ViERAITA?!?!

56 4 0
                                    

Sielutassu käveli ymräri leiriä, koska täl oli just olu taisteluharjotukset ja Matotassu oli melkee tapanu gänet. Kuitenki yks klaani ainoist komeist kolli kissoist oli tullu ja pelastanut hänet Matoselta, joka oli murtany vhingossa jalkansa. Sielutassu oli ihastunut pelastajaansa Komeatassuun ja hä halusi tän kaa pentui.
Sielutassu ei huomannut klanin parantajaa Loistepuroa kaunista valkoista kissaa, jpka näyttää iha mallilta ja jolla on 100389 salaista kumppania ja niiden kanssa pentui, kunnes häm törmäsi tähän.
"voi hyvä luoja Sielutassu oletko kunnossa?" Leistepuro kusyi.
"Joo olen, ei se mitään, että tulit tielleni", Sielu naukuu.
"Tiesitkö muute et klaaniin tuli kotikisu. Ja tiesitkö et susta on profetia joka menee näin 'Vahva sielu tuhoaa vastoinkäymisiä ja suruja tuoneen matkansa lopuksi maassa myllertäjän ja tulee päälliköksi auringon ja kuun ja universumin', ja tiesitkö et Suomessa on länsi ja itä? Ja tiesitkö et oli lounaski, mutta Kekkonen söi sen?" Loistepuro puhu.
Sielutassu tunsi suuren taakan tulevan harteilleem. Hänestä on brofetia ja hänen pitää tuhota maassamyllertäjä. Mutta kuka se on? Paljon kysymyksia nousi Sielun meleen, mutta yksi niistä oli muita suurempi ja johon hän halusi heti vastauksen joten hän kyayi Loistepurolta: "Miks kaikil naarail samantapaset nimet? Sä oot niin ku Loistepuro ja sit Teurastuksen kumppani oli Hohdevirta?"
"Hysssssssss", Loistepuro sanoi ja painoi sormen Sielun suu etee. "Tuolt tulee muute se kotikisu", tämä jatkoi ja katosi pusikkoon.
Sielutssu käänsi päätään ja näki aukion keskellä pehmeä turkkisen naaraan jolla oli ruusunpunainen turkki jossa oli tosi kauniit tummii raitoi. Täk oli myös söpö kihara päänsä päällä niin, että se näytti lempeeltä ja iha homolta.
Kissat olivat keräntyneet kotikisun ympärille ja hän huomasi Kyyhkytassun j Komeatassu ja KuuRan.
"OMG OOT NII HAUSKA VOIDAANKS OLLA PARHAAT KAVERITTT!!!!!!! 1!1111" KYyhkytassy kiljaui kotikisulle.
"Totta kai", Koyikisu naukui iloisesti.
KDKAÅSBDHSHKQP KYYHKY OLI HNEN PARAS KAVERINSA. Sielutassu oli juuri menlssa vetää kotikisiu turpaa mut sit Komeetassu alkou puhumaan.
"Mä voin olla sun poikaystävä ja voidaan kattoo, joka ilta yhes nutfliksii", Komeetassu naukui kotikisulle jonka nimi on btw Ihanuus.
Siselutassu itki. Tuo kaka Ihanuus oli vienut kaike häneltä. Hänen ihastuksen ja ai niin myös parhaan kaveron.
"Aiga oudo tyyppi", sanoi ääni hänen takaansa.
Hän kääntyi salaman nopeasti ja huomasi Matotassun seisovan siinä ja säikähtävän hänen nopeaa liikettään niin, että hyppäsi taakse päin.
"Sä TqPoiT eMon sENkin luuSERIIIII77III1I!!!!", Sielu huusi Matoselle.
"Miyä mä oon taas tehny! Kohta sä varmaa väität et tapoin Päiväklaanin päällikö Päivätähden!"
Aukion toidelta puokrlta kuulyi ääniä ja tuli esiiin partio jok kantoi Päivätähden ruumista.
"ööö... Okei?" matonen sanoi kiusaantuneesti.
"SÄ TAPOIT PÄIVÄTHDEN SENKIN LURJUSSSS!!!!!", SIELu HUUsi
"RI MUN KUMPPANII", HUUsi Ihanuus ja lyyhistyi Päiväyähden ruumiin viereen.
"Mitä hiddoa toi tekee mun leirissä mä melkeen luulin sitä naaraks, koska pidän niitä mun pesän edessä ovimattoina!" Teurastustähti sanoi kovalla äänellö ja osoitti Päivätähden Ruumista.
"MÄ TULEN OLRMAAN SUN KANSSA NÄÄ HANKALAT AJAT! MÄ TIEDÄN MILTÄ KUMPPANIN MENETTMINEN PAHIMMALLA HETKRLLÄ TUNTUU!", Sielu huusi ja meni Ihanuuden varmaa 7 kuuta vanhan kotikisun luo (Päivä oli 13kk eli tosi vanhus jo) ja halasi tätä.
"Ahaa olihan mun eed kaks ovimattoo. Kuka toi toine es on? MIKS KAIKKI TULEE MUN KOTIIN?!?!?!" TRurastus sanoi vihaisesti.
"Koska Matonen tappaa kaikki", Sielu sähähti vihaisesti Teurastusthdelle.
"MITÄMITÄNTIÄ SÄ HAUKUT MUN RAKA- SIIS MUN KLANIN OPPILASTA SENKIN RAHVAS NYT KOTIARESTII 666 VUORTA HEIPPÄ OVIMATTO!" TERASRTUS SANOI JA POTKAISI SIELUN KOTIAresti paikkaan jossa Sielu meni nukkumaan ja alkoi nähdä unia...

Sielutähden sad story Where stories live. Discover now