"Yeni bir kitap, yeni bir başlangıç".

30 4 1
                                    

Selam!
Biraz özlettin galiba :D ama kusura bakmayın. Öncelike bu yeni kitap hakkında biraz sizi aydınlatiym. Bu kitap benim o aylar önce sözünü vermiş olduğum kitap yani Yağmur'un mevsimi bu kitap ailesi zengin, maddi durumu çok iyi ama fiziksel sorunları olan bir genç adam ile maddi durumu biraz kötü annesi olmayan babası ve 2 kardeşi ile yaşayan hemşire bir kız arasında geçiyor. Genç adamın adı rüzgar, kızın ise ismi yağmur evet kitabın ismi de buradan geliyor :) genç adamın malesef fiziksel engeli var küçükken geçirdiği bir trafik kazası yüzünden belden aşşağısı felç. Neyse hikaye hakkında daha fazla bilgi vermeyeceğim zaten ilk bölüm birdahaki hafta yayımlanacak yani 27 ocak cuma günü ve bölümler 2 haftada bir gelecek( bir terslik olmazsa). Neyse birazcık da diğer konulardan bahsedeyim öncelikle malesef artık bir fincan kahveye bölüm atmayacağım bu aslında benim elimde olan bir durum değil ben atmak isterim ancak kitap 200 bölüme geldiği için artık bölüm atamıyorum ama bu bi bakıma da iyi oldu diyebilirim artık zamanımın çoğunu bu kitaba ayırabileceğim bu yeni kitap hakkında merak ettiğiniz birşey olursa yorumlarda sorabilirsiniz veya merak ettiğiniz farklı bişey varsa sorabilirsiniz. Kusura bakmayın biraz kısa oldu ama şimdilik benden bu kadar bidahaki bölümde görüşürüz.

Bir şey daha alttaki yıldızı parlatır mısınız lütfen. :)

Yağmur'un MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin