- Nem bízhatsz meg idegenekben és beszélhetsz velük csak úgy. – beszélt Xion, miközben a herceg ágyát készítette elő. – Az emberek felhasználhatják a bizalmadat önző dolgokra... Elrabolhatott volna pénzért, vagy megölhetett volna... vagy...
- Oh, Xion... - nézett a herceg a beszédes Xionra. – Kérlek ne beszélj róla lehet, hogy többet nem is látjuk őt.
- Ne mond, hogy „kérlek"! A királyi családból származol...! – suttogta Xion.
- De te a barátom vagy! – panaszkodott a herceg.
- Én csak egy szolga vagyok!
- Akkor azt parancsolom neked, hogy legyél a barátom!
Xion leült nevetve a bolondos szavakon.
Xion 6 éves kora óta dolgozott a királyi családnak.
Gyakran játszott titokban a herceggel, jó barátokká váltak, így a király úgy döntött, hogy Xiont a herceg személyes szolgájává teszi.
Xion mindig is túl védelmező volt a herceg felett már gyerekkoruk óta, senkinek se engedte, hogy csúnyán beszéljenek róla vagy tiszteletlenül nézzenek rá.
Xionnak nem volt családja csak a herceg és arra gondolnia, hogy elveszti a legszörnyűbb dolog volt.Miután Xion elment, hogy hagyja a herceget pihenni Hwanwoong kivette a kis térképet a zsebéből.
- Twilight szimbólum... – figyelte meg a herceg az ismerős szimbólumot a papíron. – Hmm...~Eközben a városban~
- Munka? – ismételte meg Ravn Leedot nézve. – Nem tudom, meg kell kérdezned Mrs Viennát, ő felelős az emberek felvételében.
- Hol találhatom meg őt? – kérdezte meg Leedo a fiatal férfit.
- Most a konyhában van, de kint kell rá várnod, én majd beszélek vele. – magyarázta meg Ravn a zsákokat felvéve induláshoz.
- Miért nem mehetek be?
- Csak azok mehetnek be a palotába, akik a királyi családnak dolgoznak. Én Keonhee Herceg szolgája vagyok. – válaszolt Ravn.
- Ohhhhh – képzete el Leedo a szőke herceget, akivel a „Valkeryrie" tónál találkozott. – Nagyon szerencsés vagy, hogy egy ilyen gyengéd angyalt szolgálhatsz.
Ravn leejtette a zsákokat ezeket a szavakat hallva és rábámult:
- Gyengéd angyal? Ő a vezére a fegyveres seregnek.
- Herceg?... – ellenőrizte le Leedo Ravnt. – Ő túlságosan törékeny arra a munkára.
- Te Keonhee Hercegről beszélsz? – Ravn teljesen össze volt zavarodva.
- Hány herceg van itt?
- Két herceg és egy hercegnő. – magyarázta Ravn. – Keonhee, Hwanwoong és Joy... Oh, mennem kell. Keonhee Herceg hívat engem. – vette észre Ravn, hogy Keonhee hívja a kastély előtt. – Mesélek majd Viennának rólad!
- Köszönöm!...
Leedo sóhajtott.
- Az nem az én hercegem. – nézte Leedo Keonheet a palota előtt.
DU LIEST GERADE
Leedo × Hwanwoong | Prince (Fordítás)
FanfictionAz Oneus Királyság el kell legyen pusztítva a Twilight Királyság által. Leedo és Hwanwoong szerelmi története. Engedéllyel fordított! Erdeteti író: @Minori777 Eredeti történet: https://www.wattpad.com/story/192622796-leedo-x-hwanwoong-prince 2020.02...