- Seoho mit tegyek? – kért Leedo az öccsétől tanácsot.
- Követned kell apánk utolsó kívánságát. – mondta Seoho magabiztos és érzelemmentes hangon.
- De ők nem tettek semmi rosszat. – mondta Leedo próbálva elkerülni a háborút.
- Édesapánknak nyomós érdekei voltak, biztos vagyok benne. – Seoho nem hallgatott bátyja „kifogásaira". – Meg kell találnod őket. Észrevettél bármi temészetellenit az Oneus családdal kapcsolatban?
- Nem... – Leedo nem akarta megemlíteni Hwanwoongot, mint „titkos fegyver", az őt a fő célpontá tenné.
- Azt hallottam, hogy a legfiatalabb fiú kerül a trónra, ez igaz? – kérdezte meg Seoho a bátyját.
- Igen... – támasztotta Leedo alá a hírt.
- Ő erős? – Seoho gyanakodó volt.
- Nem tudom – hazudott neki Leedo.
- Rajta kell tartanunk a szemünket. – sóhajtott nagyot Seoho. – Az jó, hogy te vagy a testőre, kihasználhatod a bizalmát, hogy egyszerűen megöld.
Leedo meglepődve és hitetlen szemekkel nézett öccsére.
- Ne mond, hogy bevetted a mű kedvességét...? – gúnyolódott Seoho. – Meg kell ölnöd a trónörököst, ez majd megállítja Oneus királyságot. Ez az egyenes aranyút a győzelmünkhöz.
- Ez biztos szükséges? – kérdezte hirtelen Leedo. – Muszály követnünk egy halott király parancsait?
- Az ő szavai többet érnek, mint a következő királyé. – nézett rá Seoho a testvérére. – Ha nem tudod rendesen elintézni a munkádat, akkor én fogom.
Lovak hangjára lettek figyelmesek és hamarosan Hwanwoong herceg feltűnt Xionnal.
Ott hagyták a lovaikat, hogy igyanak a Valkyrieből.
- Mit csinálsz itt egyedül? – kérdezte a herceg gyanakodva Leedot.
- Én...nem tudom – válaszolt Leedo lassan. – Szeretem Valkyriet?
Hwanwoong szemei a Leedo mögötti erdőre szegeződtek.
- Vissza kéne menjünk a palotába, veszélyes lehet kint manapság. – javasolta Xion és Leedo bólintott.
- Kérdezhetek valamit? – kérdezte Leedo, miközben Xionnak segített előkészíteni Hwanwoong ételét.
- Persze.
- Tudod a konfliktus okát Oneus és Twilight között? – kérdezte meg Leedo.
- Nem, de talán megtalálhatod a könyvtárban. – javasolta neki Xion. – Azt mondanám, hogy kérdezd meg a herceget, de ő nem mondaná el. Szerintem valami nagyon fontos lehet, mivel a király már Hwanwoong gyerekkora aggódik a biztonságáért.
- Tudom. – bólintott Leedo.
- Csak nehogy elkapjanak ott.
- Rengeteg könyv... Ez nagyobb, mint a mi könyvtárunk Twilightban. – Leedot teljesen lenyűgözte, hogy milyen óriási a könyvtár.
Minden tiszta volt és fényes, de hideg.
Leedo rengeteg emeletre ellátogatott, hogy találjon valamit az Oneus családról, de semmi haszna nem volt.
Éppen feladta volna, amikor észrevett egy különös könyvet nem messze tőle.
A borítója arany levelekkel volt beborítva.
Az Oneus család szimbóluma volta az első oldalon.
A következő oldalon a családfa volt lerajzolva, ami Hwanwoongon végződött.
- Nem volt sok generációjuk... de ez a királyság az egyik legöregebbek közül... – gondolta Leedo. – Ugyan abban az évben alapították, mint Twilightot...
Keonhee és Joy képe fekete és fehér volt.
Csak Hwanwoongénak volt színe.
- Nem értem... – nézte meg Leedo a következő oldalt.
- „Oneus Királyság idősebb, mint amit bárki is el tudna képzelni, a hagyományuk sötét és el van rejtve a kíváncsi emberek elől..." – olvasta Leedo. – „Twilight és Oneus között kapcsolat van, mivel olyan közös dolgaik vannak, ami az embereknek nincs... Twilightban, a kiválasztott az Oneus családból..."
- Leedo – a herceg hangja megijesztette.
- Mi... – Leedo sápadt volt és teljesen meglepődött, hogy ott látja Hwanwoongot.
- Mit olvasol? – a herceg észrevette az ismerős borítót.
- Én... – dadogott Leedo.
- Ki engedte meg neked, hogy meglátogasd a családi könyvtárat? – Hwanwoong halál komoly volt és a hangja jéghideg volt.
Leedo válaszolt:
- Többet kell tudnom rólad, hogy meg tudjalak védeni.
- Megint... – sóhajtott mélyet Hwanwoong. – Gondolj magadra, mert te nagyobb veszélyben leszel, mint én.
- Tudnom kell, hogy mi folyik Oneus és Twilight között! – csattant fel Leedo a hercegen, akiben benn ragadt a szó.
- Minél kevesebbet tudsz, annál jobb neked.
Mit gondoltok, mi a fő ok, amiért Oneus és Twilight gyűlölik egymást?
ESTÁS LEYENDO
Leedo × Hwanwoong | Prince (Fordítás)
FanficAz Oneus Királyság el kell legyen pusztítva a Twilight Királyság által. Leedo és Hwanwoong szerelmi története. Engedéllyel fordított! Erdeteti író: @Minori777 Eredeti történet: https://www.wattpad.com/story/192622796-leedo-x-hwanwoong-prince 2020.02...