Elizabeth kalan 2 gününü Bella'nın şirketinde geçirmeye karar vermişti. Öylede olmuştu. Bugün günlerden cuma idi ve işlerini yarıda bırakmak istemiyordu. Yazması gereken bir yazılım vardı ve bunu tek başına yapamazdı. Aslında yapardı ama biraz uzun sürebilirdi. Ne yazık ki iş çıkışı gerçekleşmişti ve diğer yazılımcı arkadaşları şirketi terk etmişti. Elizebth gözlüğünü taktı ve çalışmaya başladı. Anlaşılan işi çok uzun sürecekti.
............Elizabeth, gece yarısına kadar yazılımın üzerinde çalışmıştı. Hava neredeyse aydınlanacaktı ama Elizabeth hala şirketteydi. Üstelik daha eşyalarını bile toplamamıştı. Elizabeth yazılımı sonunda bitirdiğinde eşyalarını topladı, şirkete son kez göz gezdirdi ve evine doğru yola çıktı.
............Tony Stark, o iki günün nasıl geçtiğini anlayamamıştı. Labaratuvar'ından dışarı adımını atmamıştı ve Elizabeth'i düşünmeden edememişti. Elizabeth'e yazılım konusunda yardım istediklerini söylemişlerdi ama işin aslı Tony Stark zırhları için -Pepper'ın zoruyla- bir asistan tutacaktı. Bu kişi geçen gece barda tanıştığı hatta beğendiği kız Elizabeth'ti. Tony onu bir yerden tanıyordu ama o gece çıkaramamıştı. Ünlü bir yazılımcı olduğunu nerden tahmin edebilirdi ki?
..............Sonunda o gün gelmişti. Elizabeth Stark Şirketinin garajına arabasını park etti ve asansöre doğru ilerledi. Asansör zemin katta durunca çıktı ve resepsiyona doğru ilerledi.
"Pardon bakar mısınız?" kadın Elizabeth'e dönünce Elizabeth onun ne kadar güzel olduğunu düşündü. Ayrıca dışarıdan kendini beğenmiş birine benziyordu.
"Elbette. Sorun nedir?"
"Bay Stark'ın odasını sorabilir miyim acaba?"
"Tabii. 74.kat isterseniz size eşlik edebilicek birini gönderebilirim?"
"Tabii iyi olur." Elizabeth aralarında geçen saçma ve sıkıcı muhabbetin ardından gelen kişiyi takip etti. Asansöre bindiklerinde Elizabeth kendini incelemeye başladı. Neden bilmiyordu ama Stark'ın karşısında güzel görünmek istiyordu. Asansör durduğunda ilk ona eşlik eden kadın ve ardından Elizabeth indi. Karşısında kocaman bir kapı vardı ve üstünde
TONY STARK yazıyordu. Elizabeth kadına kısaca teşekkür etti ve kapıyı çaldı. İçeriden girmesi için komut aldığında kapıyı yavaşça açtı ve içeri girdi."Bay Stark müsait misiniz?"
"Ah siz mi geldiniz
Bayan Gren bende sizi bekliyordum." Elziabet Tony'nin ona karşı mütevazı bir şekilde davranmasına şaşırmıştı. Şayet son görüşmeleri biraz ilginçti?"Aslında senin çalışma yerin burası değil Elizabeth. Şey isminle seslensem sorun olmaz değil mi?" Elizabeth kısaca kafasını olumsuz anlamda salladığında Stark konuşmasına devam etti.
"Bende öyle düşünmüştüm. Herneyse seninle özel olarak konuşacağım bilmen gereken şeyler var. Herneyse çıkalım mı?" Elizabeth tekrar kafasıyla onay verdiğinde onu neyin beklediğini bilmeden Bay Stark'ı takip etti.
Bu onun için engebeli ve bilinmeyene doğru bir yoldu. Hisleri ile.
...............
Tekrar bir bölüm sonu.
Nasılsınız?
Umarım bölüm beğenilmiştir.
Kitabın gidişatı nasıl? Benimle fikirlerinizi paylaşır mısınız?
Sizce artık olaylara bodoslama dalmalı mıyım?
Sizleri seviyorum. Sorularımı yanıtlarsanız mutlu olurum💞
Tony Stark
Elizabeth Gren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Also Love ¦Tony Stark¦
Fanfic................ "Sizin gibi güzel bir bayanın burada ne işi var acaba?" kız ona aniden seslenilmesiyle korkmuştu. Kafasını kaldırıp baktığında karşısındaki adamı hemen tanımıştı severek takip ettiği biriydi ama demek ki o kendisini tanıyamamıştı...