Selam dostlar! Yağmur'un mevsiminin yeni bölümü sizlerle. Keyifli okumalar!
(Not bu bölüm ara bölüm olacak ve daha çok rüzgarın zihin dünyasını konu alacak)
Yorulduk, aslında hayat yordu bizi. Tüm bu koşuşturmanın, acelenin, telaşın arasında kaldık. Ezildik, yıprandık ancak kimse fark etmedi. Ne elimizden bi tutanımız oldu nede destek çıkan. Kimsenin umursamadığı, gereksiz olarak gördüğü insanlardık çünkü biz. Ve böyle düşünmelerinin tek sebebi ise kusurlarımız dı yada onlar için kusur gibi görünen ama bizim ne olursa olsun bi parçamız olarak kabullendiğimiz engellerimizdi. Aslında yine sadece onlar için engeldi,
Bizi olduğumuz gibi kabullenmelirini engelleyen tek nedendi. Her zaman dediğim gibi insanlar farklılıkları sevmez. Farklı şeyler onlar için yanlış şeylerdir hep. her gün aynı yaşarlar. aynı yemeği yer, aynı arabaya binip aynı sıkıcı işi yapmaya hep aynı saatte aynı yere giderler çünkü hayatları buna göre programlamıştır bu program dışına çıkmazlar onlar için farklı şey alışılmadık şeydir, programlamamış şeydir. her zaman aynı şeyi yaparak hayatı yaşadıklarını düşünürler ama bu yaptıkları şey kendi hayatlarını boşu boşuna bir hiç uğruna harcamaktan başka bişey değildir ama ben onlar gibi olmayacağım. Bu hayata sadece bir kere gelebiliyoruz bu yaşama hakkı bize sadece bir kere veriliyo ve ben bunu elimden gelen en iyi şekilde yaşayacağım ve yaşatacağım.Dostlar kısa oldu ama kusura bakmayın arada bir bazı bölümlerin arasına bu tarz bölümler de ekleyeceğim bu ara bölümde umarım rüzgarı biraz da olsa anlayabilmişsinizdir biraz karmaşık şekilde yazdım çünkü rüzgarın kafasının içi de tam olarak böyle. O düşüncelerinin arasında boğulan biri ve yardıma ihtiyacı var...
Yakında yağmur içinde böyle bir tanıtıcı bölüm yapmayı düşünyüyorum.Neyse dostlar bu günlük benden bu kadar bidahaki bölümde görüşürüz Alttaki yıldızı patlatmayı unutmayın
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur'un Mevsimi
Teen FictionZihni kirlenmiş bir adam! korkuyor ve çağresiz zihnini saran bu karanlıkta yapayalnız, çağresiz ve üzgün sonra yağmur başlıyor. Yığkıyor onu bu yağmur, temizliyor arındırıyor onu kötülüklerden. Adamın karanlığına ışık oluyor ama yağmur da eksik. Her...