- Jól vagy? – kérdezte meg Xion a sápadt herceget, aki egy kicsit bólintott:
- Igen...!
Hwanwoong ekkor nem volt őszinte a barátjával.
Hwanwoong aggódott és kellemetlenül érezte magát Irene hercegnő miatt a Velvet Királyságból.
Leedo észrevette a Hercege viselkedését és sajnálta őt.
Házasságok a királyságok között politikai okok miatt alakulnak.
Így kapta Leedo is a menyasszonyát.
- Valami magasabbra és férfiasabbra számítottam... - mondta Irene megfigyelve Hwanwoongot. – A szolgád jobban néz ki nálad.
Mosolygott Leedora végig mérve a fiút.
Leedo, aki Hwanwoong közelében állt hallott mindent és észrevette, hogy milyen kellemetlenül érzi magát Hwanwoong.
Reagálni akart, de az csak bajt okozott volna a hercegnek.
- Semmi baj, én valaki tisztelettudóbbat és békésebbet vártam, de itt vagyunk. Senki se tökéletes. – válaszolt udvariasan a lánynak Hwanwoong.
Leedo elmosolyodott, nem számított egy ilyen kiváló pillanatra.
Xion eltakarta az arcát félve a konfliktustól a két család között.
- Apám! Nagyon udvariatlan dolgokat mondott nekem! – panaszkodott Irene az apjának.
Hwanwoong enyhén meghajolt Irene apja előtt:
- Megértem, hogy nekünk ígérte a lányát és hogy a barátsága az Oneus Királysággal nagyon szoros, de el kell utasítsam ezt a házasságot. Nem tudok megházasodni ilyen okok miatt, csak egy dologra van szükségem. Szerelem. Édesapám szerelemből vette el édesanyámat és én követni akarom a példáját. Én nem hiszek a boldog párokban szerelem nélkül.
- Megértem. – Irene apja bólintott megértve őt.
Leedo meg volt lepődve.
Hwanwoong elég bátor volt ahhoz, hogy olyan dolgokat mondjon, amiket ő nem tudott, amikor édesapja feleséget talált neki.
- Mindenki meglepődik elsőre – mondta halkan Xion Leedonak. – Az emberek, akik nem beszéltek, vagy töltöttek időt Hwanwoongal nem értik meg őt. Azt gondolják, hogy egy gyenge és nem méltó tiszteletre.
Leedo visszaemlékezett rá, hogy milyen rondán beszélt a hercegről a fekete ruhások vezetője azon a napon.
- Keonhee egy erős, okos, és bátor férfi, de Hwanwoong a szíve ennek a királyságnak. – mondta Xion. – Köszönöm, hogy megvéded őt.
Leedo elmosolyodott:
- Szóval van egy érzelmes oldalad is.
Xion megcsapta Leedo fejét:
- Fogd be.- Bejöhetek? – kopogott be Leedo az ajtón.
- Igen, gyere be. – hallotta meg Hwanwoong fáradt hangját.
- Mi a baj? – kérdezte Leedo Hwanwoongot az ágyán találva.
- Fáj a fejem... - választolt Hwanwoong halkan, csukott szemekkel. – A gyógyszerem még nincs kész.
- Segíthetek? – kért engedélyt Leedo.
- Hogyan? – nyitotta ki a szemeit Hwanwoong.
- Meg szoktam masszírozni az öcsém fejét ilyenkor, és az álltalában segít neki. – vonta meg a vállát Leedo Seohora gondolva.
- Megpróbálhatod... - mondta Hwanwoong és hagyta Leedot, hogy leüljön az ágyára.
Leedo óvatosan letette Hwanwoong fejét a combjaira.
- Ne légy ilyen óvatos, a fejem nem üvegből van. – kommentálta Hwanwoong. – Nem olyan törékeny.
- Bocsánatot kérek...
Leedo elpirult miközben elnézett, még sosem látott ilyen csodaszép és hibátlan embert.
Minden egyes alkalomkor meglepődik.
- Xion azt mondta nekem, hogy te vagy a szíve Oneusnak. – beszélt Leedo, miközben gyengéden masszírozta Hwanwoong fejét.
- Ez azért van, mert én vagyok a legfiatalabb. – válaszolt a herceg.
- Én azt gondolom, hogy ez a személyiséged miatt van. – mondta Leedo összerándulva, amikor észrevette, hogy Hwanwoong őt figyeli.
- Személyiség?
- Igen... Te nagyon kedves vagy, udvarias, okos, bátor... - Leedo sóhajtott. – Te sokkal bátrabb voltál nálam ma.
- A házasság miatt?
- Igen.
- Mindig gondom van az egészségemmel, amikor túl sok stressz ér. – mondta Hwanwoong halkan, újra becsukva a szemét. – Ez az egyesség évekig zavart engem. Megértem az apámat, ő a legjobbat akarja a Királyságnak és nekem, de ez a rossz irány. Irene nem lenne jó feleség vagy királynő ebben a helyzetben. Ő egy szép nő egy különleges személyiséggel, biztos fog majd találni magának, aki kitölti a szívét és az életét.
- Te is meg fogod majd találni a királynődet...
- Te tényleg azt gondolod, hogy egy nőt érdekelné a házasság velem, ha nem lennék herceg?
- Hát... Nem minden nő ugyan olyan, biztos van olyan, aki normális.
- Remélem, hogy meg fogom ismerni azt a normálisat... Aú...
- Bocsánat... - kért bocsánatot Leedo, egy kellemetlen érzés kerítette hatalmába, amikor a herceg megemlítette a „normális lányt".
Xion hamar megjelent a gyógyszerekkel:
- Mit csináltok ti ketten?
- Semmit – válaszolt Hwanwoong és Leedo ugyan abban a pillanatban arrébb húzódva egymástól.- Magas lázad van... - Xion aggódott a hercegért. – Az a nő...! Olyan bunkó volt.
- Nem baj... - suttogta Hwanwoong az ablakra nézve, épp láthatta, ahogy az éjszaka rászáll a Királyságukra.
- Xion – szólalt meg Hwanwoong hirtelen. – Menj, pihenj le a szobádban, én rendben leszek.
- De... - tiltakozott Xion.
- Ez egy parancs.
Xion meghajolt és elment.
Hwanwoong sóhajtott egy nagyot.
Ahogy elkezdett szürkülödni a szemei színe megváltozott.Uploading from school 😏😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leedo × Hwanwoong | Prince (Fordítás)
Hayran KurguAz Oneus Királyság el kell legyen pusztítva a Twilight Királyság által. Leedo és Hwanwoong szerelmi története. Engedéllyel fordított! Erdeteti író: @Minori777 Eredeti történet: https://www.wattpad.com/story/192622796-leedo-x-hwanwoong-prince 2020.02...