Kada su njih dvoje prvi puta sjeli u fotelje ispred mene, mislio sam da je taj brak propao, da nema nade za njih dvoje. Konstantne svađe, prepirke, uvrede i predbacivanja. Nakon dva sastanka s njima želio sam im reći da je jedino rješenje rastava, ali onda sam jednu večer čitao mojoj maloj Lily priču. Pitala me kako napreduje taj par, a ja sam joj rekao da me podsjećaju na Titanik. Sjećam se da je rekla da ne smijem odustati od njih, to je kao da je Jack odustao od Rose. I to mi je otvorilo oči.
Patrick Wilson, vrlo uspješan savjetnik za bračne parove, primi par Clement koji je zatražio njegovu pomoć jer im se brak nakon dvije i pol godine raspada. Patrick primjećuje koliko se njih dvoje često svađaju i prepiru, koliko si predbacuju. Tu nije bilo ljubavi, njih dvoje su izgubili ljubav. Nakon dva sastanka poželi odustati, ali njegova kćer mu pomogne da shvati da ne smije odustati. Zato Patrick uloži sve što ima kako bi pomogao bračnom paru Clement što rezultira uspjehom jer su Clementovi ponovno pronašli ljubav i iskru te ipak neće morati posjetiti sud kako bi potpisali papire za rastavu.
***
Nadam se da vam se sviđa ova ideja.Ukoliko želite ovu ideju pročitajte pravila na početku randoma. Hvala.
Extra pravila:
1. Imena ne smijete dirati (imena za bračni par Clement te Patrickovu suprugu možete izabrati sami)
2. U komentare ostavite upit
3. Ukoliko vas nešto dodatno zanima vezano za knjigu, inbox je otvoren
4. Bitno je da ovo bude priča narativnog tona, tj. da izgleda kao da Patrick priča nekome o paru Clement (npr. poznatoj novinarki koja se zanima za njegov rad)
5. Lily ima crne oči i crnu kosu
To bi bilo to za ovu ideju/ ovaj nastavak.
Nadam se da vam se dopada.
Vaša M.♡
YOU ARE READING
STORY IDEAS
RandomNemate ideju za priču? Slobodno zavirite u ovu knjigu, možda pronađete nešto za sebe.