Bölüm 5: Parti Günü

156 5 1
                                    

Sabah Nisa ve Suna'nın konuşmaları ile hepimiz homurdanarak uyanmıştık.

Nisa:

-"Hepiniz uyandığınıza göre benimle ilgilenebilirsiniz." diyip elini şaklatarak:

-"Suna Siyah elbisenin bana çok yakışacağını söylüyor ama mavi olan da çok güzel. Ne giyeceğim ben bu partide!?"

Tuğçe:

-" Alt tarafı 20 kişinin olacağı bir parti, bu kadar önemli mi?"

Nisa:

-" Melih;in burada olduğunu unutuyorsun galiba Tuç."Tuğçe aa doğru diyerek saçına ve kendisine bakmak için odanın içinde duran aynanın karşısına geçmişti

Neşe:

-" İkisinin de sana çok yakışacağını biliyorum. İçinden hangisi geçiyorsa onu giy."

Nisa:

-" Reis , daha iyi sıyırılamazdın." Neşe dişlerini göstererek gülümseyerek, yüzünü yıkamak için banyoya girdi.Nisa Miray ve bana yalvaran gözlerle bakıyordu.

Sude:

-" Siyah bence bu gece için biraz iddialı bir renk sonuçta çok önemli bir gece değil. Mavi olan biraz daha bugüne uygun gibi."

Miray:

-" Sude''ye katılıyorum. Ve mavi senin üzerine daha uygun.Nisa kafasını sallayarak ikimize de sarılmıştı.

Suna:

-" Kızlar peki biz ne giyeceğiz?"

Tuğçe:

-"Valla ben siyah eteğim ile beyaz cropumu giyeceğim. Sizde uydurun işte kendinize bir şeyler."

Kızlarla kısa konuşmanın sonunda kimin ne giyeceğine karar vermiştik.Miray rahatlığından ödün vermeyeceğini söyleyerek bir kot pantolon ve üzerine Tuğçe'nin beyaz cropundan biraz daha süslü bir crop giymeye karar vermişti.Neşe ise pembe tatlı bir elbise giyecekti.Suna beyaz mini bir elbise ve ben ise omuzlarımı açıkta bırakan lila renginde bir elbise giyecektim.

Bugünün programında yazan koşu yarışları için eşofmanlarımızı giyip yarışın olduğu kısıma gitmiştik.Herkes yavaş yavaş doluşmaya başladığında Egemen abi herkesin susması için bağırıyordu.

Egemen Abi:

-"Öncelikle günaydınnn çocuklar! Bugün yapacağımız koşuda görmüş olduğunuz parkurları kullanacağız. Yine 2'li takımlara ayrılacağız. Geçen yarışmada sizin yapmış olduğunuz takımlarda yarışacağız.Kazanan grup ise şehir merkezindeki duman grubuna bilet kazanacak!" Herkesin ağzından sevinç ve heyecan nidaları yükseliyordu.

Defne Abla:

-"Yarışma 5 dakika sonra başlayacak gençler hazır olun."

***********

Yarışmanın bitmesine 2 tur kalmıştı. Kerem ve Sarp, Ben ve İrem kalmıştı. İrem sona kalmak istemişti. Bizi yenmeleri için bu 2 turu da yenmeleri gerekecekti. Biz buna pek ihtimal vermiyorduk. Kerem ve Sarp'ın başlaması gereken zil sesi çaldığında onlar başlamıştı.

Nisa:

-" Bu yarışmayı kazanamazsak hepinizi lime lime ederim lan!" diye bağırdığımızda hepimiz hep bir ağızdan "SUS" diye bağırmıştık.

Sarp Kerem'den salise farkıyla mağlup olarak gelmişti. Şu an durum berabereydi.Son tur ise İrem ve benim aramdaydı.İrem'in bunu kazanmak için çok hırslı olduğunu biliyordum ve benimde ondan aşağı kalır bir yanım yoktu.

Kamp Alanı ; TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin