MYstinen MATKA?!

65 5 1
                                    

"Hahhahaha lol sul oli siivet mut ei oo enää", yksisilmäinen Hassutassu pilkkaa Sielutassuu, jonka siiven olivat hävinneet kuin pieru saharaan kun hän oli mennyt nukkumaan.
Miksei kukaam hybäksy häntä? Miksi hän on niin kakka kissa? Sielutassu oli iha sad.
Pian aukoin toiselta puolelta kuulyi ääniä. Sitten tulu partio ja he kantoivat Haisenkuuran ruumista. Sielutassun sydän jätti lyönnin väliin. Vaikka emo oli hylännyt hänet ja kiusannut häntä ja tehnyt hänen elänästä paskee häm tunsi suuren surun sisällään.
Sielutassu jouksre partion luokse ja kysyy: "Mitä tapahtui?"
"Mene sinä rume nAares siitä pois etkö niin ku tajuu et oot baskaa ja oot alempiarvone ku me kolit!" sanoo Varmaliuske jolla on tosi cuuli ja kiiltävä vaaleanpunainen tukka.
"Mut muk emo on kuollu!", Sielutasu huutaa kollille.
"Hupsis en huomannutkaan."
"Hänet on vietävä parantajapesää!"
"Suksi kuuseen kakkiainen"
Hassutassuki ilmestyy paikalle ja huutaa: "Nii suksi kuusee heiko naaras jolle voi kasvaa siivet ja joka voi tappaa 8 kotkaa sekunnissa! Ps. Oot heikko!"
Sielutassu lähtee pous leiristä itkien. Pian hän kuulee askelia takaansa ja pian Kyyhkyrassj kaunis naaras ja Ankeriashännän kumppani ja Kuuklaanin parantajaoppilas ilmestyy hänen viereesä.
"He ovat tosi ilkeitä", tämä sanoo.
"Sanoppa muutta", Sielutassu mumisee.
"Mennäänkö tutkimaan mitä reviirin ulkopuolella on :DD?"
"Ok :DD."

Skip kävely lolololol, koska öö tiäätte kyl.

He kävelevä puiden varjoussa joissa on vaaleenpunaset lehdet. Kaikkialla pörrää jäniksiä kuin hyttysiä mut he ivät jää mettästämää niitä sil eeil on oarempaaki tekemist kuten kävellä.
Sielutassu hyppää puukrungon yli ja melkein kompastui sen toisella öuolel olevaa kisseen.
Pieni vaaleanruskea raidallinen kolli seisoo häne edessää ja katsoo häneen yllättyneedti.
"KUKA OOT JA MITÄ TEET MEIDÄ REVIIRIL", KYyhkytasu huutaa kolielle.
"Moi minä olen Täysjärkinen! Olen ainoa tämän universumin kissa, jolla on aivot ja, joka osaa puhua ilman kirjoitusvirheitä. Ja olen myös hyvin merkityksellinen hahmo tässä tarinassa. Eikä tämä muuten ole teidän reviiriänne", kolli sanoo.
"HAHHHHAAHA! Mähä tiesin et o myitaki merkityksellisii hahmoi ku vaa Teurastus ja Matonen! Nyt mul on kaks bestistä ja mr tuodaan oikeus takaisin mailman!" Sielutassu sanoo juhlallsiesti.
"Jee!" huutavat Kyyhkytassu ja Täysjärkine häne uuden parhaat kaverisam.
"Haluaisitteko nähdä hienon paikan? Veikkaan ettei teillä ole sellaista reviirillänne", Täysjärkinen kysyy.
"JOO TOTTAKAI"

He kävelivät 100km ja tappoivat matkalla myös tyhmän kollei, koska kaikki kollit paitsi Täysjärkien on iha tuhämii ja ne ansaitsee kuolla. H3 seliticä matkalla myös Täysjärkiselle klaanin tilnateen ja miten kakoi kollit on ja tämä olla hämmentynyt.
"Joo hyi HaSutassu on iha rume ja nääks miten se kaivaa nenää, joka ilta ja syö sitten sitä räkää ku mikäki sonni", kaikkien rakastama ja hyvin kiltti ja hellä Kyyhkytassj sanoi.
"Kuullostaa epähygieniseltä", Täysjärkinen myöntää.
"Ja nääks mit2 Torvitassu kampaa tukkasa siis niin ku hyi! Kollei ei oo yhtä muotitajuu", Sielutassu naukuu.
Täysjärkine oli sanomas jotai mut he oääsivätki perille. He olivat päätyneet Etelä mantereele eli Suomeen.
"Vau kattokaa jääkarhu!", Kyyhkytassu husi ja osoittti jääkarhun poikasta.
"Jääkarhu eli ursus maritimus on pohjoisella pallonpuoliskolla tavattava karhulaj-", Täysjärkinen aloitti, mutta Sielutassu keskeytti tämä: "OMG S O LOUKKAANTUNU!! 5437@/+@!"
Kyyhkytassukin järkyttyi ja tämä juosi pennu Luo. Pentu piipittiä ja, koska sillä oli tikku jalassa, koska Etelämanterellahan on paljon asioita mistä saada tikun tassuunsa.
"NoNi tuokaa mule leikkaus tarviket nii mä hoidan tän!" sanoi Kyyhkytassu.
"EIKU MÄ HOIJJAN SEN!" HUUsi Sielutassu ja heiti Kyhkysen jonnekkin ja hoiti sairaan noprr Jääkarhun pennun.
"Voinks mä pitää tän?" Sielutassu kysy Täysjärkiseltä ja otti pennun syliinsä ja halasi sitä.
"No kyllä, mutta-"
"JEEE!!!!!"
PIAN kuitenkin takaa kuului ääniä ja Kyyhkyne tuli esiin. "TOI OLI TOSI ILKEET SIELU MÄ OON MEDICINE CAT JA MUN PITÄIS HOITAA POTILAITA! ME EI OLLA ENÄÄ KAVEREITA!" Huusi Kyyhkyrassu ja tämä lähti vihaisena pois takaisin reviirille.
Sielutassu itki vägän ja nimesi tyttö jääkarhu pennun Kuuraksi emonsa muistoksi.
Pian hän tunsi tassun olallaan ja kuuli sitten Täysjärkisen äänen:" Sinun pitäisi palata leiriin ja pyytää häneltä anteeksi."
"Ok", Siely sanoi ja lähri leiriin Kuura mukanaan

Sielutähden sad story Место, где живут истории. Откройте их для себя