Medyadaki fanart çok hoşuma gitti, ara sıra böyle şeyler koyuyorum güzel duruyor 😟💜
Beklettiysem özür dilerimm, oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın ♡
-
"Bana daha ne kadar sarılacaksın?"
Hafifçe gülüp kollarımı Taehyung'dan çektim. Yaklaşık yarım saattir koltukta mayışmış, sarmaş dolaş yatıyorduk. Daha doğrusu ben Taehyung'ı kollarımla sarıp kımıldamasını dahi engelliyordum.
"Çekildim, mutlu musun?"
"Hayır değilim"
Tam kalkacağım sırada beni kendine doğru çekip üstüne yatırdı. Boynumun her noktasını öperken kokumu içine çekmeyi de ihmal etmiyordu.
"Seni özledim. Bu akşam tamamen birbirimize vakit ayıralım"
"Bence de"
Telefonumu çıkartıp Kai'ye eve gelmemesiyle ilgili bir mesaj attım. Seve seve Sehun'la beraber kalırdı. Taehyung da kucağında olduğum için bunu görmüştü. Sırıtarak başını bana doğru çevirince düz bir şekilde ona baktım.
"Başbaşayız, bunu sevdim. Bir sonrakine ben seni evime ata- pardon alacağım"
"Ne?" diye sordum gülerken.
"Bundan sonra bizdeyiz yani, Sehun'u buraya göndeririz"
"Tamam bende bir görmüş olurum. Bilirsin önceden Sehun'un ev arkadaşı olan senden haberim bile yoktu. Seve seve beni eve ata- ay pardon alabilirsin"
Kaşları alayla havaya kalktı. Hala ona dönükken bakışlarımı kaçırmayıp dudaklarımı hafifçe birbirine bastırdım.
"Bak sen"
Git gide bana yaklaşınca kalp atışlarım yine hızlandı. Kendimi ona çekilirken buldum. Birkaç saniyeliğine alnını alnıma dayadıktan sonra dudaklarımı yavaşça öpmeye başlayınca gözlerimi kapattım. Bu arada vücudumla tamamen ona dönmüştüm, Taehyung da kollarını belime sardı. Sanki incitmemeye çalışır gibi nazikçe öpüyordu. İçimi güzel bir duygu ele geçirirken ona karşılık verdim.
Kapının çalma sesini duymamızla ikimiz de ayrıldık. Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Taehyung gözlerini devirirken birkaç küfür mırıldandı.
"Kapıyı da, kapıyı çalanın da-"
"Şşşh" diyerek kucağından indim. "Ben bir bakayım kim bu"
"Ben de geliyorum"
Taehyung'la beraber kapıya doğru ilerledik. Hızlıca kapıyı açtığımda kuryenin geldiğini gördüm. Bu eve yıllardır kargo gelmiyordu ve bunu görmek şaşırtmıştı.
"Kim Seokjin?"
"Benim"
"Kargonuz var" dedikten sonra elindeki belgeyi uzattı. Verdiği şeyi imzalarken bunun kimden olabileceğini düşünüyordum. Belki de ailemdendi.
Adam iyi günler dileyip gittikten sonra Taehyung'la aramda kısa bir bakışma geçti. Çaktırmadan paketin üstüne baktım ama isim yazmıyordu.
"Kimden?"
"Yazmıyor"
"Açalım belki içinde yazıyordur"
Koltuklara doğru yürüdüm ve oturdum. Taehyung da meraklı bir şekilde yanıma geçti. Paketi yırtarak zar zor açtım. Beklemeden içinden çıkan kutuyu da açtım. Kutunun içi gül yapraklarıyla doluydu, anlam veremeyerek kaşlarımı çatıp Taehyung'a baktım. Benden farkı görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall In Love | TAEJİN
Fiksi PenggemarJin bilmiyordu, arkadaşına uyup geldiği bu kampta ne zaman kendini bu kadar Taehyung'a kaptırdığını.. +sekai