Sielutassu hyppää enkana alas Ihmerotkoo joho klaanit tulww kookoontumaan joka kuukausi. Mitenköhän he jaksavat Sielutassu miettii.
Kaikkien muut klaanit olivat jo paikalla. AUrinkoklaani, Yöklaani ja Päiväklaani.
"Vihdoinki ne hitaat Kuuklaanilaiset tuli", joku ruma oppilas nurisee jossain.
Sielutassu tuntee raivon sisällään. Miten se kehtaa ja hän hyökkää ruman oppilaan kimpouun ja tappaa sen.
Kaikkien klaanien kissat kääntävät katseensa häneen hiljaisuuden callitessa Ihmerotkossa. Yhtäkk7ä joku huutaa:" Tuo on se legendaarinen super mary sue kissa joka tulee pelastamaan klaaanimme!"
Kuuluu hyväksyvää mutinaa ja Teurastustähti tulww väkijoukan keskeltä raahaten mukanan Matotassua: "Mikä ihme legendaarinen super mary suw kissa! Miks mulle ei olla kerrottu mitää??!?! JA JOS JOKU TÄÄLLÄ ON SUPER NII SE ON MATONEN"
"Siitähän puhutaan joka mursun kokoontumisessa. Etkl ole kuunnellut vai mitä(Matosessa ei ole mitään ihmeellistä) ", sanoo närkästyneenä Yöklaanin päälikkö Kookospähkinäntähti.
"No sori ny vaa, myt mulla on ollu vähän kiireitä katella Hiekatueki per- eiku siis lokki kakkaa, joka kookoontumisessa mun korviin enkä kuule mitään JOO", Teurastustähtönen sanoo.
Yhtäkkiä taivaalra syöksyy kottka lauma ja ne tappaa 8 kissaa. Sitten Sielutassun sisällä jokin muuttui. TÄLLE KASVOI SIIVET! Sitten hän kohosi taivaalle ja tappiu kaikki kotkat hänen sisällä olevall surulla.
Kissat hurasivat hänelle ja hän oli ylepä itsestään.
"Nomiin nyr palataan kotiin", sanoi muriseca ääni hänwn takanaan ja kun hän käänryi hän näki Teurastustähden, joka oli haavoittunut eikä tämä näyttänyt tyytyväiseltä.
"Ok", hän sanou ja klaani lähti kotiin.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sielutähden sad story
HumorTunteellinen tarina nuorest katista, jonka surulline elämä saa kovimmatkin kundit itkemään kyyneliä😭😭😭 Tämä ei ole pilatarina DDD:<<