08| Antiques Hunters

129 6 1
                                    

Njihova ljubav prema antikvitetima ih je povezala na još jednoj razini - dubljoj od ljubavi između dvije duše.

Erwin je bogati biznismen koji gaji veliku ljubav prema umjetninama iz raznih djelova svijeta. Haydn je mlada djevojka čiji je otac bio profesor arheologije te joj je 'presadio' veliku ljubav prema antikvitetima i umjetninama. Nakon očeve iznenadne smrti Haydn nakon oporuke prima video kasetu koju joj je otac ostavio. To je bila posljednja poruka od oca. Želio je da nastavi njegov put - da nastavi putovati raznim krajevima svijeta i da pronalazi antikvitete koje on nije pronašao. Ono što je možda najviše iznenadilo Haydn je to što je otac tražio od nje na samom kraju. Tražio ju je da pronađe muškarca pod imenom Erwin Becker. Pri njihovom upoznavanju, Erwin prepozna prezime njezina oca - Asheton. Tada Haydn i Erwin shvaćaju da su njihovi očevi bili bliski prijatelji i da su čak imali nekoliko zajedničkih 'ekspedicija'. Erwin i Haydn su odlučili njima u čast pronaći sve antikvitete i umjetnine koji su se nalazili na njihovom zajedničkom popisu.

***

Nadam se da vam se sviđa ova ideja.

Ukoliko želite ovu ideju pročitajte pravila na početku randoma. Hvala.

Extra pravila:

1. Mjesto radnje birate sami

2. Imena i prezimena se ne mijenjaju

3. U komentare ostavite upit

4. Ukoliko vas nešto dodatno zanima vezano za knjigu, inbox je otvoren

5. Erwin je svjetloput, riđokos i zelenih očiju, a Haydin je plavuša, svjetloputa i ima plave oči

6. Imena njihovih očeva možete sami izabrati


To bi bilo to. Uživajte.

M.♡

STORY IDEAS Onde histórias criam vida. Descubra agora