07| Christmas Eve

157 6 0
                                    

Želim ti da nikad ne budeš toliko odrastao da prestaneš na Badnju večer gledati u nebo.

Cassandra Kent, mlada i uspješna voditeljica The Wall Street Journal-a nije veliki obožavatelj praznika, pogotovo Božića; moderna verzija Grincha. Izuzetno uspješna u svome poslu, ali kada je riječ o ljubavi ili općenito o komunikaciji s ljudima... tu se baš i ne snalazi. Njezina najbolja prijateljica Sara Adams uspijeva ju nagovoriti na kratko putovanje u Ugandu kao ambasadorica UNICEFA. UNICEF pošalje mladog, ali vrlo iskusnog i predanog zaposlenika - Charlie Hale. Charlie shvaća da Cassandra nije veliki fan praznika, Božića i pomaganja drugima. On si zadaje za cilj pokazati Cassandri sve ljepote Božića i kako je divno pomagati. Nakon deset dana napokon se vraćaju u NYC i vraćaju se poslovima. Iako Cassandrina pomoćnica obično obavlja pripreme za Božićnu uredsku zabavu te nabavlja poklone, ove godine je Cassandra odlučila to obaviti. Također pozove Charliea na zabavu te na zabavi održi emotivni govor. Charlie joj čestita na odličnom govoru i zabavi te kako se lijepo odnosi prema radnicima. Zatim mu Cassandra uruči malu kutijicu u kojoj se nalazi obična kartica s ugraviranom krivuljom zvuka. Kada Charlie mobitelom skenira QR kod kartice, može se čuti Cassandrin glas koji mu zahvaljuje na Ugandi, na stvarima koje je naučila, na tome što joj je pokazao kakvu čar ima Božić i kako mu govori da je ukrao njezino srce.

****

Nadam se da vam se sviđa ova ideja.

Ukoliko želite ovu ideju pročitajte pravila na početku randoma. Hvala.

Extra pravila:

1. Mjesto radnje je NYC i Uganda i to se ne mijenja

2. Imena se ne mijenjaju

3. U komentare ostavite upit

4. Ukoliko vas nešto dodatno zanima vezano za knjigu, inbox je otvoren

5. Charlie je svjetloput, plave kose i zelenih očiju, a Cassandra je crnokosa, tamnoputa i ima plave oči

6. Ne smijete mijenjati ime 'novina' u kojima radi Cassandra

7. Možete promijeniti humanitarnu organizaciju (ne treba biti UNICEF)

To bi bilo to. Uživajte.

M.♡

STORY IDEAS Where stories live. Discover now