04| Dr. Jenkins

223 7 0
                                    

Moj posao bio je spašavanje života. To je ono u čemu sam najbolji. No, dok sam se u potpunosti predao poslu, zaboravio sam paziti na sebe. Zaboravio sam da i ja trebam pauzu, odmor i popravak. Kada sam upoznao Samanthu kao da sam ponovno počeo disati.

Samantha Jenkins je mlada specijalizantica koja je, jedna od dvadeset studenata medicine, dobila priliku svoje dane pripravništva provesti u bolnici Cleveland Clinic. Dvije godine pripravništva pod budnim okom svjetski poznatih liječnika. Prvi dan pripravništva Samantha pomogne jednom liječniku spastiti život. Tek nakon operacije shvaća da je to poznati liječnik Mikael Stewart. Kasnije Samantha saznaje da ona i još četvero studenata će biti pod nadzorom liječnika Stewarta iduće dvije godine. Iako neiskusna, Samantha uloži cijelu sebe u svoje pripravništvo. Povezuje se s pacijentima, kolegama, nadređenima, osobljem, obiteljima bolesnika i teško ju je ne voljeti. Uvijek je pozitivna i vesela. Iako postoje osobe koje ju žele 'uništiti' Samantha ne odustaje. Njezina upornost ju je dovela do #1 mjesta na ljestvici za najboljeg pripravnika i tim rezultatom Samantha dobiva priliku raditi u vrlo važnom timu koji radi samo na najzahtijevnijim slučajevima. U tom istom timu nalazi se i Mikael. S vremenom ga Samanthin vedar duh, pozitivna osobnost i upornost zadive i privuku k njoj. Kao njezin nadređeni Mikael zna da su veze zabranjene. Zato Mikael napusti bolnicu i prebaci se u Johns Hopkins Hospital. No, taj prebačaj ga učini još više jadnijim, usamljenijim, mizernijim i tužnijim. Nedostaje mu Samantha i teško ju zaboravlja. U svakom kolegi i pacijentu vidi nju. Nakon četiri mjeseca Mikael ne može podnijeti odvojenost od Samanthe te se vraća u Cleveland i priznaje joj osjećaje. Samantha također priznaje. Nekoliko dana kasnije Mikael dobiva poziv od ravnatelja bolnice. Liječnik Ramirez, Mikaelov mentor i prijatelj te ravnatelj bolnice, kaže Mikaelu kako se sprema za mirovinu i kako želi da ga Mikael naslijedi. Samantha potiče Mikaela da prihvati ponudu ne znajući da je liječnik Ramirez imao u planu da Samantha popuni Mikaelovo mjesto. Oboje prihvate ponudu te se na kraju i vjenčaju. Na poslu, među kolegama i pacijentima, se ponašaju profesionalno. Kada su sami onda su samo Samantha i Mikael, tada nisu liječnici koji spašavaju živote ili kolege.

***
Nadam se da vam se sviđa ova ideja.

Ukoliko želite ovu ideju pročitajte pravila na početku randoma. Hvala.

Extra pravila:

1. Mjesto radnje je uglavnom Cleveland i u par navrata NYC i Baltimore

2. Imena se ne mijenjaju

3. U komentare ostavite upit

4. Ukoliko vas nešto dodatno zanima vezano za knjigu, inbox je otvoren

5. Mikael je tamnoput, crne kose i zelenih očiju, a Samantha je crvenokosa, bljedoputa i ima plave oči

To bi bilo to. Uživajte.

M.♡

STORY IDEAS Donde viven las historias. Descúbrelo ahora