdım.

"Eğer magazinlere "sevgili" olduğumuz haberini yaymasaydın böyle olmazdı. Sen yanımdan gittikten sonra bana gelip ne kadar hakaret ettiler haberin var mı? Buna erkekler de dahil. O kadında gelip birkaç küfür savurdu üstelik tehdit etti! Sence yanlışlıkla mı üzerime içki döktü?!"

"Tamam sakin ol. Böyle şeyler olduğunu bilmiyordum." bana yaklaşıp sarıldığında onu itmek istedim. Ama yapamadım. Uzun zamandır böyle hissetmemiştim ve bunu bozmak istemiyordum. Birkaç gözyaşı gözlerimden düşünce Tony kafamı kaldırdı ve gözyaşlarımı sildi.

"Ağlama sana yakışmıyor." kendimden beklenmedik bir şekilde dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Öylece beklerken şaşkınlığını atmış ki beni öpmeye başladı. Ona karşılık verirken gözlerimi açtım ve ona baktım gözlerini kapatmıştı. Gözlerim arkasında olan biryere çarpınca bir magazincinin fotoğrafımızı çektiğini gördüm.

Harika!!! Onu neden öptüğümle  ilgili bir bahane.

..............

Selaam

Nasılsınız?

Yeni bölüm geldi hemde ÖPÜŞTÜLER!!!

Nasıl buldunuz bölümü?

Sizce Josh ile Elizabeth nerden tanışıyorlar?

Neyse

Sizi very lovee💓💓




Sizi very lovee💓💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tony Stark

Elizabeth Gren

I Can Also Love 	 ¦Tony Stark¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin