KAMALA ALKU D:

211 8 2
                                    

Sielupentine heräs emosa viereltä. Hän kattoo veljeään Matopentua, joka nukkui emon toisela puolel. Sielupentu näki et velje kynsissä oli jotain punaista ja yhtäkkiä Hohdevirta ryntää pentutarhaan.
"Hiekkaturkki is dead!!!!!! 1!!1!1!1", Hehdevirta huutaa.
Pieni naaras tunsi miten höne sydämmenaä jötti lyönnin välistä. Hiekkaturkki oli hänen isänsä ja samalla Kuuklaanin varapäällikkö. Hän katsoi vihaisena veljeään ja tämän punaisia tassuja. MATOPENTU OLI IHA VARMASTI TAPPANU ISÄ UKON. Eilen Hiekkaturkki oli tiputtanut vahingossa hiiren Matopennun päälle ja pahasta veljesrä oli tullut katkera.
Nousin ylös ja huusin: "MATOPENTU TAPPO HIEKKATURKIN!!!!"
Matopentu ja hänen emonsa Hiljainenkuura heräsivät säpsähtäen.
"Mitä olet mennyt tekemään Matopentu!!!!!", Hailajinenkuura huusi.
Matopentu näytti hämmentyneeltä: "Mitä minä olen tehnyt? En tiedä joten Sielupentu sen teki"
Hiljaisenkuuran tappava katse siirtyi häneen: "Miten SAAtoiT TappAA Oman isäsi?!?! MiNä hyLkääN sinuT tyHmä kakka pää."
Miten emo saattoi syyttää häntä isän kuolemasta! Kollit ne tässä niitä kylmäverisiä pahiksia on ja Mato on kolli. Hän tunsi miten raivo hänen veljeään kohtaan kasvoi. Minä vielä kostan sen että tapoit isäni ajattelin.
Sitten hän tunsi jonkun vetävän hänet lähelleem. Se oli Lumikiuru. Yksi toinen kuningatar.
"Minä piän siusta tästä lähtien huolta", naaras sanoo ja nuolaisee Sirlupennun päätä.
"Ok", Sielupentu vastaa ja huomaan sittem pahan päällikön Teurastustähden tulevan penyutarhan ovrllr ja huutavan: "SAKELI HOHDEVIRTA KUMPPANINI SINÄ TAPOIT RAKKAAN VARAPÄÄLLIKÖNI JA NYT MINÄ TAPAN SINUR (EN VÄIYÄ VASTAAN ETTENKÖ OLISI HOMO)"
Teurastustähti hyppää Hohdevirran päälle ja tappaa tuon.
"YÄSTÄ LÄHTIEN NAARAAT OVAT ARVOJÄRJESTYKSESSÄ ALEMPANA KUIN KOLLIT BECAUSE WHY NOT!!", Teurastustähti huutaa ja poistuu pesästä.
Katson järkyttyneenä Hohdevirtaa ja sitten katson vihaisena veljeäni ja olen näkevinäni hänen sullaan hymyn. TÄMÄ ON KAIKKI SINUN VIKASII!!!! HOHDEVIRTA JA HIRKKATURKKI KUOLI SINUN TAKIASI!

Sielutähden sad story Where stories live. Discover now