Düğün

1K 85 29
                                    

Kim Seokjin tıklanan kapıyla uykusundan  uyanmak zorunda idi.

"Seokjin ! çabuk kalk. Hadi."

Üstüne atlayan Yoongi ile  gözlerini ışığa alıştırarak açtı.  Yanına baktığında  boştu.  Sehun uyanmıştı demek.

"Yoongi-ah!  Taşıyamıyorum. "

Yoongi ona sarılarak kendini yana attı.

"Ne yapayım yani? Arkadaşımı özlemiş olamaz mıyım? "

Jin ona gülümseyerek sarılmasına  karşılık verdi.

  "Haydi kalk. Kahvaltımız hazır seni bekliyoruz. "

Yoongi ayağa kalkarak onun elinden çekti ve  beraber kalktılar.

Daha sonra Jin yüzünü yıkayarak onlara katıldı.

*
Jin,Jimin ve diğer askerlerle güvenliği konuşuyordu. En üst güvenlik gerçekleşecekti. 

"Nöbetçi  askerler iki kat arttırın.
Yüksek yerlere en az iki okçu.  "

Jin fikirlerini söylerken diğerleri de onlar dinleyerek kafalarını sallıyordu.

Sehun da Jin in önderliğini dinliyordu. Bu adama gerçekten çok şey öğrettikleri kesindi.

"Jin,kral 'ın yanına gitmemiz gerek. Hazırlıkları ile biz de ilgilenmeliyiz."

Jin kafasını sallayarak ona baktı.

"Sehun da gelsin mi?"

"Hayır. Gelmiyorum hyung. Biraz sarayı gezerim,çarşıya giderim bekli de.. şey için. Suho."

Jin gülümseyerek kafasını salladı. Ve Sehun ona el sallayarak hızlıca yanlarından gitti.

Onlar da yolda giderken konuşuyordu.

"Sevdiği mi var?"

"Evet. Yani tek taraflı galiba."

"Işte o hiç belli olmaz Seokjin."

Beraber kral 'ın odasına girince Jin nefesini tuttu. Kafasını kaldırmıyordu yerden. Kral 'ın ayaklarını görünce eğildi ve selam verdi.

Hizmetçiler etrafta koşuşturuyor,kral ı em güzel şekilde hazırlıyordu.

"Jimin! Geldin sonunda. Sana bakıyordum ben. Yalnız hissettim çünkü. Aslında amcam ve yengem geldi. "

KRAL Vjin/taejin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin