Sialu hyppelli leirii ja melkee heti TeuRastustähtönen aöko huuta sieltä mikämikäkiveötä: "Nyt gaiggi berhana tänne tai syön mustekalat sukupuuttoon, mul on tärkeeet adiaa ja haistakaa baskaa naaraaat!!!"
Yhtäki koko klaanine keräänty kivisen ympärile kuuntelemaan Teurastukse lempeitä sanöja.
"Meil on vieraaas, joka on oikeedti ollu meil jo aik kaua (ja ps. Ihanuus saa oppilas nimekseen Ihanuustassu ja öö jatketaan), myt nyt vast se on jaksanu noust tost maatsta ja vähä treenata surkastuneit lihaksiaan."
"MINUN LIHAKSENI EIVÄT OLE SURKASTUNEET (Olenhan niin hot)" huusi joku Teurastuksen takaa jonka jälkeen vaalea vilahys hyppäsi Teurastuksen vieree. SE OLI PÄIVÄTÄHTI. Mutta tämähän oli KUOLLUT. PÄIVÄTÄHTO OLI HAAMU!!!! 5+8=5:7=4. Kissat alkoivat kirkumaan ja panikoimaan ja hyppimään ja leijjumaan ja Teyrastuksen piti teusrastaa muutama mustekala enne ku kaikki rauhotu.
SItte Ihanuustassu ilmesty tuggoksen keskel ja huusi: "RAKAS?!!??"
"JoO oon aika rakas", Päivätähti naukui kiveltä ja alkoi esittelemään lihaksiaan klaanillr.
Ihmuus melkee itki mut sit Hassutassu the ilonpilaaha tulee eteen ja huutaa: "MItä Toi TekEe täällä!"
"Kivan kum gysyyyyit❣️" Päivätähti huusi khauniisti. "Mä oon tääl piättääkseni teille aivan SUGOI kisat, jonka voittaja saa aivam SUOERDUPER MAHTAVAN PALKINNON TÄLT HÖTILTÄ KOLLILTA!"
Sielu katto Päivää ihmeissää. Hän ei haluisi osallistuu mihinkää lapsellisii kilpailuu, mut veljen nujertaminen olisi kyllä mahtavaa.
"MIS VOI ILMOITTAUTUU!!?!!?!" Sielu huutaa.
"Mä annan sulle vaan nimmarini ja oot MUKANAA" Päivä sanol innokkaasti ja alkaa heittää nimmareita kaikille.
Sielu tarttuu yhtre nimikirjotukswe ja kattoo tekstii "Päivätähti😘💖❤️💘❣️" Sitten hän katsoo muita ja huomaa et inaki lappua itsevarmasti katsova Ihanuus, menkkainrn Kyyhky, tyhäm Matonen, jee Loiste ja komee Komee oli naoamnu nimmarrit. Jotai kissoja kuiyeski jioksi paperilappui pakoon, kosk ne ei kai halummu rökittää Matosta en tiiä.
Sitten Päivärähti jatkoi: "Ja täs on meidän ubee tuomarimme Täysjärkineeeen!!!!" ja veti taskustaan Täysjärkisen.
Kolli katsoi hämmentyeenä ympärilleen ja mutisi itsekseen: "Mitä tapahtui..."
Sitten Päivä heitti Täysim jonnekki ja huus "nyt akaa eka erä tätä kilpailuu eliiiiii teidäään pitäöä metsästäää PäiVÄKLAANKLLE JA VOITTAJA ON SE KUKA SAA KERÄTTYY ENITE RUOKEE tai PARHAIMMAN RUOKEEM. Teil on aikaa jonky aikaa ja öö lähtekää ja MÄ OON HOT"
Sit kaikk läht juoksee jonnekkk eri suuntii ja Sielutassu lähti pohjoisee eli etelää eli kaakkoon eli avaimenperään. Hä ei nähnt yhtää riistaa missään ja hä oli melkee luooumasta toivosta. Hän oli iha huono kaikessa. Miks kaikki vihas häntä?
Mit sit yhe mäen tajaa ilmesry Akakkabuto. Karhu karju ha tappo jotain olemattomii sivuhahmoi ja kähti sir rynnistää Sieluu kohti. Sitten se taoahtu uudelleen! Sielyn sisällä muuttu jokin ha suru muutti hönet taikatytöksi jeeee.
Sit hän nlus ilmaan ja tappo Akakkabuton verisesti ja hianosyuneesri. Hän laskeutui maahan ja katto saalistaa. Nyt hän kyl voittain kaikki. Hän sulki silimänsä ja siivet ja taikatyttös lähti kreikkaan ja kun Sielu avas silmätnsä Akakkabuto oli KADONNUT. SIELUN SYDÄN JÄTTI LYÖNNIN VÄLISTÄ! Minne se oli kaonnu? Sielu tahyili ympärillee mut hän näki haa jonnejja ja jannoja, mut ei karhui.
Sitte hä kuuli kaikaa päivätähe huudon: "AIKA LOPPU JA MÄ OON KUUMA!!!!"
Siely juoksi täysii leiriin ja huomas et kaikki muut oli siellä. Sit Täysjärkinen sano silmälasit päässä; "Joo, Matotassu taisi voittaa tämän kierroksen."
"MITÖ EI!!!!" Sielu huis. Matonen oli varmasti varastany hänen saaliinsa ja voittanu sen takii. Hän ei kuitenkaa ehtiny tappaa ketää kun Päivä jos huus; "JEE SEURAAVA KIERROOOOS❤️❤️❤️❤️"
YOU ARE READING
Sielutähden sad story
HumorTunteellinen tarina nuorest katista, jonka surulline elämä saa kovimmatkin kundit itkemään kyyneliä😭😭😭 Tämä ei ole pilatarina DDD:<<