Sielutasu heräsi oudon puu alta (okeiasti hän ei heränny kiska hän näki unta lol). Hän nousi ja katto ympörilleen ja näki universumin.
"VAU!!!" Sirlu sano j katto universumissa lentävii lehmii ja soniccei.
Yhtäkkii hänen viereendä ilmesty tosi seksikäs kissa naaras jol on upee tähti miekka ja ätmä sano: "Mä oon sun henkinen tuki Siely"
"Vau sitähä mä just tarviinki"
"Joo nii tarviitki lol"
"Jiihaa"
"Okei mee pois en jaksa kattoo sun naamaa vatu läski"
"OKEI HEIPPA TÄHTIMIEKKATYYPPI2"
Ja niin Sielutassu heräsi seuraavaan päivään ja hänrn kotiarestinsa oli loppu kosk Ruususae ja Ihanuus ja Kyyhkytassu olivat varastaneet jonku aika jutun jolla saa aikaa eteenpäin JEE.Skip partioon! (min mielenterveys ei kestä tätä)
Sielu oli rajapartios Ruususatteen ja Ihanuuden ja Koskikatseen kanssa. Hän oli unohtanu kotiaivaimet kotiim jotrn hänelle oltiin annettu häpeä koru jos oli oikeit timanttei ja se on muutenki puhas kultaa. Pian he saapuivat Yöklaanin (oliks täs ees sellast klaanii en muista mut iha sama) rajalle jossa he törmäsivät Yöklaanin partioon.
"MITÄ TE TEETTE MEIDÄ PUOLELLA RAJAA!!!!" Huusi tyhnä Yöklaanin soturi.
"iha omalla puolellaha me ollaan", Ruusu sano yrittäen rauhotella tyhmääsoturia.
"MÄ NÄIN KUN SÄ SYLKÄSIT PURKAN MEIDÖN PUOLELLE RAJAA", TYHMÄsoturi huusi.
"Mut ei me olla silti teidä reviiril!"
"HAAA!!!!!", Rumasoturi huusi ja hyökkäs Ruusun kimpouun, mut kosk Ruusu on nii pro nii se alko hakkaa tyhmääsoturia.
"MINÄ HALUAN TÄSTÄ TAPPELUSTA KAIKEN KUNNIAN" Huusi Koskikatse ja hyökkkäs tyhmänsoturin kimppuub.
"ÄLÄ UNTA NÄE" RUUsu huusi ja Koskikatse ja Ruusu alko tapella KUNNES KOSKI KOSKI VAHINGOSSA RUUSUN VATSAA JA...PAM!
RUUSU TULI RASKAAKSI!
"Öö hups..." Koski sano kiusaantuneesti.
Mutta sitten Sielutassun katse kiinnittyi liikkeeseen puskassa. Tummanpunainen häntä vilahti juuri piiloon ja Sielu lähti sen perään teiräen jo mikä se oli. Hän pysähtyi vatsa joelle jonne tyyppiki oli pysähtyny.
"SUN TAKIA MUN METSARK ON RASKAANA! SÄ SYLKÄSIT SEN PURKAN SINNE TÖKLAANKN REVIIRILLE!" Sielu huus Matotassulle.
"Miks mä muka teen aina kaiken?! Mato reki sitä ja mato tappo tuon. MÄ EN OLE TEHNYT YHTÄÄN MITÄÖN", Matonen huusi.
"ÄLÄ NARRAA MUA SENKI PLÖSÖ MÄ TAPAN SUT" Hän huusi takaisin ja taas hänen sisälläin muuttui jokin hänelle kasvoi SIIVET.
"Oh fu.." Mato alotti MUT SITTE ILMESRY HENKINEN TUKI TYYPPI JA HEITTI MATOSEN JONNEKKIN KAKKAA.
"Ruoalla ei leikitä",Henkinen tuki sanoi.
"Ei matonen oo ruokaa" hän sanoj vihaisesti.
"Oon kannibaali"
"Aaaaa no sitte"
"Sielu, sinun täytyy ymmärtää, että sulla on suuret voimat ja sun pitäö osata hallita niitä!" Henkinen tuki sanok yhtäkkiä jota8n vakasti.
"Mö tiedön"
"Nonii palaappa nyt kotiin" Henkinen tuki heitti Sielulle avaimey "Sun päällikkkköllä on jotao tärkwää kerrottavaa kaiklle jote mee pois heipppaaaaa!" tämä jatkoi ennen kuin katos.
Sielu käänty ympäri a lähti kohti lwiriä.
ESTÁS LEYENDO
Sielutähden sad story
HumorTunteellinen tarina nuorest katista, jonka surulline elämä saa kovimmatkin kundit itkemään kyyneliä😭😭😭 Tämä ei ole pilatarina DDD:<<