Noc 1.

1K 51 30
                                    

Scenariusze - wstęp.

To był dopiero początek tej pokręconej drogi.

Kiedy jak przyzwoity obywatel Sindrii wracałaś do domu, wraz z całym koszem świeżych owoców, wpadłaś na kogoś. Był to chłopak z długimi ciemnymi włosami sięgającymi do ostek.

— Oi — odezwał się, a ty z przerażeniem uniosłaś wzrok, aby spojrzeć na maga. - Czy wszyscy ludzie w Sindrii są tak tępi, aby nie wpaść na kogoś?

— Przepraszam... — wymruczałaś i odwróciłaś się, aby odbiec z miejsca zdarzenia.

Zanim jednak zdążyłaś uciec, czarnowłosy chwycił cię za nadgarstek i pociągnął w górę, że musiałaś stanąć na palcach aby czuć grunt pod nogami. Nie powiedział jednak nic, bo pewna dziewczyna krzyknęła na niego.

— Judal! - wrzasnęła. — Co ty robisz tej dziewczynie? Przestań zaczepiać przypadkowych ludzi!

— To ona zaczęła — prychnął, ale puścił twój nadgarstek.

Upadłaś na ziemię i pomasowałaś dłoń. Po chwili ktoś wyciągnął do ciebie dłoń.

— Nic ci nie jest? — zapytała, a ty ujrzałaś jej twarz. To była ósma księżniczka Cesarstwa Kou! Dlaczego ona tu jest?!

Odpowiedzi na twoje pytania przybyły błyskawicznie. Wraz z pojawieniem się ośmiu generałów, króla i jego asystenta.

— [Imię]... Co ty robisz na ziemi przed naszymi gośćmi? — zapytał Ja'far, twój mentor. Raz na jakiś czas byłaś wysyłana do pałacu wraz z paroma innymi osobami, aby pomóc z papierkową pracą, gdy dokumentów było stanowczo za dużo.

Pospiesznie wstałaś o własnych siłach i otrzepałaś z siebie piasek.

— Potknęłam się, przepraszam — wymruczałaś, kiedy na twoich policzkach pojawił się rumieniec wstydu.

— A raczej mnie zaatakowała — powiedział Judal. — To chyba wystarczający powód, aby wywołać wojnę, nieprawdaż, Sinbadzie? 

— T-to nie było tak! - zainterweniowała Kougyoku. Za nic nie chciała, aby mężczyzna, który ją oczarował, prowadził przeciwko niej wojnę. — Przypadkowo wpadli na siebie! Nic więcej się nie stało!

— Przepraszamy za jej niekompetencję — powiedział Ja'far i ukłonił się lekko. — Obiecujemy, że to się więcej nie powtórzy.

— A jak możecie nam to zagwarantować? — odezwał się potężny głos, a całe zgromadzenie odwróciło się w stronę kolejnych gości.

Trójka książąt z Kou przybyła. Kouen Ren, Koumei Ren i Kouha Ren. Trzech głównych kandydatów do tronu.

— A jak możecie zagwarantować, że to się powtórzy? — odezwała się kolejna osoba.

Alibaba Saluja. Książę Balbadd. I jego najbliżsi przyjaciele - Aladdin i Morgiana.

Skuliłaś się w duszy, a na twojej twarzy malowała się panika. Czemu tak wiele znanych osobowości znalazło się dookoła ciebie? Oni chcą wywołać wojnę przez twoją pomyłkę!

— Mimo wszystko, dziewczyna musi popracować nad swoją koncentracją — wtrącił się Koumei. — Dla waszego dobra, czy mieszkańcy nie powinni być bardziej zorientowani?

— Musi wziąć z kogoś przykład~ — powiedział luźno Kouha. — A nie jestem pewny, że w Sindrii znajdują się odpowiedni nauczyciele dla takich przypadków.

— Proszę nie osądzać tych ludzi od razu — westchnął Sinbad. — Każdy jest wyjątkowy na swój sposób.

— W każdym razie... — dodał Ja'far. — Możemy zapewnić jej wystarczająco dobrego nauczyciela.

— Czy aby na pewno?

I tak zaczęła się pewnego rodzaju debata.

— Może... może spróbuję stąd uciec? — pomyślałaś, czując nagły przypływ energii. Pewna siła kazała ci działać. A może to promienie słońca spaliły wszystkie racjonalne myśli. — Może wtedy zapomną o całym zdarzeniu... - ale kiedy wykonałaś krok do tyłu, wszystkie oczy zwróciły się na ciebie.

— Ty, kobieto - zaczął Kouen — jako główna przyczyna sporu, zostaniesz przydzielona do jednej z obecnych tu osób.

— Za tydzień otrzymasz listowną prośbę o stawienie się u wybranej osoby, która zostanie wylosowana za pomocą magi — dodał Kouemi. — Jeżeli jednak będziesz stawiać opór... może zdarzyć się coś nieprzyjemnego — powiedział z uśmiechem, a zimny pot spłynął ci po skroni.

I w ten sposób udało ci się opuścić plac z nieregularnie bijącym sercem.

Pozostało jedynie czekać, aż los wskaże twojego (wybranka serca-) nauczyciela.

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ- Postcie: -ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Aladdin✧ ⁺

Alibaba✧ ⁺

Morgiana✧ ⁺

Sinbad✧ ⁺

Ja'far✧ ⁺

Kouen✧ ⁺

Kouemi✧ ⁺

Kouha✧ ⁺

Hakuryuu✧ ⁺

Hakuei✧ ⁺

Kougyoku✧ ⁺

Judal✧ ⁺

Yunan✧ ⁺

𝕊𝕥𝕠 𝕚 𝕛𝕖𝕕𝕟𝕒 𝕟𝕠𝕔 ~ Magi [scenariusze PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz