He whispered to the darkness and sang to the sun,
He called the shadows until it all was done....
Suttogott a sötétségnek és énekelt a napnak,
Az árnyékokat hívta, amíg az egész el nem készült.- Elrabolta a napot! – voltak az utolsó szavai az Oneus család ellenségeinek.
Hwanwoong hideg szemekkel nézte, ahogy fájdalmasan meghalnak.
A szeme a twilight/alkonyat színeiben pompáztak.
- Te vagy a következő. – mondta Leedora nézve.
Leedo csak nézte, egy szót sem szólt.
Hwanwoong előtte égette el a piros sálat.A leggyönyörűbb álomnak tűnt, de a mi valóságunk a legszörnyűbb rémálom.
~Egy nappal ezelőtt~
- Megérted a mostani helyzetünket öcsém? – kérdezte meg Keonhee a fiatal herceget.
- Igen. – Hwanwoong hangja össze volt törve.
- Szükségünk van rád. – mondta neki Keonhee. – Tudom, hogy most nehéz neked, mivel elveszítettél egy közeli barátot... De szembe kell nézz az igazsággal. Ő sose volt veled őszinte, minden amit mondott vagy tett hazugság volt.
Hwanwoong szemei megint megteltek könnyekkel.
- Csak felhasznált, hogy elpusztítsa ezt a királyságot. – Keonhee otthagyott egy könyvet az Oneus családról az öccse előtt. – Oneus és Twilight nem lehetnek barátok. Az egyik el kell tűnjön és neked kell tudnod legjobban, hogy melyik.
Keonhee elhagyta a termet Hwanwoongot könnyek és fájdalom között hagyva.
- Hercegem, tudom, hogy Leedo szörnyű hibát védett, de nem gondolom, hogy mindenről hazudott volna. – Xion gyengéden beszélt a herceghez. – Ő sose bántana téged vagy a családodat.
- Xion. – sóhajtott a herceg. – Hagyj magamra.
Xion meghajolt és egy szó nélkül távozott.
Tudta, hogy milyen nehéz szituáció volt ez a herceg számára.
Mindenki túl sokat vár el tőle.
Látni akarják az erejét, biztonságban akarják érezni magukat.A herceg kinyitotta a könyvet a családjáról.
Ugyan azt a könyvet, amit Leedo akart annó elolvasni a könyvtárban.Oneus és Twilight egykori vezetői legjobb barátok voltak, együtt nőttek fel és harcoltak meg az ellenségeikkel.
Ezért a varázslat ellen voltak.
Gyűlöltek minden emberfeletti képességet és élőlényt mivel hittek benne, hogy az Isten és a szabályai ellen van.
Egy nap egy Ravn nevű sötét varázsló megjelent a kastélyban és könyörgött az egykori vezetőknek, hogy hagyják abba a fajtájának gyilkolását.
Egyetlen egy dolgot akart, szabadságot a varázslatos lényeknek.
Azonban a vezetők elutasították a kérését.
Eldöntötték, hogy a kastély előtt fogják elégetni Ravnot példaként mindenkinek, hogy mi történik azzal, aki nem mutat tiszteletet az hatalmas királyságnak.Ravn élete utolsó pillanatában elátkozta őket:
„Az egyikőtöknek a farkasok irányításának képességét adom, a másik egy más formában fog élni, vámpírként. Nem fogjátok megtalálni a békét, amíg az egyik fajtátok el nem tűnik."Először senki se hitt az átokban, de idővel... a dolgok megváltoztak.
Hirtelen a barátság a vezetők között felbomlott.
Gyűlöletet éreztek egymás iránt semmi ok nélkül.
Különböző királyságokat és seregeket hoztak létre.
Megpróbálták elpusztítani a másikat minden lehetséges módon.
Ravn átka minden egyes generációra átszállt és mind csak gyűlöletet éreztek.
Gyűlölet, féltékenység, kapzsiság, harag...Egészen addig, amíg Leedo és Hwanwoong fel nem oldotta a barátságukkal és a lehetséges szerelmükkel.
~a Twilight Királyságban~
- Nem akarok harcolni vele. – csattant fel Leedo. – Én szerelmes vagyok belé.
- Huh? – ráncolta a homlokát Seoho, nagyon idegesnek és dühösnek érezte magát.
- Szeretem Hwanwoongot. – ismételte meg Leedo szégyenkezés és megbánás nélkül. – Nem akarom bántani őt. Az igaz, hogy kémként voltam ott ez idő alatt, de ha nem tettem volna, akkor elmulasztottam volna az esélyt, hogy jobban megismerjem.
- Te mi a fenéről beszélsz? – kérdezte Seoho mérgesen, a bátyja épp szétrombolta a tervét.A terv nagyon egyszerű volt:
· tönkre tenni Leedo és Hwanwoong barátságát
· harcoljanak és öljék meg egymást
· elvenni a trónt- Meg kell ölnöd őt! Óriási veszélybe taszítod a királyságunkat a gyerekes érzelmeid miatt! – üvöltözött vele Seoho.
- Megvan a joga, hogy mérges legyen rám. Elárultam őt és hazudtam neki ez idő alatt, de nem akarok harcolni, vagy megölni őt.
- Te most komolyan beszélsz? Meg fog ölni...!
- Elfogadom a halált. – mondta Leedo nyugodtan.
- Úgy látszik mindent egyedül kell csinálnom – suttogta Seoho elhagyva Leedo irodáját.
Sorry, hogy így idetrollkodok, csak egy kis önpromót tartanék:
Kitettem egy kpopos oneshotos könyvet, szóval, ha valakit érdekel az nézzen rá. Az első rész már kint is van és próbálok minél hamarabb új részt hozni :)Már csak egy rész van hátra ebből a könyvből... Mikor hozzam?
DU LIEST GERADE
Leedo × Hwanwoong | Prince (Fordítás)
FanfictionAz Oneus Királyság el kell legyen pusztítva a Twilight Királyság által. Leedo és Hwanwoong szerelmi története. Engedéllyel fordított! Erdeteti író: @Minori777 Eredeti történet: https://www.wattpad.com/story/192622796-leedo-x-hwanwoong-prince 2020.02...