Taj slučajan susret donio mi je jedini razlog zbog kojeg sam prekršio svako svoje pravilo i razlog zbog kojeg ne mogu otići kao da nitko ne ostaje za mnom.
Ellie Croft kćer je vrlo uspješnog francuskog detektiva čija je majka preminula kada joj je bilo pet. Njezin otac, Thomas Croft, zaštitničke je prirode i Ellie-in život se svodio na školu, učenje, kuću i povremeni odlazak do lokalne slastičarnice s najboljom prijateljicom Summer i njezinim dečkom Maxom, ujedno Ellie-inim prijateljem. Njezin prvi izlazak na party završi dolaskom policije i njezinim bijegom u vrlo brzom sportskom autu s nepoznatim mladićem. Cyrus Heller, radi za jednog lokalnog mafijaša - krađa automobila, ubojstva i razni poslovi. Cyrus cijeli svoj život nije imao stalno mjesto boravka, obitelj ili ljubav. Kada bi shvatio da je ekipa s kojom je 'vozio' u škripcu, on bi pobjegao u drugi grad ili čak državu. To je bio zakon članova bilo koje mafije. No, ovaj put je drugačije. Cyrus se poveže s trenutnom ekipom i zaljubi se u Ellie kojoj su ostala 2 mjeseca do mature. Ellie sve više privlači taj divlji i slobodan život, život koji je njezin otac pokušao maknuti što dalje od nje. Thomas kao detektiv istražuje Cyrusovu mafiju, a Ellie to sazna i bez obzira na to što će izdati oca, odlučila je pomoći Cyrusovoj ekipi kako bi zaustavila raciju na koju je krenuo njezin otac. Nakon toga Ellie se priključi Cyrusovoj ekipi. No ubrzo im se stvori veliki problem - suparnička mafija čiji se članovi ne znaju. Na kraju to rezultira bijegom članova Cyrusove ekipe, ali Cyrus ne može samo tako otići bez Ellie.
***
Nadam se da vam se sviđa ova ideja.Ukoliko želite ovu ideju pročitajte pravila na početku randoma. Hvala.
Extra pravila:
1. Mjesto radnje je Francuska, grad birate sami
2. Imena se ne mijenjaju
3. U komentare ostavite upit
4. Ukoliko vas nešto dodatno zanima vezano za knjigu, inbox je otvoren
5. Cyrus je tamnoput s tamnom kovrčavom kosom i crnim očima, a Ellie je sitna, zgodna plavuša zelenih očiju
To bi bilo to. Uživajte.
M.♡
YOU ARE READING
STORY IDEAS
RandomNemate ideju za priču? Slobodno zavirite u ovu knjigu, možda pronađete nešto za sebe.